Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar wat als er dan een geknapte tussen zit? Gebeurd helaas ook soms.

Ik doe zelf geen bare gewoon omdat ik het veel te riskant vind. Snap op persoonlijk niet dat er dames zijn die dit doen. Ze zetten hun hele gezondheid op het spel zo zonde, en dat voor wat extra geld.
Ken een meisje, ze is een Bosnische en geen DVP , ze vertelde me haar dochtertje is geboren nadat ze zwanger was geworden toen het condoom was geknapt.
De vader is een Antilliaan. Het is een prachtig kind.
 
Ik zou zeggen als een dame bare sex doet maar jij gebruikt gewoon een condoom bij haar dat er niks aan de hand is toch. Daar is de condoom voor?
Goede vraag, waar ik geen antwoord op heb. Nul risico bestaat sowieso niet. Als ik weet dat een dame het bare doet dan is dat voor mij een no go. Tegelijkertijd laat ik me wel graag pijpen zonder als die optie bestaat. Over de risico's daarvan lees ik (te) graag dat die wel meevallen. Maar of dat zo is?
 
Dan moet je geen sex hebben 😉
Rare stelling dat men bare een risico vinden. Maar pzc wel gewoon doen.
Ja, Daar heb je helemaal gelijk in. Ik wandel al 30 jaar zonder problemen. De laatste 15 jaar schat ik met PZC. Voor zover ik me kan herinneren werd dat in mijn jonge jaren niet aangeboden. Zelfde geldt voor TZ. Ik begrijp die verhalen over een afnemende service ook nooit zo.
 
Goede vraag, waar ik geen antwoord op heb. Nul risico bestaat sowieso niet. Als ik weet dat een dame het bare doet dan is dat voor mij een no go. Tegelijkertijd laat ik me wel graag pijpen zonder als die optie bestaat. Over de risico's daarvan lees ik (te) graag dat die wel meevallen. Maar of dat zo is?
Uiteindelijk doen alle dames bare sex. Misschien niet met klanten maar wellicht wel buiten werk om.
Dat is als je iemand op straat ontmoet niet anders en dan staan veel mensen ook niet stil bij de risico's als er geen condoom beschikbaar is.
Ik begrijp de discussie gewoon niet.
 
Gebeurt het wel eens dat een DVP in verwachting raakt van bare seks met haar klanten?
Ja ik weet dat er een raamdame in Amsterdam 2x zwanger is geworden (Voor een 10tje extra kon je bare) Op het nzc forum werdt ze belachelijk gemaakt. Ik vond het eigenlijk best wel zielig. Ze woonde bij mij in de straat en was duidelijk mentaal niet helemaal goed ook was ze een junk. Ze heeft minimaal 1 kind overgehouden ik weet niet wat er toen der tijd met de eerste zwangerschap is gebeurd.
 
Ja ik weet dat er een raamdame in Amsterdam 2x zwanger is geworden (Voor een 10tje extra kon je bare) Op het nzc forum werdt ze belachelijk gemaakt. Ik vond het eigenlijk best wel zielig. Ze woonde bij mij in de straat en was duidelijk mentaal niet helemaal goed ook was ze een junk. Ze heeft minimaal 1 kind overgehouden ik weet niet wat er toen der tijd met de eerste zwangerschap is gebeurd.
Behoudens de gezondheidsrisico's zou dit ook een afweging kunnen zijn wanneer je meent deze dienst af te moeten nemen. De meeste vrouwen die NZC aanbieden willen het liever niet, maar voelen zich gedwongen om het wel aan te bieden of missen de tools om voor zichzelf op te komen. Ik snap best dat zonder lekkerder kan zijn, maar je hebt als klant ook een stukje verantwoordelijkheid. Geef desnoods de meerprijs en gebruik een condoom.
 
Er zijn vrouwen die dit aanbieden, en veelvuldig, meerdere keren per dag .
Blijkbaar zijn zij hierdoor heel sterk geworden en minder bevattelijk en lopen ze zelf niet gauw SOA op. Een vrouw waar van ik dat ze veel NZC
,slikken etc doet en al 10 jaar of zo ( een naam noemen is ook zo wat, maar woont Belg Ned grens). Zij is zeer fit , en energiek,
en kerngezond denk ik.
Maar zal daar niet gauw heengaan. Durf dat niet aan.
 
Er zijn vrouwen die dit aanbieden, en veelvuldig, meerdere keren per dag .
De dame die ik eerder noemde adverteert nu helemaal niet meer maar ik zie haar nog wel af en toe. Laatst vroeg ik haar: wordt je nu nog wel volgespoten. Zij: ik wordt nog wel volgespoten maar niet vaak genoeg meer :ROFLMAO: Wat een heerlijke slet is het (vind ze zelf ook) :cool:
 
Behoudens de gezondheidsrisico's zou dit ook een afweging kunnen zijn wanneer je meent deze dienst af te moeten nemen. De meeste vrouwen die NZC aanbieden willen het liever niet, maar voelen zich gedwongen om het wel aan te bieden of missen de tools om voor zichzelf op te komen. Ik snap best dat zonder lekkerder kan zijn, maar je hebt als klant ook een stukje verantwoordelijkheid. Geef desnoods de meerprijs en gebruik een condoom.
Helaas dat soort klanten zijn alleen met eigen genot bezig en nemen ook nog de risicos voor ziektes
 
Helaas dat soort klanten zijn alleen met eigen genot bezig en nemen ook nog de risicos voor ziektes
Je leest dan argumenten dat ze vrouwen kennen die het zelf graag willen. Die zijn er ook, vaak met een persoonlijkheidsstoornis of andere psychische problemen. Ook dan mag je daar als klant iets van vinden, als je merkt dat iemand niet de weerbaarheid heeft om voor zichzelf de beste keuze te maken.
Wat mensen privé doen moet iedereen zelf weten, maar hier heb je te maken met een klant-provider relatie.
 
Je leest dan argumenten dat ze vrouwen kennen die het zelf graag willen. Die zijn er ook, vaak met een persoonlijkheidsstoornis of andere psychische problemen. Ook dan mag je daar als klant iets van vinden, als je merkt dat iemand niet de weerbaarheid heeft om voor zichzelf de beste keuze te maken.
Wat mensen privé doen moet iedereen zelf weten, maar hier heb je te maken met een klant-provider relatie.
Ik ben gisteren nog bij een dame geweest die bare doet met volle overgave.
Gewoon een slimme vrouw, die midden in het leven staat en praat over het actuele nieuws. Er zullen er zeker bij zijn met pers. stoornissen en /of psychische problemen, maar dat merk je snel genoeg als klant lijkt mij.
Dat zou mij zeker ook weerhouden om haar uberhaupt te neuken.
Maar laten we nu geen mietje zijn hier met al die zedenridders.
Het is algemeen bekend dat de jeugd van tegenwoordig minder condooms gebruikt en dus bare met elkaar neukt.
Die hebben allemaal zeker last van psychische problemen post corona.
Laat iedereen gewoon doen waar die zin in heeft.
 
Je leest dan argumenten dat ze vrouwen kennen die het zelf graag willen. Die zijn er ook, vaak met een persoonlijkheidsstoornis of andere psychische problemen. Ook dan mag je daar als klant iets van vinden, als je merkt dat iemand niet de weerbaarheid heeft om voor zichzelf de beste keuze te maken.
Wat mensen privé doen moet iedereen zelf weten, maar hier heb je te maken met een klant-provider relatie.
Precies, dus wat ze zeggen moet je met grote korrel zout nemen, gaat om geld voor tijd/sex/pleasen
 
Precies, dus wat ze zeggen moet je met grote korrel zout nemen, gaat om geld voor tijd/sex/pleasen
Ja, dat verschilt niets van vrouwen die met condoom neuken, ze doen het allemaal voor snel geld.
Dus als je met condoom neukt, ben je net zo goed een misbruiker van vrouwen die omwille van geld, hun weerloze lichaam te koop aan moeten bieden.
Onder deze groep zitten zeker ook vele met een persoonlijkheidsstoornis of andere psychische problemen.
Dan ben je net zo goed misbruiker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan