Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren rond 19.45 's avonds nog eens in de buurt geraakt van Rozenhof. Stonden wel wat auto's op de parking, en binnen een 25 tal personen. In totaal 5 dames gespot maar van de oudere dame met korte grijze gel coupe weet ik niet zeker of ze daar komt voor de gokkast of dat ze 'beschikbaar' is. Niet zo belangrijk ook niet, is toch mijn type niet. Van de 4 andere dames dan zat er 1 aan de toog tegen de trap in gesprek met een man. Heb ze verder ook niet bekeken. Andere blonde dame zat helemaal aan andere eind van de toog onderuitgezakt op haar kruk op haar gsm bezig. Nog eentje met vrij lang zwart haar kwam nogal snel polsen, vriendelijk, maar niet mijn ding. Haar naam heb ik niet goed gehoord. Er zat nog eentje halverwege de toog en die kwam haar kans wagen toen de vorige afdroop. Bleek 'Alexia' te zijn. 25 jaar oud, zei ze, en zag er best wel goed uit. Vriendelijk maar vooral vrij zakelijk dus dat ging hem ook niet worden. Eenmaal ze dat doorhad reageerde ze vrij bot en ging sigaret roken. Bij sommige dames zit de frustratie precies hoog...

Koffietje was leeg, er ging duidelijk niet veel aan de situatie veranderen, en ben dan maar vertrokken na nog snel een sanitaire stop..

Onderweg naar huis dan uit verveling nog even gestopt aan de Rio voor ik de snelweg opdraaide.

Bij het binnengaan had ik al vrij snel door dat ook daar niets te beleven viel. 2 dames en een 4 tal heren. Eigenlijk wilde ik direct rechtsomkeer maken, maar de big-booby-blonde stond achter de toog (Wanda dus, zoals ik hier ondertussen geleerd heb ;) ) en die had me al in de gaten en vroeg 'en wat voor meneer'... Dus uit beleefdheid maar colaatje besteld en me even aan een tafel gezet.

Van de 2 aanwezige zwarte dames zat er eentje haar avondmaal te nuttigen, die bewoog niet, en de andere die naast de jukebox zat kwam even polsen. Was ook mijn goesting niet bepaald en heb ze ook vriendelijk gezegd dat het bij een cola zou blijven. Ze snapte het en zei dat het al heel de middag heel, heel triestig kalm was.

Nu, zonder in herhaling te vallen, maar wat is dat met die Wanda? Absoluut geen flashy dame, maar ze had een strakke broek en vrij strak truitje aan waar haar boobies zeer goed in zichtbaar waren en waar 2 grote, stijve tepels door priemden. Had ze geen BH aan of was ze zo blij om mij te zien :cool::ROFLMAO:? Geen idee maar aanlokkelijk was het eigenlijk wel... Ook bleef ze constant in mijn richting kijken en glimlachen. Op een gegeven moment nam ze een vod vast en begon domweg elke tafel een keer te vegen, tot ze ook aan de tafel kwam waar ik zat en terwijl ze daar eens overheen ging met haar kuisvod kreeg ik de boobies net niet in mijn gezicht geduwd. Ik klaag zeker niet :cool:, maar als ik niet beter wist zou ik denken dat dit bijna een uitnodiging was...

Ik hou wel van dat soort spelletjes..
Dan heeft Wanda u dag toch een beetje goed gemaakt 😜
 
@Boobslover, dame met kort haar achter de gokkast, dat is Cindy. Die helpt ook achter den toog , daar is ze heel rap in. Gaat vast niet naar boven denk ik.
Zelfde met Wanda, zij kunnen dat toch niet maken tegenover de "werkende " dames, hun klanten overnemen.
Komt Teresa nog in de Rio , of is zij met Ramadan ?
 
@Jef , ...

Wel, volgens mijn ervaring, heeft het niets te doen met een afsluiting. Bij 't Rozenhof was er nooit een afsluiting tussen de straat en de terras.

Het heeft wel te doen met de evolutie van de markt voor DVPs.

In de jaren 1990s, was de steenweg tussen Herentals en Nijlen vol van bordelen. Toen, met al de business van de streek, was er veel zwarte geld om de bordelen te kunnen financieren.

Dan kwamen enerzijds meer strenge fiskaale maatregelen om de zwarte geld beter te controleren, en anderzijds werd de wet tegen alcohool aan het stuur en de relevante controles nog versterkt. En zo, konnen de champagne bars hun dure champagne niet meer verkopen...

De kazerne, met veel soldaten en officieren naast 't Rozenhof werd ook gesloten. Dus, veel minder klanten.

En zo, meer en meer bordelen werden gesloten wegens te weinig business.

Hetzelfde gebeurde ook in andere streken van België, bv. de "Chaussée d'Amour" naast Sint-Truiden, de Leuvensesteenweg tussen Brussel en Leuven, de Deinzesteeweg tussen Gent en Deinze, de Gemblouxsteenweg tussen Gembloux en Namen, enz, enz...

Cafés met DVPs en kamers boven te huren zoals Rio en Rozenhof, plus 2Love, in de buurt van Herentals-Grobbendonk, en Pub 5th Avenue en Café Le Coin in Brussel zijn de laatste vijf van België met een redelijke aanbod van DVPs.

Tot wanneer???

Hopelijk zullen de respectieve eignaars nog lang leven en van hun business genieten...

(glimlach)

:unsure: :rolleyes:
John-John, de opgesomde redenen ken ik allemaal en weten we allemaal.

Maar ik blijf erbij dat discretie in het wandellandschap een absolute vereiste is!
De patron van de Rio lapt dit met zijn indiscrete marginale en onaantrekkelijke terras volledig aan zijn laars.

Dit getuigd van respectloosheid ten opzicht van de dames van plezier én hun klanten. Ik passeer daar regelmatig en bij goed weer zitten alle dvp's en klanten ongemakkelijk met hun rug naar de straatzijde. Dat zegt genoeg: niemand zit daar dan echt op zijn gemak! :-(

Nee, refereer niet naar het terras van het Rozenhofke, want dat ligt veel hoger en verderaf van de straat. Is ook veel gezelliger en discreter omdat het verder van de weg is gesitueerd.

Hopelijk komt deze boodschap toch op een of andere wijze bij de patron van de Rio, die er dan ook wat aan wil doen, hopelijk?

Bij deze de laatste keer dat ik dit item tersprake breng :cool: !!
 

Bijlagen

  • terras.jpeg
    terras.jpeg
    145,6 KB · Weergaven: 26
Net in Rozenhofke, redelijk wat volk. Sommige dames van de rio zitten hier. De Rio zou 1 week toe zijn . Gisteren in het Rozenhofke maar 2 dames. Precies meer drinkers dan mannen naar de kamer. Ik ben ook een drinker vandaag 🙈😬
Maar die twee dames van het Rozenhofke hadden gisteren dan zeker hun handen vol... :) Waren het Vlaamse dames?
 
@Jef , ...

Wel, volgens mijn ervaring, heeft het niets te doen met een afsluiting. Bij 't Rozenhof was er nooit een afsluiting tussen de straat en de terrass.

Het heeft wel te doen met de evolutie van de markt voor DVPs.

In de jaren 1990s, was de steenweg tussen Herentals en Nijlen vol van bordelen. Toen, met al de business van de streek, was er veel zwarte geld om de bordelen te kunnen financiëren.

Dan kwammen enerzijds meer strenge fiskaale maatregelen om de zwarte geld beter te controleren, en anderzijds werd de wet tegen alcohool aan het stuur en de relevante controles nog versterkt. En zo, konnen de champagne bars hun dure champagne niet meer verkopen...

De kazerne, met veel soldaten en officieren naast 't Rozenhof werd ook gesloten. Dus, veel minder klanten.

En zo, meer en meer bordelen werden gesloten wegens te weinig business.

Hetzelfde gebeurde ook in andere streken van België, bv. de "Chaussée d'Amour" naast Sint-Truiden, de Leuvensesteenweg tussen Brussel en Leuven, de Deinzesteeweg tussen Gent en Deinze, de Gemblouxsteenweg tussen Gembloux en Namen, enz, enz...

Cafés met DVPs en kamers boven te huren zoals Rio en Rozenhof, plus 2Love, in de buurt van Herentals-Grobbendonk, en Pub 5th Avenue en Café Le Coin in Brussel zijn de laatste vijf van België met een redelijke aanbod van DVPs.

Tot wanneer???

Hopelijk zullen de respectieve eignaars nog lang leven en van hun business genieten...

(glimlach)

:unsure: :rolleyes:
Tot wanneer?

Tot de eigenaars voort blijven doen. Ik zie niemand zo 1-2-3 een flink bedrag investeren in zo'n zaak. De tijd dat je voor een habbekrats een vervallen pand kocht en wat neonlichten aan de gevel hing, die zijn wel voorbij.

Zonder zwart geld zal het allemaal amper rendabel zijn. Je hebt dan ook nog concurrentie van internet.
 
Als je het geld hebt , om zo een toko te kopen, dan ga je het niet meer doen.
Het is dan financieel niet meer nodig.Je kan ze dan veel makkelijker verdienen. De Rio is een grote kavel met flink parkeerterrein, die moet best een leuke duit kosten voor een geintresseerde.
Op termijn ook einde verhaal.
 
Tot wanneer?

Tot de eigenaars voort blijven doen. Ik zie niemand zo 1-2-3 een flink bedrag investeren in zo'n zaak. De tijd dat je voor een habbekrats een vervallen pand kocht en wat neonlichten aan de gevel hing, die zijn wel voorbij.

Zonder zwart geld zal het allemaal amper rendabel zijn. Je hebt dan ook nog concurrentie van internet.
Balthazar, de huidige eigenaar van de Rio, ik geloof dat hij Ben heet, en die rijdt met een supersportieve stinkendedure zwarte racecar van BMW, die heeft een gouden zaak overgenomen (gekregen!!) van zijn ouders. Die heeft een goudmijn in zijn handen en het enige dat hij moet doen is zorgen dat de zaak op orde blijft. Als hij dat niet doet, of kan, dat bewijst hij dat hij een verwende snotaap is en die niet weet waarmee hij bezig is.

Soit, samen met jullie hoop ik dat de Rio en het Rozenhofke nog lang moge bestaan!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan