Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet dat het geen zin heeft om met een die-hard nzc fan in discussie te gaan over de risico's. Met enkele gewone vriendinnen nzc kan ik nog als een berekend risico erkennen, maar met dvp's die per jaar honderden of meer dan duizend seksuele contacten hebben, moet je toch destijds toch al zwaar gezakt geweest zijn voor je wiskunde examen om nog te geloven in je kans op een soavrij leven.
 
Ik weet dat het geen zin heeft om met een die-hard nzc fan in discussie te gaan over de risico's. Met enkele gewone vriendinnen nzc kan ik nog als een berekend risico erkennen, maar met dvp's die per jaar honderden of meer dan duizend seksuele contacten hebben, moet je toch destijds toch al zwaar gezakt geweest zijn voor je wiskunde examen om nog te geloven in je kans op een soavrij leven.
Zelfs dvp laten zich testen voor we weer aan nzc gaan doen.
 
Dus, Hindoestaanse4ever, je maakt een afspraak met een meisje, je laat je testen en je controleert tevens dat zij zich ook laat testen. Dan wachten jullie allebei in quarantaine op de uitslag, en dan gaan jullie daten. Benieuwd hoeveel dvp's in dat verhaal willen meegaan.
Allemaal testen ze zich. Het zit je nogal hoog he WCeend.
 
Ik weet dat het geen zin heeft om met een die-hard nzc fan in discussie te gaan over de risico's. Met enkele gewone vriendinnen nzc kan ik nog als een berekend risico erkennen, maar met dvp's die per jaar honderden of meer dan duizend seksuele contacten hebben, moet je toch destijds toch al zwaar gezakt geweest zijn voor je wiskunde examen om nog te geloven in je kans op een soavrij leven.
Als ik bijvoorbeeld dit lees vraag ik mij af wat hij nu eigenlijk bedoelt met 'NZC', want van penetratie lijkt helemaal geen sprake te zijn. Als ik aan tenen zou likken, zou ik dat ook zonder condoom doen. :ROFLMAO:
 
En binnen drie dagen een champignon op je eikel. Champignons zijn ook heel lekker.

:ROFLMAO::ROFLMAO:
Wat een onzin zeg, ik draai ondertussen al zo'n 40 jaar mee in het wandelcircuit, nog ver voor van dat er ooit buitenlandse dames rondtrokken door het land. Ik heb er in die jaren toch al heel wat aan de blanke sabel gehangen maar nog geen paddestoel gezien.
 
Wat een onzin zeg, ik draai ondertussen al zo'n 40 jaar mee in het wandelcircuit, nog ver voor van dat er ooit buitenlandse dames rondtrokken door het land. Ik heb er in die jaren toch al heel wat aan de blanke sabel gehangen maar nog geen paddestoel gezien.
@Wim6119 dit is info waar we wat aan hebben.
 
Als ik bijvoorbeeld dit lees vraag ik mij af wat hij nu eigenlijk bedoelt met 'NZC', want van penetratie lijkt helemaal geen sprake te zijn. Als ik aan tenen zou likken, zou ik dat ook zonder condoom doen. :ROFLMAO:
Misschien wel met kousen he....

Het is een gekende grap:
Hij: als ik had geweten dat je nog maagd was, had ik het wat kalmer aan gedaan.
Zij: En als ik had geweten dat jij zo een hevige was, had ik mijn pantys wat eerder uitgedaan.
 
Aantal malen naar Pattaya geweest en per keer zeker 20 a 30 dvp nzc gedaan.
Iedere keer deed ik een test weekje nadat ik terug was.
Nooit iets opgelopen.
Ex vriedinnetje ging met 3 vriendinnetjes weekje naar Ibiza .
Had ik ineens een druiper.
Ff dokter en t was zo weg,..... dat gold ook voor dat vriendinnetje :)
Dus werd ze gelijk ex
 
HIV misschien ook omdat er minder op getest wordt? Ooit eens bij een arts een soa-test laten doen "omdat mijn condoom geklapt is bij de seks. Ik wil me ook laten testen op HIV" (niet gezegd dat het bij een dvp was).
Antwoord "de kans is belachelijk klein dat je dat zal hebben"..en het werd toen niet getest
Ik laat 1 keer per jaar een soa test uitvoeren bij mijn arts en daar zit de HIV test toch standaard bij hoor , zonder erachter te hoeven vragen ... stel dat je bv een nieuwe relatie begint met iemand dan wil je toch graag zeker zijn dat alles inorde is voor je aan sex begint ... een arts die zo reageert daar blijf ik liever weg .
 
Ooit eens bij een arts een soa-test laten doen "omdat mijn condoom geklapt is bij de seks. Ik wil me ook laten testen op HIV" (niet gezegd dat het bij een dvp was).
Antwoord "de kans is belachelijk klein dat je dat zal hebben"..en het werd toen niet getest
Oh wow, ik schrik toch altijd van sommige huisartsen. Het is een absolute kunstfout van de arts. Een volledige soatest bestaat ten minste uit chlamydia, gonorroe, syfilis en hiv. Daarnaast hoort daar hepatitis B bij als je seks hebt gehad met mensen uit bepaalde landen. Ik zou dat gewoon eisen.
 
Om de één of andere reden vind ik het opwindend als een dame zinspeelt op nzc. Dus m'n penis zonder bescherming voor de ingang parkeert. M'n gevoel zegt doorduwen, m'n verstand zegt niet doen. Het is soms moeilijk maar m'n verstand wint het nog steeds.
Is inderdaad en moeilijke keuze. Over tlaats ook voor die keuze gestaan. Was wel met een dame die ik al meermaals heb bezocht. Uiteindelijk toch voor safe gegaan. Maar was wel verwonderd dat ze het zou toelaten. Je weet nooit bij wie ze het nog zou toelaten en of die soa vrij was.
Ooit eens tegen gekomen bij het eerste bezoek aan een dame. Dan was er iets in mij die direct zei van ga voor safe. Vertrouwde het niet, zeker omdat het bij een eerste afspraak was.
 
Ik heb het recentelijk meegemaakt dat ik al op weg was naar de ingang, dame al meer keren bezocht en bassie keek al naar de ingang, tot de dame te kennen gaf dat ze recentelijk 2x een klap condoom heeft gehad en het niet helemaal 100% vertrouwde, dus op advies eigenlijk van de dame bassie maar ingepakt, jammer dat ik haar al een goede bef beurt had gegeven, dus soms wint het verstand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan