Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sabrina staat ook op de parking, heel strategisch vangt ze de binnenkomende mannen op , en hoef je niet heel de tijd in dat donker hol de RIO te zitten.Ambertje was er ook , leuke vrolijke Belgische met mooie ogen. Prijstechnisch interessant ook.
 
Het is maar rustig hier, ik zal donderdag weer eens even gaan kijken of er nog wat te beleven valt. Hopen dat Sofie er is.
Gister hadden pompoenensoep in t Rozenhofke. Vanwege Halloween. Niet veel dames, Selma, Elleke, Melissa, Victorie en nog 1 mij onbekende. Met 1 van hun date gedaan, rarara. Was prima.
De Patron is ook weer terug zag ik.
 
Ik was een paar weken geleden in Rio en daar was een mollige donkere vrouw van ongeveer 1.60m met een giga-voorgevel spreekt gebrekkig Nederlands en volgens mij zei ze tegen een andere man dat ze uit Ghana kwam. Weet iemand meer over haar?
 
Wat is niet de bedoeling, Balthazar?
Waarom zou een dame een heer niet buiten mogen aanspreken voor een date , in de zomer doen ze dat toch ook op het terras , en als ik met de auto kom aangereden en op dat moment ook een dame en we voeren een gesprek op de parking en gaan binnen voor te ne*ken ,wat is daar verkeerd aan ? Zelfs als ze buiten een sigaretje wenst te roken en ze spreek je aan , ga je dan lopen ?
 
Waarom zou een dame een heer niet buiten mogen aanspreken voor een date , in de zomer doen ze dat toch ook op het terras , en als ik met de auto kom aangereden en op dat moment ook een dame en we voeren een gesprek op de parking en gaan binnen voor te ne*ken ,wat is daar verkeerd aan ? Zelfs als ze buiten een sigaretje wenst te roken en ze spreek je aan , ga je dan lopen ?
Case closed!
 
Vraagje, ik ben nog nooit in rio of rozenhof geweest, wat soort dvp's vind je daar? Ik val dan vooral op de 'petite' blanke of aziatische jonge vrouwen die een mooi gezichtje hebben.
 
Ik was een paar weken geleden in Rio en daar was een mollige donkere vrouw van ongeveer 1.60m met een giga-voorgevel spreekt gebrekkig Nederlands en volgens mij zei ze tegen een andere man dat ze uit Ghana kwam. Weet iemand meer over haar?
Welk uur en dag was je er dan want ben ook wel geïnteresseerd zeker in grote voorgevel .
 
Vraagje, ik ben nog nooit in rio of rozenhof geweest, wat soort dvp's vind je daar? Ik val dan vooral op de 'petite' blanke of aziatische jonge vrouwen die een mooi gezichtje hebben.
Die ga je daar niet veel vinden

Jonge witte meisjes met een mooi gezicht kan je wel treffen in club Sixsens te Vaals
 
Welk uur en dag was je er dan want ben ook wel geïnteresseerd zeker in grote voorgevel .
Dat was op een vrijdagmiddag rond een uur of 3

Vanmiddag ook even geweest in de Rozenhof tegen half 6, Erg rustig, ik zag alleen Victoria en Melissa. Toen een belletje van het werk gekregen of ik iets wilde fixen dus ben ik er erg snel vandoor gegaan zonder kamer. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen :p
 
Dat was op een vrijdagmiddag rond een uur of 3

Vanmiddag ook even geweest in de Rozenhof tegen half 6, Erg rustig, ik zag alleen Victoria en Melissa. Toen een belletje van het werk gekregen of ik iets wilde fixen dus ben ik er erg snel vandoor gegaan zonder kamer. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen :p
Ik zou ook de trip eens willen doen maar moet dan zeker weten dat ik daar damens vind van 40 a 50 j met grote voorgevel en die liefst aanwezig zijn in de vroege namiddag.
 
Om 15u45, stopte ik bij de RIO. Achter de bar, een blonde die ik had nog niet gezien, samen met de roodharig. Ik keek rond, 2 vrouwen aan het roken (berrrrk), en 6 mannen. Ik besloot naar 't ROZENHOF te gaan zonder iets te drinken. Het maakte de blonde boos tegen mij.

Om 16u00, kwam ik binnen 't ROZENHOF. Twee jonge 30+ die ik niet ken, plus Issia de blondine. Op de hoek van de bar, tussen 2 klanten een mooie blonde Milf. Toen ik haar gezicht kon zien, herken ik haar: ze werkt vaak achter de bar. Enkele minuten geleden, zag ik Melissa de brunette en daarna Victoria met de lange benen in de trap op hun weg terug naar beneden.

Ambertje kwam aan, ging direkt naar een klant en dan naar boven met hem.

Dan ging Issia naar boven met een klant.

Een van de 2 die ik niet ken ging roken.

Op deze vrijdag, 16u42, het is nog rustig. Ik heb tijd.

😎
 
Om 15u45, stopte ik bij de RIO. Achter de bar, een blonde die ik had nog niet gezien, samen met de roodharig. Ik keek rond, 2 vrouwen aan het roken (berrrrk), en 6 mannen. Ik besloot naar 't ROZENHOF te gaan zonder iets te drinken. Het maakte de blonde boos tegen mij.

Om 16u00, kwam ik binnen 't ROZENHOF. Twee jonge 30+ die ik niet ken, plus Issia de blondine. Op de hoek van de bar, tussen 2 klanten een mooie blonde Milf. Toen ik haar gezicht kon zien, herken ik haar: ze werkt vaak achter de bar. Enkele minuten geleden, zag ik Melissa de brunette en daarna Victoria met de lange benen in de trap op hun weg terug naar beneden.

Ambertje kwam aan, ging direkt naar een klant en dan naar boven met hem.

Dan ging Issia naar boven met een klant.

Een van de 2 die ik niet ken ging roken.

Op deze vrijdag, 16u42, het is nog rustig. Ik heb tijd.

😎
Succes en kies er een lekkere uit dat maakt het weekend goed 👍en laat iets weten 😂
 
Om 15u45, stopte ik bij de RIO. Achter de bar, een blonde die ik had nog niet gezien, samen met de roodharig. Ik keek rond, 2 vrouwen aan het roken (berrrrk), en 6 mannen. Ik besloot naar 't ROZENHOF te gaan zonder iets te drinken. Het maakte de blonde boos tegen mij.

Om 16u00, kwam ik binnen 't ROZENHOF. Twee jonge 30+ die ik niet ken, plus Issia de blondine. Op de hoek van de bar, tussen 2 klanten een mooie blonde Milf. Toen ik haar gezicht kon zien, herken ik haar: ze werkt vaak achter de bar. Enkele minuten geleden, zag ik Melissa de brunette en daarna Victoria met de lange benen in de trap op hun weg terug naar beneden.

Ambertje kwam aan, ging direkt naar een klant en dan naar boven met hem.

Dan ging Issia naar boven met een klant.

Een van de 2 die ik niet ken ging roken.

Op deze vrijdag, 16u42, het is nog rustig. Ik heb tijd.

😎
Ben benieuwd wie je gelukkig kan maken en het eventuele verslag :) !
 
18u00, ongeveer 15 mannen zijn aangekomen. Twee zijn met hun echtgenote. Een vrouw alleen, maar zij is een habituée en gaat niet naar boven.

Rond hoe laat komen de Braziliaanse? Weet iemand?
 
Ik zou ook de trip eens willen doen maar moet dan zeker weten dat ik daar damens vind van 40 a 50 j met grote voorgevel en die liefst aanwezig zijn in de vroege namiddag.
Dat weet je bij deze café's nooit zeker. Het is een beetje vrijheid blijheid bij deze tenten. Dames hebben geen vast werkrooster waar ze zich op straffe van weet ik wat aan moeten houden.
 
wat zijn de tarieven die men daar hanteert .
Volgens mij de mooiste en de jongste 150/uur of 100/half uur + kamer en de milfs 100/uur + kamer.
Het voordeel daar is wel dat je eerst al eens een klapke kan doen met de bewuste dame zodanig dat je toch al wel weet wat of er een klik kan zijn of niet. Indien de klik aanwezig is kan u zich ook al opgeilen voor je naar boven gaat en dat met een consumptie die heel democratisch is zoals een koffie, een pintje bier of hooguit een glaasje wijn dus iets dat normaal binnen de 10 € valt en meestal nog binnen de 5 €.
 
Terug
Bovenaan Onderaan