Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bulgaarse Annie en haar blonde halfzustet, steeds top service
Dat klopt, Annie vind ik een heel mooie aangename dame en de sex is oké maar braaf ( wat zeker oké is). Wel een goede kusser . Haar zus heb ik nog maar 1 maal mee geweest maar was zeker ok en vind ik ook een mooie dame. Van die beide dames hoor ik ook alleen maar goede dingen en dat merk je want ze zijn beide altijd druk bezet
 
Ik oordeel niet, want wat is er allemaal op hun weg gepasseerd?
Het is niet aan ons om te oordelen , iedereen maakt zijn eigen rekening. Toon respect en je zal hopelijk respect ( en goede service) terug krijgen . Als mannen een fortuin geven aan de dames kan je alleen maar zeggen dat ze goed werk leveren. Respect voor een dame die voor de zoveelste keer op een avond naar boven gaat en de man toch een gevoel kan geven dat hij de beste liefste enz is
 
Bulgaarse Annie en haar blonde halfzuster, steeds top service
Gisteravond nam een man hun beiden mee , en ook nog de blonde Melissa.
Een kwartet dus. Dat zijn de mannetjesputters.
Ik heb het bij Teresa gehouden, zwartharige Spaans Marokkaans die ook in de Rio komt. Ze ging ook nog squirten dat snap ik nooit helemaal.
Verder leuke avond maar geen 30 vrouwen zoals vorige week. Eerder 20.
 
Gisteravond nam een man hun beiden mee , en ook nog de blonde Melissa.
Een kwartet dus. Dat zijn de mannetjesputters.
Ik heb het bij Teresa gehouden, zwartharige Spaans Marokkaans die ook in de Rio komt. Ze ging ook nog squirten dat snap ik nooit helemaal.
Verder leuke avond maar geen 30 vrouwen zoals vorige week. Eerder 20.
Dan hoop ik dat deze man toch een uur of langer op de kamer was . Zoveel fun 🤩. En niet terug was op 20 min. 😬
 
Gisteravond nam een man hun beiden mee , en ook nog de blonde Melissa.
Een kwartet dus. Dat zijn de mannetjesputters.
Ik heb het bij Teresa gehouden, zwartharige Spaans Marokkaans die ook in de Rio komt. Ze ging ook nog squirten dat snap ik nooit helemaal.
Verder leuke avond maar geen 30 vrouwen zoals vorige week. Eerder 20.

Niet dat ik daar zondermeer 300+ euro tegenaan ga of zou gooien, zijn er daar effectief 2 (of meer) dames die de moeite zijn om samen te nemen? Dames die er zelf op geilen en in lesbische actie schieten dan...?
 
voordeel is je hebt maar 1x kamerkosten.
dus voor klaar.
Dames beter niet van.de pottenbakkerij , maar dat ze zich beide met jou bezig houden
Ik ben niet zeker , maar ik denk dat ze meer vragen voor de kamer als je met meerdere dames gaan . Ben wel niet zeker . Dacht dit ooit eens gezien te hebben . Bv meerdere handdoeken enz .
 
Ik ben niet zeker , maar ik denk dat ze meer vragen voor de kamer als je met meerdere dames gaan . Ben wel niet zeker . Dacht dit ooit eens gezien te hebben . Bv meerdere handdoeken enz .
Dat klopt . Meer voor de kamer en nog eens 150 € per dame . Voor die prijs mag hij wel een goede avond hebben . Het zijn wel 3 van de mooiste dames die hij uitkoos 😋. Heb al last met 1 vrouw laat staan met 3 😂 persoonlijk ben ik niet voor trio , heb het ooit gedaan en viel tegen
 
Niet dat ik daar zondermeer 300+ euro tegenaan ga of zou gooien, zijn er daar effectief 2 (of meer) dames die de moeite zijn om samen te nemen? Dames die er zelf op geilen en in lesbische actie schieten dan...?
Geen idee.

In Duitse saunaclubs werd het voorheen vaak aangeboden, maar dat viel dan vaker mee dan tegen eigenlijk. Een trio is voor veel dames dan toch een beetje dat de ene je zoent en de ander met je pik aan de haal gaat.

Baekelandplein ook weleens trio's gedaan en daar was dat al niet veel anders.

Wel hele goede trio's gehad, maar dat was in Zuid-Amerika of op de voormalige Antillen.
 
Iemand moet er al wel echt goed op letten om te zien wie er daar op het terras zitten.
Het terras oogt en is marginaal én het is respectloos ten opzichte van de privacy van de dames en heren.
0,0 discretie voor iedereen én bijzonder dom van de uitbater!!

Maak daar een gezellig én discreet terrasje van, waar iedereen met elkaar op een leuke manier kan kennismaken en nadien hop naar boven. Sowieso gaat daarmee de omzet naar boven! Maak het gezellig én comfortabel en iedereen is tevreden!
 

Bijlagen

  • GR.jpeg
    GR.jpeg
    145,6 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan