Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel vrouwen die met wat teveel op lekker los gaan. Maar ze moeten natuurlijk niet zo bezopen zijn dat ze van de barkruk tuimelen.
90% van de dames hebben prive problemen en geldgebrek, zij drinken en snuiven om hun zorgen even te vergeten. Te veel mannen denken dat de dames graag sexen en voor hun plezier naar de kamer gaan, het is enkel en alleen voor onze euri
 
90% van de dames hebben prive problemen en geldgebrek, zij drinken en snuiven om hun zorgen even te vergeten. Te veel mannen denken dat de dames graag sexen en voor hun plezier naar de kamer gaan, het is enkel en alleen voor onze euri

Het is hun werk. Dat besef ik me. En dan is enige professionaliteit wel handig. Zoveel zuipen dat je niet meer in staat bent om fatsoenlijk te werken, is dat niet.

Maar ja, achterliggende problemen en het sociale milieu waar ze uit voortkomen dat zit er ook wel voor iets tussen.
 
E
Het is hun werk. Dat besef ik me. En dan is enige professionaliteit wel handig. Zoveel zuipen dat je niet meer in staat bent om fatsoenlijk te werken, is dat niet.

Maar ja, achterliggende problemen en het sociale milieu waar ze uit voortkomen dat zit er ook wel voor iets tussen.
En het zijn geen robotten maar mensen van vlees en bloed met gevoelens. Trouwens het is 8 maart vandaag, wie heeft eraan gedacht eens een bloemetje mee te nemen?
 
90% lijkt me wat te veel. Waarop baseer je dat?
Anders doe je dat werk niet. Ze zitten niet in 't Rozenhof (of welk etablissement dan ook) omdat ze het zo lekker vinden om elke dag paar pikken in hun gleuf en mond te hebben.

Aantal van de Roemeense dames zitten ook echt al een jaar of 15 in het vak. Die hebben de gouden tijden in Spanje en Duitsland gehad. Toen bakken met geld verdiend.

Als je dan nu in 't Rozenhofke zit, dan kun je wel de conclusie trekken dat er wat dingen niet goed zijn gegaan.
 
Ik ben vorige week dinsdag namiddag 21 februari een eerste keer binnen geweest in het Rozenhofje. Het was er gezellig druk, niet overvol, maar voor mij was dat prima.
Ik heb er vrij snel kennis gemaakt met Melissa, die met het zwarte haar. Ze is een leuke en gezellige dame.
Met haar ook naar boven geweest. De sex met haar was super en ze nam ruim haar tijd.
Ik ga zeker terug naar deze leuke kroeg
Hoe ziet Melissa er verder uit ?
 
90% van de dames hebben prive problemen en geldgebrek, zij drinken en snuiven om hun zorgen even te vergeten. Te veel mannen denken dat de dames graag sexen en voor hun plezier naar de kamer gaan, het is enkel en alleen voor onze euri
Alle dames zitten daar voor het geld en ik zal ze steeds respectvol behandelen maar als je 150€ betaald en dan nog een kamer en een paar drankjes dan ben je 200€ kwijt en dan verwacht ik van de dames ook het nodige respect en een uur plezier en dat niet elke dame u evengoed ligt versta ik ook wel . Als ze goede service geven komt de klant zeker terug . 150€ per u zoveel verdien ik op mijn werk niet en ik moet de klanten ook goed behandelen 😁
 
Anders doe je dat werk niet. Ze zitten niet in 't Rozenhof (of welk etablissement dan ook) omdat ze het zo lekker vinden om elke dag paar pikken in hun gleuf en mond te hebben.

Aantal van de Roemeense dames zitten ook echt al een jaar of 15 in het vak. Die hebben de gouden tijden in Spanje en Duitsland gehad. Toen bakken met geld verdiend.

Als je dan nu in 't Rozenhofke zit, dan kun je wel de conclusie trekken dat er wat dingen niet goed zijn gegaan.
Ik ken ook wel schatjes die zich lekker rijk hebben geneukt. En ook mannen die een villa hebben verneukt…
 
Die ken ik niet. Hoe ziet die er uit en wanneer is zij aanwezig . Voor nieuwjaar was er ook een Braziliaanse Louise of louisa daar kon je ook lekkere sex mee hebben . Maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien
Zwart haar. 1m65 schat ik. Normaal postuur. Jaar of 35. Voorheen gewerkt in o.a. PHG, VV en Magnum. Zit nu al heel wat jaren in het Rozenhofke.
 
Ik ken ook wel schatjes die zich lekker rijk hebben geneukt. En ook mannen die een villa hebben verneukt…
Ja, ik ken ze ook wel. Maar die zitten dan niet, na al 15 jaar veel geld bij elkaar geneukt te hebben en hun hele bestaat als twintiger en begin dertiger in clubs gewerkt te hebben dag in en dahg uit, elke avond in het Rozenhofke op hun 35e/40e.
 
Is zij alle dagen aanwezig? En zijn er nog dames waarvan jij vind dat ze goed zijn ? Er zijn wel wat dames die ik ken en wel ok zijn maar er zijn maar weinig dames waar je echt goede sex mee hebt
Dat weet ik niet. Volgens mij meestal in de avond wel. Al zag ik haar laatst bv. op een vrijdag dan weer niet. Ze heeft een aantal vaste klanten met wie ze veel tijd spendeert, dus ze zal soms ook wel bezet zijn.

Ook de Roemeense Elena kun je prima seks mee hebben. Ook een jaar of 35, tatoeage op de bovenrug, slank, donker haar, maar ze verft het nog weleens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan