Gerespecteerde Knightrider,
Ik heb uit je ellenlange tekst, die je zelfs 2x gepost hebt (wat wel handig is want dan ga je er bij versie 2 wat sneller doorheen) wat dingen eruit gepikt.
Je veralgemeniseert alles, dus dan ga ik daarin mee.
Blijkbaar zijn wij allemaal
afzichtelijke mannetjes. Ik weet niet of je jezelf ook zo ziet, zou goed kunnen.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat we dat allemaal zijn.
Ik kan zeker accepteren dat ze het werk niet doet om te genieten. Dat heb ik overigens ook nooit beweerd. Het gaat om het geld.
Maar dat genieten niet eens een bijzaak is, hoeft niet te betekenen dat het ook nooit gebeurd.
Ik werk voor geld, en ik vind wat ik doe heel leuk. Dat kan dus niet, in jouw ogen.
Aparte theorie.
Dat de ene klant
minder erg is dan de andere betekent dus feitelijk dat alle klanten erg zijn. Alleen sommigen iets minder erg.
Het is dus bijkans categorie
verkrachting wat we doen.
Dan kan het lichaam van de vrouw ook fysiek reageren terwijl ze het verschrikkelijk vindt.
Lekkere vergelijking.
Dus als ze nat wordt komt dat puur door lichamelijke stimulans. Haar geest is afwezig, ofzo.
Dan heb je het dus over een verkrachting?
Omdat de vrouw niet geestelijk kan genieten wordt zij gereduceerd tot een fysiek reagerend product op een fysieke handeling… penetratie?
Tjonge jonge, nu maken wij -als klanten- het wel heel bont.
Kijk, jij vindt het -volgens mij- allemaal net te doen met die dames. Het zijn lopende virusinfecties die uit alle gaten de meest walgelijke ziektes verspreiden.
Dat mag je vinden. Maakt mij het uit.
Tot je mij /ons gaat vertellen wat wij er eigenlijk van moeten vinden… omdat jij dat vindt.
Daar gaat alles hier spaak.
Je mag alles vinden van wat ik leuk vindt of doe, maar je hebt er echt geen bal mee te maken.
Het probleem van het forum is niet dat we alles uitspreken, maar dat sommigen hun normen regels en ervaringen op andere leden plakken. Als de waarheid, als een dictaat.
Jij houdt niet van beffen, van
pzc, van rimmen, of van wat dan ook waarbij oraal onbeschermde dingen gedaan worden. Dat is natuurlijk helemaal prima. Maakt mij het uit.
Maar… als een ander daar wel van houdt heeft ie ineens een probleem.
Met jou. Volgens jou.
Maar dat is natuurlijk onzin.
Daar ga jij niet over.
Het wordt nu een beetje het orakel uit Amsterdam dat spreekt.
Tot slot vergelijk je het met de snackbar, daar ga je heen als je trek hebt.
Als je wilt genieten van een fijne avond ga je naar een goed restaurant, wie weet met een Michelin ster. Je betaalt fors, maar krijgt er ook veel voor terug.
Genieten, genot.
Tenminste, als je gelooft dat kwaliteit een prijs heeft.
Ik vrees echter dat jouw hele leven een grote snackbar is, waarbij alles om geld draait.
Een frikandel van 2 euro is top, die van 2.50 is belachelijk duur.
Een ossenhaas is eigenlijk een frikandel verpakt in rood vlees en sowieso veel te duur.
Zou kunnen, toch?

De verfrikandelisering van de maatschappij.
Maar zelfs een snackbar eigenaar kan trots zijn op zijn producten en genieten van complimenten.
Manneken Pis verkoopt hier in de stad Vlaamse Friet.
De klanten zijn laaiend enthousiast, kan niet in jouw ogen, want ze betalen ervoor, maar toch is het zo.
Mooi hè?
Moraal van dit verhaal, stop met jouw normen en manier van seks hebben met een dvp op anderen te plakken.
Je kunt hier nog maandenlang dezelfde posts neerknallen, en jou kennende ga je dat ook doen ook, en je bereikt niets.
Ja dat jouw schare fans overal bij staat te applaudisseren. En dat de mensen die je betoog kul vinden dat ook zeggen.
Zoals ik nu.
Oh ja, en je bereikt dat iedereen die iets moois meemaakt met een dame er nooit meer 1 letter over zal schrijven op dit forum.
En dat is maar goed ook.
In the end zullen alleen nog posts met argwaan en verwijten het forum vullen.
En een mede forummer uitlachen natuurlijk.
Dat lijkt me voor de vaste kern ook veel beter. Is dan toch lekker vertrouwd.
Ik ga ergens de komende dagen iets heel leuks doen. En daar wou ik het graag bij laten.