Roxas
Meubelstuk
Het maakt een gfe volledigZeker als de dame er goed verzorgd uitziet (goed/gaaf gebit, persoonlijk goed verzorgd, etc.). Een echte dvp die gfe doet, tongt gewoon geil/sensueel vind ik.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet maakt een gfe volledigZeker als de dame er goed verzorgd uitziet (goed/gaaf gebit, persoonlijk goed verzorgd, etc.). Een echte dvp die gfe doet, tongt gewoon geil/sensueel vind ik.
Of staand...Ik hou van tongend in missionaris
Heb nog nooit gehad dat het smerig was. Goede dame heeft listerine en gebruikt dit ook.Met een prostituee zou ik het dus al helemaal niet doen, als je bedenkt hoeveel vuiligheid zij misschien al in haar mond gehad heeft...
Als ik alle recensies ga lezen, ben ik een week bezig. Iets specifieker graag.Dit kan gewoon, lees de recensies hier er maar op na. In de privé ontvangst heb ik het idee dat het wel vaker inbegrepen is, dan bij de ramen. Dame die lekker tongzoent ziet mij altijd terug!
Het liefst een beetje in de buurt van Amsterdam.Ga naar een saunaclub. Sixsens in Lemiers of in Duitsland. Zie de topics over saunaclubs hieronder
In het vervolg, voordat er gezoend wordt, eerst een condoom om de tong?Misschien is dit het moment om net als bij bare discussies dit "gevaar" aan de kaak te stellen en dit te blijven doen... het is immers net zo iets
Dat vergeet ik ook echt niet hoor!Laat mij maar lekker haar kutje likken.
En wat heeft daar dan wel niet allemaal ingezeten.Nee tongzoenen bah, wat zo'n vrouw allemaal in haar mond heeft gehad... Laat mij maar lekker haar kutje likken.
Sorry hoor! Maar wat wil je nou?Het liefst een beetje in de buurt van Amsterdam.
En een op een.
Breek me de bek niet open johAls er geen tongzoenen bij de mogelijkheden staat,sla ík dergelijke dames over.
Is tongen enkel puntje van de tong of trekt het meer op gewoon zoenen dan volgt er zeker geen volgende date.
Tongzoenen hoort bij een GFE.
Wandel al een jaar of 25 en nog nooit iets opgelopen.
Gewoon met een frisse bek (mondwater doet wonderen) op de date verschijnen en als de dame ervoor openstaat wordt het zalig.
Dat vergeet ik ook echt niet hoor!
Misschien was dat ook de ondertoon in Swearengens bericht...En wat heeft daar dan wel niet allemaal ingezeten.
Misschien zelfs wel meer lullen als in haar mond