Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu heb ik eigenlijk nog nooit met een prostituee even lekker getongd.

Eerst ging ik wel eens uit en deed het dan wel eens, daarom ook nooit aan gedacht om dit ooit met een prostituee te doen.

Maar weet iemand waar dit kan en of dit gevaarlijk is?
En wat gaat mij dit kosten?
 
Het is niet echt gevaarlijk maar...

Als één van de partners herpeswondjes (koortsblaasjes) aan zijn/haar mond heeft kan herpes overgedragen worden. Andere SOA zoals hepatitis B en syfilis (als je een zweer aan de mond hebt) zijn zo besmettelijk dat zelfs tongzoenen een risico op overdracht vormt.

Maar sekswerkers zullen vast wel opletten om niets op te lopen hoor.

Tongzoenen is bij veel sekswerkers inbegrepen, alleen niet bij iedereen. Dus kijk altijd eerst of het bij haar mogelijkheden staat. Eet de dag ervoor geen uien of knoflook, zorg dat je adem fris ruikt en dan komt 't vast goed!

SucSeX
 
Ik ben nog maar beginnend wandelaar, dus niet bij heel veel sekswerkers geweest, maar de kans dat ze pzc is in mijn ervaring groter dan dat ze tongzoenen, soms kan er nog geen kusje vanaf. Maar als ze het wel doen is het ook wel echt lekker. En als je partner geen wondjes heeft is ze ook niet besmettelijk.
 
Ik ben zelf ook nog een beginner op het gebied van de betaalde diensten hier. Ben zelf begonnen met het verkennen van de Thaise massagesalons, omdat ik me wat prettiger voel bij een spannende massage met intiem i.p.v. direct met een dame all in te gaan. Bij die thaise dames heb ik persoonlijk nog geen ervaring met zoenen/tongzoenen, maar zodra ik wat meer ervaren ben in het wereldje, dan zou ik het zoenen/tongen zeker niet afslaan. Het is iets wat in het moment gebeurt voor mij. Sinds mijn laatste relatie is geklapt mis ik het toch wel, die intimiteit en als ik dat bij een dvp kan vinden is dat altijd een bonus. Als ze dat niet graag doet heb ik er natuurlijk ook gewoon alle respect voor
 
Als er geen tongzoenen bij de mogelijkheden staat,sla ík dergelijke dames over.
Is tongen enkel puntje van de tong of trekt het meer op gewoon zoenen dan volgt er zeker geen volgende date.
Tongzoenen hoort bij een GFE.
Wandel al een jaar of 25 en nog nooit iets opgelopen.
Gewoon met een frisse bek (mondwater doet wonderen) op de date verschijnen en als de dame ervoor openstaat wordt het zalig.
 
Als er geen tongzoenen bij de mogelijkheden staat,sla ík dergelijke dames over.
Is tongen enkel puntje van de tong of trekt het meer op gewoon zoenen dan volgt er zeker geen volgende date.
Tongzoenen hoort bij een GFE.
Wandel al een jaar of 25 en nog nooit iets opgelopen.
Gewoon met een frisse bek (mondwater doet wonderen) op de date verschijnen en als de dame ervoor openstaat wordt het zalig.
Breek me de bek niet open joh
 
Terug
Bovenaan Onderaan