Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou die waar ik heen ga wel, die heeft namelijk gewoon werk en doet dit als hobby er bij :cool:
Pffff .. Als je ziek bent, dan ben jij ziek! 🙄

Het maakt niet uit of je een coronavirus of een SOA hebt, je moet gewoon thuis blijven en geen contact zoeken met andere mensen.

Maar gelukkig, ik zie bijna nooit Nederlandse 'professionele dames' die onbeschermde seks aanbieden.

Meeste die dit doen zijn zogenaamde 'gekke vakantiecircus' dus allemaal buitenlandse vrouwen.

En er draait alles om één: namelijk zoveel mogelijk verdienen in de kortst mogelijke tijd!

Maar vergeet ook niet dat sommige landen een zeer hoge hiv-besmettingsgraad hebben! 😳

Sowieso heel Afrika, maar ook Latijn-Amerika, Oost-Europa en Azië.. En zoals ik al zei komt dit 'vakantiecircus' regelmatig naar Nederland.

Bovendien hebben wij ook tegenwoordig te maken met apenpokkenvirus! 🥴

Dus denk er eens over na als je weer geen zin hebt in een 'elastiekje'..

🌵🐵😅
 
@Deug-genietje Weet niet hoe sterk jij in je schoenen staat, maar bij mij is de gedachte er aan alleen maar sterker geworden na de twee keer dat het mij is overkomen.

Ok, bij het gescheurde condoom merkte ik niet veel en waren we daar vrij snel achter, maar de andere keer dat de dame 'm er ongevraagd in schoof en ik te geil was om nog mijn hersenen te gebruiken was op dat moment hemels.

Daarna schrok ik me de pleuris en heb me laten testen, waardoor ik twee maanden droog stond, maar het gevoel op dat moment: het lekkerste gevoel ooit zo ongeveer.

Het enige wat mij nog altijd doet afzien om het op te zoeken is het gevaar dat er aan vast zit. Gelukkig is dat nog altijd sterker dan de wens om het zonder te doen.

Echter is die wens dus niet verminderd na het een eerste keer ondervonden te hebben. Eerder toegenomen. Dus sta sterk in je schoenen zou ik willen zeggen als eveneens levenslange vrijgezel naar u, de andere.
 
Dus als je een gemakkelijke scharrel mee neemt uit de kroeg denk je dat je minder risico loopt, geloof me die meiden sleuren er ook elk week-end 1 of misschien wel meerdere kerels over hoor heb je evenveel risico

Ik zat op deze reactie te wachten toen ik mijn reactie had gepost ;-) Ik ga er vanuit dat deze dames geen 5 mannen per dag bare afwerken en dus iets minder risico lopen. Het risico op iets naars blijft uiteraard bestaan. Volgens mij spreek ik mezelf tegen....
 
Ik zat op deze reactie te wachten toen ik mijn reactie had gepost ;-) Ik ga er vanuit dat deze dames geen 5 mannen per dag bare afwerken en dus iets minder risico lopen. Het risico op iets naars blijft uiteraard bestaan. Volgens mij spreek ik mezelf tegen....
Een beetje wel denk ik, uit ervaring weet ik toch meiden die gemakkelijk meegaan gaan echt niet alleen met jouw mee hoor genoeg gezien vrijdag of zaterdag met mij mee of andersom en volgende dag met een andere kerel. Heb alleszins nog niks opgelopen maar ben niet specifiek er naar opzoek maar als de mogelijkheid zich voordoet 🤷‍♂️
 
Als jij er gemakkelijk en zonder tegensputteren al in komt dan kon de vorige dat ook.

Het blijft een risico. En een HIV infectie is niet ff wat je af kunt zien of lezen aan iemand, vooral niet in de begin fase.

Als je het hebt ben je fucked.
 
Eerst lezen, dan antwoorden: ben altijd vrijgezel geweest. Vandaar m'n antwoord dat ik benieuwd ben naar hoe het is.

🙄 Je hoeft boos te worden, ik heb je niet beledigd. Bericht die ik op gereageerd heb, staat niet dat je altijd vrijgezel bent geweest. Mijn opmerking was dat je risico niet waard is om NZC te hebben met DVP, om alleen maar te weten hoe het voelt.
 
Het is mij een paar keer overkomen dat het condoom klapte tijdens de daad. Het voelde dan opeens iets beter aan, maar zoveel scheelt het eigenlijk ook weer niet. Ik denk dat het voornamelijk in onze hoofd zit. Dus bewust NZC opzoeken bij DVP's is het risico gewoon niet waard naar mijn mening.
 
Het is mij een paar keer overkomen dat het condoom klapte tijdens de daad. Het voelde dan opeens iets beter aan, maar zoveel scheelt het eigenlijk ook weer niet. Ik denk dat het voornamelijk in onze hoofd zit. Dus bewust NZC opzoeken bij DVP's is het risico gewoon niet waard naar mijn mening.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Wellicht dat het verschilt per man maar als een dame goed nat is is het toch wel een heerlijk gevoel als je het zonder doet. Dat gevoel is er niet als je met condoom neukt. Dat het voor een deel in het hoofd zit ben ik het wel mee eens, wat is er nu geiler dan haar helemaal volspuiten ipv in een condoom :cool:
 
@Deug-genietje Weet niet hoe sterk jij in je schoenen staat, maar bij mij is de gedachte er aan alleen maar sterker geworden na de twee keer dat het mij is overkomen [...]

Dus sta sterk in je schoenen zou ik willen zeggen als eveneens levenslange vrijgezel naar u, de andere.
Oh, als een meisje uit eigen beweging zou zeggen dat ik er ook zonder condoom in mocht, zou ik geen moment aarzelen, haha! Daarvoor ken ik mezelf veel te goed. In the heat of the moment? No way dat ik dan sterk genoeg zou zijn om dat te weerstaan. Helaas (gelukkig?) is me dat in 10 jaar nog nooit overkomen. Kan me niet voorstellen dat een (verantwoordelijke) dvp hem er zonder bescherming indouwt. Toch moet dat aan de lopende band gebeuren, als ik de mannen in dit topic moet geloven. 🙄 Die weten de vrouwtjes zo geil te krijgen, dat hun hersenen stoppen met functioneren en ze hen direct rauw in hen willen voelen. Dat komt natuurlijk omdat ze dan al drie keer gillend zijn klaargekomen door de beftalenten van onze wandelaars. 😏
 
Ja, zo'n spontane actie heb ik een paar jaar geleden in Hoofddorp gehad. Ik denk ongeveer 12 jaar geleden.
Het was een Nederlandse dame. We plofte op het bed dat voor een deur naar haar woonkamer was en hetzelfde lengte had als de slaapkamer. Het was eigenlijk een aanbouw met een jacuzzi midden in de ruimte.

Al zoenend kleedden we ons uit op het bed. Het was heerlijk vrijen. Het oraal gedeelte, standje 69. Toen ik op mijn rug lag ging zij hurken met haar rug naar mijn toe, ze pakte mijn piemel en zei nu wil ik hem in mij voelen. En plotseling was zij mij aan het berijden in reverse doggy.
Na die tijd blijf ik alert. Mijn eigen sperma terug zien komen en schuimend op mijn eikel is geil. Maar niet van mijn voorganger.
 
dames waarvan ik weet dat ze NZC aanbieden sla ik over. Voor mijn eigen gemoedsrust en ons beider veiligheid zal ik het nooit zonder doen bij een dame van plezier.
Ooit een keer in een FKK, met een voor mij nieuwe dame, we waren lekker aan het inleidende werk bezig, ging ze pardoes met het oester bovenop mijn jongeheer zitten, schrok me rot. Gelijk een rubbertje er omheen gedaan.
Per ongeluk bare is ook wel eens gebeurd, het condoom knapte.. is me 2x overkomen, was in het buitenland zal aan de kwaliteit of te krappe maatvoering hebben gelegen.
Ik was een keer bezig met een dame en was aan het pompen met verschillende standjes en kwam ik klaar, en trok er uit zat er geen condoom meer omheen, zat in haar kutje. Met graaien kwam die er uit, maar kwakje zat wel in haar. 1 geluk ik ben geholpen dus ze kan niet zwanger worden( hoop ik)
 
Ik was een keer bezig met een dame en was aan het pompen met verschillende standjes en kwam ik klaar, en trok er uit zat er geen condoom meer omheen, zat in haar kutje. Met graaien kwam die er uit, maar kwakje zat wel in haar. 1 geluk ik ben geholpen dus ze kan niet zwanger worden( hoop ik)
Kan idd gebeuren
 
Wat een onzin topic. Je kiest er toch zelf voor.
En men moet niet denken dat als het niet in advertentie staat. Ze het altijd met rubber doet.
Zo zie je maar er zijn altijd voor en tegenstander.
Zelf vraag ik me af waar de eigenwaarde van deze dames is om haar door Jan en alleman te laten volspuiten voor een paar tientjes meer🤷‍♂️
En ja ik weet het ze staan ervoor in de rij.
Ik pas mijn gezondheid gaat voor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan