Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Twee keer meegemaakt. Één keer een gescheurd condoom en één keer een dame die 'm onverwachts naar binnen schoof en ik in mijn geilheid het liet gebeuren. Beide keren me achteraf rotgeschrokken, weken niet gewandeld en me laten testen.

Heel eerlijk zou ik het graag weleens op een bewuste manier mee willen maken, want ik vind het wel fascinerend, maar laat dat maar een fantasie blijven, want vind het tegelijkertijd ook doodeng.

Ben zelfs paar jaar geleden gestopt met het bezoeken van een redelijk vaste dame waar ik het veilig mee deed, maar waar ik achter kwam dat ze ook alles zonder deed. Heel naïef had ik dat in een privehuis niet verwacht.
 
@Rimon Nou ermee adverteren vind ik wel zo duidelijk. Dan weet ik wie ik niet moet bezoeken ipv er bij toeval achter te komen en me af te vragen of ik geen "kadootje" van haar heb meegekregen.
 
Als er dames zijn die het aanbieden moet er wel een markt voor zijn niet ?
Ik vraag er nooit om en zal er nooit voor bijbetalen, maar het is wel al gebeurd.

Zeker in de begin jaren dat ik naar de hoeren ging. Bij de helft van de meisjes toen kwam het woord " condoom " niet ter sprake.
Pas toen aids een issue werd, gingen de meesten er op staan om het condoom te gebruiken.
 
Ik heb nog nooit met een dvp zonder condoom geneukt. Maar het had wel kunnen gebeuren daar ben ik eerlijk in.
Was een keer bij een dame die ook body 2 body massage deed met haar lichaam en olie. Anders dan andere massages begon deze massage direct erotisch.

Waar je bij andere massages meestal op je buik begint en dan na een tijdje omdraait, begon deze dame gelijk aan de voorkant en recht op haar doel af. Ze gleed met haar borsten over me heen. En op een gegeven moment ging ze ook aan pussysliden doen. Allemaal rete opwindend. Ik was inmiddels op volle sterkte gekomen.

Toen zei ze laat hem maar lekker over mijn klitje gaan. Dat ging een tijdje door. Ik zeg eerlijk misschien had ik toen initiatief kunnen nemen om verder te gaan. Niet gedaan. Maar als de dame hem er op dat moment zo had ingeschoven had ik daar geen weerstand aan kunnen bieden.. Het zou misschien een van de volgende afspraken gebeurd kunnen zijn.

Helaas kwam die afspraak er niet meer, want de dame ging naar het buitenland.
 
Is inderdaad voor de hand liggend, maar er wordt veelal niet meer geld gevraagd voor met cd of zonder cd. De mogelijkheden worden dan uitgebreider, maar of het nu significant echt meer geld oplevert???
Er wordt geen extra geld meer gevraagd voor een handeling zonder condoom? Dat komt niet vaak voor en dat hangt ook van andere omstandigheden af: heb je het over privéhuis/raamdame/priveontvangst dames? Als het over privéontvangst gaat, wat is haar basistarief? Zit ze in BE of NL? Tegenwoordig zie je weinig thuisontvangst dames die voor €150 PZC aanbieden. Als je een uurtarief van €200 (of meer) op een advertentie ziet, is PZC waarschijnlijk inbegrepen.

Maar ja, terug naar het topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan