Ik snap best dat wandelen voor sommige mannen niet leuk is als ze zouden denken dat vrouwen alles acteren en hun eigenlijk afzichtelijke mannetjes vinden, maar we hebben hier wel de neiging om volledig over the top te gaan.
We kunnen toch wel accepteren dat zij het werk niet doet Om Te Genieten?
Ze doet het voor het geld en de ene klant is minder erg dan de andere.
Soms heb je een leuk momentje met iemand, ongetwijfeld.
En als bepaalde lichaamsdelen gestimuleerd worden resulteert dat incidenteel automatisch in iets.
Zelfs bij een verkrachting.
Maar wij zoeken de dames uit omdat we ze aantrekkelijk vinden, andersom zouden zij, zonder betaling, ons in minder dan 5% van de gevalen uitgezocht hebben.
Dat is niet mijn mening, maar gewoon een feit.
Maar we hebben sex en dus kun je wel eens spontaan lachen of een klik hebben.
Maar 'wij genieten er samen enorm van' is gewoon een pertinente leugen.
Ik genoot en zij vond mij als klant ook wel ok is dan nog net te dulden.
Het is prostitutie. In tegenstelling tot bij gewone relaties gaat het niet om haar genot maar om jouw genot.
Als zij, puur incidenteel en door jouw looks of jouw handeling, iets ook wel ok vindt is dat een lucky bonus, maar dat is nooit het uitgangspunt van prostitutie geweest.
Ik heb 3x iets in de privé sfeer gekregen met een dame uit deze sector, dus ben de laatste om te zeggen dat het niet kan, een click, maar zodra je switchen van werk naar privé is dat een duidelijk verschil en dingen die ik met 1 van die dames beleefde voordat ik van klant naar vriend schoof kan zijn zich vaak letterlijk niet meer herinneren omdat ik toen 1 in een lange rij was.
Ok, blijkbaar wist ik me uit die lange rij los te maken en werd het toen wel wat, maar dat lijkt me een gelukje van 0,0001%.
Ook ik heb doorgaans goede contacten met de dames, maar je voelt wel dat als de tijd er op zit en het geld op is dat ze weer door moeten.
Het is een transactie. Niets meer, niets minder.
Het is letterlijk hetzelfde als jij en de snackbar eigenaar of de barman.
Hoe erg genieten die ervan om jou een frietje te verkopen of een drankje te schenken?
Incidenteel drinken ze een pilsje mee, maar dat blijft in het kader van sociaal zijn met de klanten.
Het is maar net hoe je het zelf beleefd . Als het gevoel bij jou heerlijk is en je geniet ,en vind dat er passie is , en je naar huis gaat maat rode wangen . En het zoenen en tongzoenen is bij jou een meerwaarden . Wie zijn de gene die jou er om uitlachen . Beleef het op jou manier en geniet
Zeker.
Het probleem van een forum is alleen dat we alles hier uitspreken.
En dus zijn we het met elkaar eens of oneens.
Op zich is het prima als een wandelaar geniet van wat de dame doet of zegt.
Op een bepaalde manier vond ik het ook leuk dat een dvp laatst zei: i really look forward to suck your cock, maar ik denk dan wel: mooi geil toneelspel meisje.
Maar ik vind het wel opwindend, tenzij ze het overdrijft, maar het blijft een mooie meid die dag zegt.
Dus leugen of niet, ik geniet van de betaalde leugen.
Maar ik denk niet dat ze gisteren voor het slapengaan dacht: 6 mannen gepijpt vandaag, maar toch ben ik triest, ik mis het zo enorm om knightriders heerlijk pik weer eens te mogen pijpen.
Als ze meende wat ze zei en echt van mij genoot, zou het zo zijn, maar die illusie heb ik niet.
Dat is het detail verschil van de belevenis denk ik.