Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En daarnaast omschrijf jij het echt als een dienst van haar naar de klant.
Dat IS het toch ook? Niet meer, niet minder. Betaal eens niet, dan zal je snel ontdekken dat het een dienst is.
Maar mijn ervaringen (toevallig de laatste 3 maanden nogal vaak) is dat de dames er zelf echt opgewonden van raken.
Ze komen telkens écht klaar, bij elke klant. Wat betekent dat ze zeer goede actrices zijn :)

Of dat ze af en toe gewoon mensen blijken te zijn en het toelaten, of dat het ze overkomt terwijl ze het zelf niet eens zagen aankomen.

Ik vraag me altijd of die cynici zich zelf ook 40 uur in de week dood ergeren , verstand op nul en wachten tot het vrijdag is en er alleen maar zitten omdat ze nu eenmaal de centen niet kunnen missen.
Ze zullen er zijn , het lijkt me een vervelend leven. (Misschien soms merkbaar - te vermijden collega's )

Over het algemeen heb ik (ook) plezier in het werk dat _ik_ doe, "lekker gewerkt" .
Ik doe het ook niet gratis , maar dat wil niet zeggen dat het met tegenzin gaat.
En soms is het even niet zo geweldig en is het maar even "professioneel zijn" .

Dan vind ik niet zo vreemd dat het bij DVPs vergelijkbaar kan werken , als het lekker loopt en de klant klikt gewoon kunnen genieten bij een betaalde date .
En bij een andere klant moet dan de kreun en hijg machine even aan.

Terug
Bovenaan Onderaan