Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is wisselend.

Heb in het verleden ook weleens gezien dat er om 22 uur al geen kat meer zat of het om 21 uur al stevig richting het einde liep.

Maar ook dat er om 23 uur nog volop sfeer was.

Maar in zijn totaliteit zal het helaas wel wat minder zijn geworden. Zoals overal.
Het leven is dan ook een flink stuk duurder geworden.
 
Ik ben vorige week dinsdag namiddag 21 februari een eerste keer binnen geweest in het Rozenhofje. Het was er gezellig druk, niet overvol, maar voor mij was dat prima.
Ik heb er vrij snel kennis gemaakt met Melissa, die met het zwarte haar. Ze is een leuke en gezellige dame.
Met haar ook naar boven geweest. De sex met haar was super en ze nam ruim haar tijd.
Ik ga zeker terug naar deze leuke kroeg
 
Het leven is dan ook een flink stuk duurder geworden.
Ja, daarom. Behalve dat is er ook de onzekerheid. Komt er een recessie aan?

Toch wel wat mensen die dan gaan beknabbelen op dingen en dan zal bezoek van dames van plezier vaak wel iets zijn waarop dat mogelijk is.

Verder heb je natuurlijk ook nog dat met alcohol op achter het stuur is minder maatschappelijk aanvaard is en de pakkans hoger is geworden in vergelijking met het verleden. Je hebt ook nog de war on cash, concurrentie van thuiswerkstertjes en misschien ook wel de toegenomen mogelijkheden om een gratis wip te scoren of dat in ieder geval te proberen.
 
Ja, daarom. Behalve dat is er ook de onzekerheid. Komt er een recessie aan?

Toch wel wat mensen die dan gaan beknabbelen op dingen en dan zal bezoek van dames van plezier vaak wel iets zijn waarop dat mogelijk is.

Verder heb je natuurlijk ook nog dat met alcohol op achter het stuur is minder maatschappelijk aanvaard is en de pakkans hoger is geworden in vergelijking met het verleden. Je hebt ook nog de war on cash, concurrentie van thuiswerkstertjes en misschien ook wel de toegenomen mogelijkheden om een gratis wip te scoren of dat in ieder geval te proberen.
Net gelezen: Twee op de drie Belgische gezinnen hebben moeite om rekeningen te betalen[/H1]

Zo'n 64 procent van de Belgen heeft het moeilijk om hun rekeningen te betalen. Dat blijkt uit een rondvraag van adviesbureau Deloitte bij 4.000 Belgen, in samenwerking met de universiteit Gent en bank Argenta. Dat komt onder meer door de stijgende prijzen. Daarnaast maakt de helft van de gezinnen geen financiële plannen voor langer dan een maand.
 
Net gelezen: Twee op de drie Belgische gezinnen hebben moeite om rekeningen te betalen[/H1]

Zo'n 64 procent van de Belgen heeft het moeilijk om hun rekeningen te betalen. Dat blijkt uit een rondvraag van adviesbureau Deloitte bij 4.000 Belgen, in samenwerking met de universiteit Gent en bank Argenta. Dat komt onder meer door de stijgende prijzen. Daarnaast maakt de helft van de gezinnen geen financiële plannen voor langer dan een maand.
Dat zijn wel zorgwekkende cijfers.

Iemand die amper z'n rekeningen kan betalen, zal natuurlijk eerder z'n wipje in de Rio (of in welk hol van verderf dan ook) een keer laten schieten.

Keertje extra handkarren kost niets.
 
Eerste vrijdag van de maand en het is er aan te zien, volle bak in Rozenhof, een 35tal dames en de kamers draaien op volle toeren

Ik was er gisteren van 14.00 tot 19.00 . Er waren meer dames dan anders . Er werd wel gekamerd maar niet super veel . En voor 35 dames maar (5- 6 kamers) is te weinig volgens mij . Dan is het wachten geblazen. Doen ze niet graag. Dus pak dat het druk is van 22.00 tot 2.00 en kamers van 1 uur dan kan er niet veel geroteerd worden he. De sfeer zal dan natuurlijk wel geweldig zijn voor iets te drinken en te dansen 🕺🏻.
 
Ik was er gisteren van 14.00 tot 19.00 . Er waren meer dames dan anders . Er werd wel gekamerd maar niet super veel . En voor 35 dames maar (5- 6 kamers) is te weinig volgens mij . Dan is het wachten geblazen. Doen ze niet graag. Dus pak dat het druk is van 22.00 tot 2.00 en kamers van 1 uur dan kan er niet veel geroteerd worden he. De sfeer zal dan natuurlijk wel geweldig zijn voor iets te drinken en te dansen 🕺🏻.
de meeste zijn na 20 à 30 min al terug, en er zijn die met de klant naar 2Love of Claridge verkassen
 
de meeste zijn na 20 à 30 min al terug, en er zijn die met de klant naar 2Love of Claridge verkassen
Wie gaat er nu voor 20á30 min naar een kamer 😱😜. Claridge , zelf ook al geweest maar dan voor langere tijd met een dame Toch iets mindere kamers ( minder gezellig) maar de dame maakt natuurlijk alles goed 🙃. Is toch ook al snel 15 min rijden he . Dan is te hopen dat de klant langer blijft 🤭.
 
Nachtjager was er ook ..Er waren enorm veel dames , 30 is zeker niet overdreven. Weet niet of ze allemaal te boeken zijn, maar veel wel
Veel kamers duren erg kort , zeker als je bedenkt als de dame nog beddengoed moet wisselen. ik heb nog ookwel eentje gedaan maar was niet grootste succes, omdat ik liever naar de ambiance wou , en ik steeds moest pissen. Ik had al genoeg gedronken.
Geeft niet , puur voor de sex beter naar het SKW. Toch is het leuk in het Rozenhofke , ik mag er graag komen en pas om 12 uur weggegaan. ik kan het iedereen aanraden die graag eens uitgaat.
Ook waren.er enkele Vlaamse milfen voor bepaalde liefhebbers hier, zoals Chloe , en een vrolijke blonde met bril en flinke borsten. (Hoe heet zij) De blonde Melissa was hele avond aan het dansen , met een man die sterk geleek op Lambik
 
Wie gaat er nu voor 20á30 min naar een kamer 😱😜. Claridge , zelf ook al geweest maar dan voor langere tijd met een dame Toch iets mindere kamers ( minder gezellig) maar de dame maakt natuurlijk alles goed 🙃. Is toch ook al snel 15 min rijden he . Dan is te hopen dat de klant langer blijft 🤭.
de vrijdagavond hebben ze te veel kandidaten en willen ze zo snel mogelijk terug beneden zijn, als je zonder tijdsdruk wil kameren ga dan in de namiddag, dan zitten de meeste werkloos te wachten op een klant. Nadeel is dan wel dat er veel minder keuze is. Tip: als je de vrijdagavond een moordgriet ziet, vraag dan haar tel.nr, met de meesten kan je privé wel iets regelen
 
de vrijdagavond hebben ze te veel kandidaten en willen ze zo snel mogelijk terug beneden zijn, als je zonder tijdsdruk wil kameren ga dan in de namiddag, dan zitten de meeste werkloos te wachten op een klant. Nadeel is dan wel dat er veel minder keuze is. Tip: als je de vrijdagavond een moordgriet ziet, vraag dan haar tel.nr, met de meesten kan je privé wel iets regelen
Wij hoeven jou niks meer te vertellen @duracelleke .Jammer dat ik je niet ken.
Konden we een praatje doen...
Same place, same time.
 
Laatst bewerkt:
Donderdag en vrijdag langs geweest in het rozenhofke.donderdag redelijk veel dames aanwezig maar ik had de indruk dat er weinig werd gekamerd . De Oostblok dames aan de gok automaat maakten ook weinig aanstalten om mannen te versieren . Vrijdag veel meer volk en veel dames . Praatje proberen te maken met Mia maar ze toonde weinig interesse en zat constant op haar gsm bezig . Uiteindelijk mee naar boven geweest maar was echt ondermaats . Ze gaf me nog wel haar nr en uitleg dat ze nu in geel aan station ontvangt maar met zo een slechte service gaat ze me daar toch niet zien . Ze was ook aan het zagen dat ik ook soms met andere meisjes ga in het rozenhofke . Als ze daar moeilijk over doet ze moet ander werk zoeken
 
Donderdag en vrijdag langs geweest in het rozenhofke.donderdag redelijk veel dames aanwezig maar ik had de indruk dat er weinig werd gekamerd . De Oostblok dames aan de gok automaat maakten ook weinig aanstalten om mannen te versieren . Vrijdag veel meer volk en veel dames . Praatje proberen te maken met Mia maar ze toonde weinig interesse en zat constant op haar gsm bezig . Uiteindelijk mee naar boven geweest maar was echt ondermaats . Ze gaf me nog wel haar nr en uitleg dat ze nu in geel aan station ontvangt maar met zo een slechte service gaat ze me daar toch niet zien . Ze was ook aan het zagen dat ik ook soms met andere meisjes ga in het rozenhofke . Als ze daar moeilijk over doet ze moet ander werk zoeken
Als ze dan zelf al eens wat betere service geeft, dan hoef je minder vaak met andere dames te kameren voor acceptabele service.

Rozenhofke mag wel optreden tegen dit soort dames. Dat ze dan maar helemaal aan het station in Geel gaan ontvangen als het zo moet.

Beetje bij het Rozenhofke klanten weg gaan zitten trekken,.
 
Donderdag en vrijdag langs geweest in het rozenhofke.donderdag redelijk veel dames aanwezig maar ik had de indruk dat er weinig werd gekamerd . De Oostblok dames aan de gok automaat maakten ook weinig aanstalten om mannen te versieren . Vrijdag veel meer volk en veel dames . Praatje proberen te maken met Mia maar ze toonde weinig interesse en zat constant op haar gsm bezig . Uiteindelijk mee naar boven geweest maar was echt ondermaats . Ze gaf me nog wel haar nr en uitleg dat ze nu in geel aan station ontvangt maar met zo een slechte service gaat ze me daar toch niet zien . Ze was ook aan het zagen dat ik ook soms met andere meisjes ga in het rozenhofke . Als ze daar moeilijk over doet ze moet ander werk zoeken
heb het hier al enkele keren aangegeven dat de vrijdagavond de slechtste moment is op goede service wegens enerzijds de drukte en anderzijds overmatig drankgebruik van vele dames. Ik ga Mia niet verdedigen maar weet wel dat zij al aan het werk is van 10h 's morgens en toen ik afscheid van haar nam was ze aan haar vierde wodka/redbull bezig en tussendoor nog shotjes 43, het verbaasd me eingelijk dat ze nog recht kon lopen.
 
heb het hier al enkele keren aangegeven dat de vrijdagavond de slechtste moment is op goede service wegens enerzijds de drukte en anderzijds overmatig drankgebruik van vele dames. Ik ga Mia niet verdedigen maar weet wel dat zij al aan het werk is van 10h 's morgens en toen ik afscheid van haar nam was ze aan haar vierde wodka/redbull bezig en tussendoor nog shotjes 43, het verbaasd me eingelijk dat ze nog recht kon lopen.
 
Ja maar met een dame als melisa( blond of donker) of selma of Annie heb je dat niet, zij geven goede service ook als het druk is . Ik heb ooit al met Mia geweest vroeger dat het wel ok was . Vroeger deden de dames wel meer inspanning om een man te behagen , nu is alles duurder en service slechter
 
Ja maar met een dame als melisa( blond of donker) of selma of Annie heb je dat niet, zij geven goede service ook als het druk is . Ik heb ooit al met Mia geweest vroeger dat het wel ok was . Vroeger deden de dames wel meer inspanning om een man te behagen , nu is alles duurder en service slechter
Heb van de Melissa's ook al klachten gehoord en dat ze in hun beginperiode veel beter waren
 
Heb van de Melissa's ook al klachten gehoord en dat ze in hun beginperiode veel beter waren
Ja heb ik ook gehoord . Daarom ga ik niet meer met deze dames naar boven. Tegenwoordig is het moeilijk om een dame te vinden naar mijn zin . Heel soms kom je nog wel eens dames tegen die verrassend uit de hoek komen maar deze verdwijnen snel weer . Bij de vaste dames is het steeds het zelfde en heb ik er na 3 keer ook genoeg van
 
heb het hier al enkele keren aangegeven dat de vrijdagavond de slechtste moment is op goede service wegens enerzijds de drukte en anderzijds overmatig drankgebruik van vele dames. Ik ga Mia niet verdedigen maar weet wel dat zij al aan het werk is van 10h 's morgens en toen ik afscheid van haar nam was ze aan haar vierde wodka/redbull bezig en tussendoor nog shotjes 43, het verbaasd me eingelijk dat ze nog recht kon lopen.
Een dronken Mia is dus geen engel in bed?
 
Welke dronken vrouw wel?
Licht dronken is soms wel leuk dan zijn ze iets losser. Echt dronken dan pas ik . Zelf presteer ik ook beter met enkele pintjes op en als ik echt dronken ben kan ik beter gaan slapen 🤣
Blonde Melissa houdt ook van de ambiance. Die gaat niet onnodig lang op een kamertje zitten als het beneden feesten is.
Oké dat versta ik maar dan moet ze dit ook gewoon eerlijk zeggen . Ik heb ook al gehad dat ze er vlug komaf mee wou maken en dan verschiet ze dat ik niet meer wil Kameren met haar . Als ik niet met een dame wil zeg ik dit ook direct en hou ze niet aan het lijntje
 
Terug
Bovenaan Onderaan