Wat vinden jullie van dames die bare seks aanbieden?

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben tot nu toe negen keer een raam binnengestapt, maar het is me nog niet gelukt klaar te komen op een andere manier dan door middel van mijn eigen hand, dan wel door afgetrokken te wórden door de dame. Nu komt het soms bij me op: zou het een optie zijn eens bij een dame te gaan die bare aanbiedt, moest het me nooit lukken mét condoom klaar te komen op de door de evolutie bedoelde plaats? Uiteraard kunnen er nog andere redenen zijn waarom het me niet lukt, zoals stress en gebrek aan ervaring. Dat bare seks, zeker met een dame die zoveel anderen tussen haar benen krijgt, risico's inhoudt, weten we allemaal, maar er zijn genoeg andere dingen die behoorlijk gevaarlijk zijn en niettemin door velen beoefend worden.
Kom je bij niet-commerciële sex (als je die hebt; ik heb die niet) wel klaar door neuken?
Want als je het niet gewend bent om door heupbewegingen klaar te komen kan het het ook moeilijk zijn als er geen condoom tussen zit.
 
Een condoom is nu echt niet zo dik. Ik heb het gegoogled. Een gimiddeld condoom is 50 micron(0.050 mm) dik. Dat is even dik als haar.

Voor de nieuwsgierige het dikste condoom dat ik gevonden heb is 75 micron (0.075mm) durex extra safe. Het dunste was 15 micron (0.015 mm) pasante unique condooms.
Het zit tussen onze oren , dat we neuken met condoom niet fijn vinden , maar ik denk wel veiliger
 
Ik vind het zonder veel lekkerder. Maar ja....... risicofactoren tellen te zwaar🥵
En toch denk ik dat het grotendeels tussen de oren zit. Ik kan me een feestje herinneren waar de dame een condoom had omgedaan bij een man met de handen en mond tijdens het pijpen, maar de man het zelf niet doorhad. Zij ging hem neuken en dacht dat hij 'bare' seks had. Hij maakte nog de opmerking dat het veel lekkerder was zonder. Pas na de seks zag hij dat er een condoom om zijn piemel zat.

Het kan natuurlijk wel helpen dat je geen fietsband om je penis schuift, maar er zijn veel merken condooms. Ik zou gewoon eens een ander merk proberen als je denkt dat je er last van hebt. Durex is zeker niet het beste merk.
 
Bij mij beperkt het condoom soms de beweeglijkheid van de voorhuid.

Als die niet ver genoeg naar achter kan...dan is de beleving een stuk minder en is het moeilijk op klaar te komen.

Gebeurt vooral als de dvp de condoom al aanbrengt terwijl het zaakje nog slap is.
 
Bij mij beperkt het condoom soms de beweeglijkheid van de voorhuid.

Als die niet ver genoeg naar achter kan...dan is de beleving een stuk minder en is het moeilijk op klaar te komen.

Gebeurt vooral als de dvp de condoom al aanbrengt terwijl het zaakje nog slap is.
Goede opmerking. Ik zie op bepaalde feestjes regelmatig dat veel mannen niet weten hoe ze een condoom goed om moeten doen. En ook niet alle dames weten dat trouwens. In principe moet het latex van het condoom perfect aansluiten op de huid. Je hebt dan geen beperkingen in het bewegen. Dit zou ook een reden kunnen zijn waarom sommige mannen het condoom voelen.
 
Goede opmerking. Ik zie op bepaalde feestjes regelmatig dat veel mannen niet weten hoe ze een condoom goed om moeten doen. En ook niet alle dames weten dat trouwens. In principe moet het latex van het condoom perfect aansluiten op de huid. Je hebt dan geen beperkingen in het bewegen. Dit zou ook een reden kunnen zijn waarom sommige mannen het condoom voelen.
Je moet natuurlijk de juiste omtrek maat gebruiken, condooms hebben verschillende maten qua omtrek, 52 tot 54 zijn meestal de standaard maten
 
Ik ben tot nu toe negen keer een raam binnengestapt, maar het is me nog niet gelukt klaar te komen op een andere manier dan door middel van mijn eigen hand, dan wel door afgetrokken te wórden door de dame. Nu komt het soms bij me op: zou het een optie zijn eens bij een dame te gaan die bare aanbiedt, moest het me nooit lukken mét condoom klaar te komen op de door de evolutie bedoelde plaats? Uiteraard kunnen er nog andere redenen zijn waarom het me niet lukt, zoals stress en gebrek aan ervaring. Dat bare seks, zeker met een dame die zoveel anderen tussen haar benen krijgt, risico's inhoudt, weten we allemaal, maar er zijn genoeg andere dingen die behoorlijk gevaarlijk zijn en niettemin door velen beoefend worden.
Ik kom met een condoom om ook meestal niet klaar.
ik ben niet echt zwaar geschapen, maar de meeste condooms die de meiden kopen knellen gewoon. Met een wat grotere maat gaat het wat beter.
Maar de wrijving tussen een bare kutje en dito lul is gewoon lekkerder.
Zonder condoom kom ik soms al binnen 10 min klaar.
Ik zou zeggen probeer het eens Bare.
Bij de ramen kun je terecht bij Isabel, Molensteeg 6-1, gegarandeerd succes dat je lekker klaarkomt.
 
Kom je bij niet-commerciële sex (als je die hebt; ik heb die niet) wel klaar door neuken?
Want als je het niet gewend bent om door heupbewegingen klaar te komen kan het het ook moeilijk zijn als er geen condoom tussen zit.

Seks in de zin van "geslachtsgemeenschap" heb ik nooit onbetaald gehad.

Ik zou zeggen probeer het eens Bare.
Bij de ramen kun je terecht bij Isabel, Molensteeg 6-1, gegarandeerd succes dat je lekker klaarkomt.

Welke stad?
 
Wél eens benieuwd bij wie dan...weinigen die bare doen zó lijkt...
Ik doe bij mijn vriendinnen uitsluitend bare. Tenzij het een snel tussendoortje is en ze nog de rest van de dag verder moeten en mijn sperma niet in hun slipje willen hebben druipen de rest van de dag. Dan is een condoom wel handig.
Zij hebben sporadisch een andere man en die gaat altijd met condoom (ja, dat weet ik zeker ...). Met hun eigen man hebben ze wel bare sex, voorzover ze überhaupt nog sex hebben met hun man.

Bij DVP's altijd met condoom.
Bij gangbangs altijd met condoom. Ook als het een bare gangbang is (bare lijkt tegenwoordig trouwens wel de meerderheid te zijn bij gangbangs in 'huiselijke' kring) zal ik altijd een condoom om doen.

De vriendinnen weten dat ik meerdere vriendinnen heb en dat ik die bare doe.
Zij weten ook dat ik gangbangs doe en dat ik die NMC en PZC doe.
Zij weten ook dat ik DVP's doe en dat dat altijd met condoom gaat.

Raar genoeg is dat in het begin een eis van ze om het bare met hun te kunnen gaan doen: hoertjes en gangbangs met condoom en de andere vriendinnen mogen dan wel bare gedaan worden. Na een tijdje snappen ze dat de sex bij een DVP over het algemeen veel veiliger is dan sex met een andere vriendin of tijdens een huiselijke bare-gangbang, simpelweg omdat DVP's zichzelf vaker laten controleren, alerter zijn, meer kennis hebben en professioneel met sex bezig zijn.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat afhankelijk van de omstandigheden en de personen ik bare of met condoom doe. En dat ik daar met mijn bedpartners over praat en dat we ons ook houden aan de afspraken die we maken. ALTIJD.
Voor onze veiligheid en ons ongeremde plezier.
En ja, soms is een condoom minder plezierig, maar vaker ook niet.
Ik vind met name het condoom omdoen een moodkiller. Laatst is een vriendin met me meegeweest naar een gangbang, zonder zelf mee te doen. We hadden afgesproken dat zij mij tussendoor zou pijpen en het condoom om zou doen, waarna ik naar de gangbangdame zou lopen om daar te neuken. Mijn vriendin vond het leuk om te kijken naar mij en ook om eens te zien hoe het er aan toe gaat bij een gangbang. Alle andere mannen deden bare, behalve ik. En dat vonden we beiden fijn en er was ook geen enkele man die daar vreemd van opkeek.
 
Dat is heel verschillend..vaak kom je met dubbel geld al een heel eind. Soms moet je hoger inzetten,ik heb eens via Bol.com een wasmachine besteld vooraf aan de date. Dus terplaatse en toen gaan met die banaan..
Valt dat ook onder de definitie 'beloning in natura' of was dat meer 'ruilhandel' ....? 😀
 
Ik ben tot nu toe negen keer een raam binnengestapt, maar het is me nog niet gelukt klaar te komen op een andere manier dan door middel van mijn eigen hand, dan wel door afgetrokken te wórden door de dame. Nu komt het soms bij me op: zou het een optie zijn eens bij een dame te gaan die bare aanbiedt, moest het me nooit lukken mét condoom klaar te komen op de door de evolutie bedoelde plaats? Uiteraard kunnen er nog andere redenen zijn waarom het me niet lukt, zoals stress en gebrek aan ervaring. Dat bare seks, zeker met een dame die zoveel anderen tussen haar benen krijgt, risico's inhoudt, weten we allemaal, maar er zijn genoeg andere dingen die behoorlijk gevaarlijk zijn en niettemin door velen beoefend worden.
Ik had onlangs voor het eerst seks zonder condoom. Het voelde voor mij helemaal niet anders dan seks met condoom. Ik begreep opeens niet goed waarom zoveel mannen zo'n punt maken van het condoom, want mét condoom voelde net zo goed als zonder. Jouw probleem zit 'm niet in wel/geen condoom, maar in je hoofd. Je bent er te veel mee bezig en daardoor lukt het niet. Het is een mentaal probleem, niet fysiek.
 
Ik doe bij mijn vriendinnen uitsluitend bare. Tenzij het een snel tussendoortje is en ze nog de rest van de dag verder moeten en mijn sperma niet in hun slipje willen hebben druipen de rest van de dag. Dan is een condoom wel handig.
Zij hebben sporadisch een andere man en die gaat altijd met condoom (ja, dat weet ik zeker ...). Met hun eigen man hebben ze wel bare sex, voorzover ze überhaupt nog sex hebben met hun man.

Bij DVP's altijd met condoom.
Bij gangbangs altijd met condoom. Ook als het een bare gangbang is (bare lijkt tegenwoordig trouwens wel de meerderheid te zijn bij gangbangs in 'huiselijke' kring) zal ik altijd een condoom om doen.

De vriendinnen weten dat ik meerdere vriendinnen heb en dat ik die bare doe.
Zij weten ook dat ik gangbangs doe en dat ik die NMC en PZC doe.
Zij weten ook dat ik DVP's doe en dat dat altijd met condoom gaat.

Raar genoeg is dat in het begin een eis van ze om het bare met hun te kunnen gaan doen: hoertjes en gangbangs met condoom en de andere vriendinnen mogen dan wel bare gedaan worden. Na een tijdje snappen ze dat de sex bij een DVP over het algemeen veel veiliger is dan sex met een andere vriendin of tijdens een huiselijke bare-gangbang, simpelweg omdat DVP's zichzelf vaker laten controleren, alerter zijn, meer kennis hebben en professioneel met sex bezig zijn.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat afhankelijk van de omstandigheden en de personen ik bare of met condoom doe. En dat ik daar met mijn bedpartners over praat en dat we ons ook houden aan de afspraken die we maken. ALTIJD.
Voor onze veiligheid en ons ongeremde plezier.
En ja, soms is een condoom minder plezierig, maar vaker ook niet.
Ik vind met name het condoom omdoen een moodkiller. Laatst is een vriendin met me meegeweest naar een gangbang, zonder zelf mee te doen. We hadden afgesproken dat zij mij tussendoor zou pijpen en het condoom om zou doen, waarna ik naar de gangbangdame zou lopen om daar te neuken. Mijn vriendin vond het leuk om te kijken naar mij en ook om eens te zien hoe het er aan toe gaat bij een gangbang. Alle andere mannen deden bare, behalve ik. En dat vonden we beiden fijn en er was ook geen enkele man die daar vreemd van opkeek.
En toen was het weer 7 uur 's ochtends en ging de wekker af
 
Terug
Bovenaan Onderaan