Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dan aan zwarte ( haarkleur) Melissa . Niet de grootste , gezetter en dikke borsten . BULGAARSE. Vlaamse dames ga je niet snel vinden rond dat uur denk ik .
Heb je soms ervaring met die Melissa?
Zoja zijn haar diensten goed ?
Wat betaal je zoal bij die damens?
Want het is heel lang geleden dat ik er nog was.
 
Heb je soms ervaring met die Melissa?
Zoja zijn haar diensten goed ?
Wat betaal je zoal bij die damens?
Want het is heel lang geleden dat ik er nog was.O
Neen geen ervaring mee . Maar ik denk als je Mellissa rozenhofke intikt op de zoekbalk ga je referenties vinden denk . Je hebt wel zwarte en blonde Melissa .
Normaal betaal je ze daar allemaal 100 euro. + kamer.
 
Er zijn hier veeleisende wandelaars bij hoor.
Mannen doe wat meer Go-by-the-flow , dat leeft zoveel prettiger.
Ook met vrouwen zonder grote tieten kan je prima date mee hebben, en je kan ook op het terras zitten bij de Rio zonder dat ze je zien. Dan maakt een hek ook niet uit als je schoonbroer daar binnenstapt.
Bovendien , je kan als getrouwde man altijd daar gezien worden als je daar verblijft, meestal vertellen ze het echt niet aan je echtgenote.( of aan Uw mamma).
Ik zit altijd prima op het terras daar.
Vrijdagavond was ik nog in t Rozenhofke omdat ik vroeg was voor mijn date met een Milfje in Kasterlee.nog een paar pintjes gehaald Was redelijk met de standaard dames daar, die Griekse wordt wel steeds knapper, jammer dat ze 150 uurtje vraagt.
Toen ik wegging kwam er juist een vrolijke dame binnen, ze stelde zich voor als Teresa, Spaans/Marokkaans en Vlaamse.
Ik ben gelijk geïnteresseerd. Wie heeft ervaring met deze leuke spontane vrouw?
 
Er zijn hier veeleisende wandelaars bij hoor.
Mannen doe wat meer Go-by-the-flow , dat leeft zoveel prettiger.
Ook met vrouwen zonder grote tieten kan je prima date mee hebben, en je kan ook op het terras zitten bij de Rio zonder dat ze je zien. Dan maakt een hek ook niet uit als je schoonbroer daar binnenstapt.
Bovendien , je kan als getrouwde man altijd daar gezien worden als je daar verblijft, meestal vertellen ze het echt niet aan je echtgenote.( of aan Uw mamma).
Ik zit altijd prima op het terras daar.
Vrijdagavond was ik nog in t Rozenhofke omdat ik vroeg was voor mijn date met een Milfje in Kasterlee.nog een paar pintjes gehaald Was redelijk met de standaard dames daar, die Griekse wordt wel steeds knapper, jammer dat ze 150 uurtje vraagt.
Toen ik wegging kwam er juist een vrolijke dame binnen, ze stelde zich voor als Teresa, Spaans/Marokkaans en Vlaamse.
Ik ben gelijk geïnteresseerd. Wie heeft ervaring met deze leuke spontane vrouw?
Nachtjager, het terras van de Rio biedt 0,0 discretie en is geheel zichtbaar vanaf de straatzijde. Zo dom van de uitbater 🤬!!
 
Vorige woensdagavond nog eens in de buurt geraakt. Had sociale verplichtingen in Ranst, en was er vroeger buiten dan verwacht (21.45u). Aan de snelweg de oprit richtig Hasselt genomen om kleine 10 minuutjes later (rond 22u) aan Herentals West eraf te gaan.

Ik weet dat dit niet echt een goed uur meer is, maar wilde toch even gaan kijken...

De verlichting bij de Rio was nog aan, maar de deur op slot, men was aan het afsluiten/opkuisen. Dan maar wat verder door naar Rozenhof. Daar stonden zeker 20 a 25 wagens op de parking. Binnen echter was er amper 5 man te zien. Ik vermoed dus dat de kamers druk bezet waren.

Van (overgebleven) dames was het ook pover. Die Mia zat zicht te vervelen en kwam al snel polsen. Helaas, maar die dame is echt mijn type niet en moest ze teleurstellen. Ze leek ook echt teleurgesteld, je zou bijna uit medelijden ermee naar boven gaan. Verder stond er aan de toog een dame te praten met de man achter de toog (de baas?). Als ik het goed heb ging het over iemand die vroeger op de avond 1 of meer wagens had geraakt op de parking..

Die dame zag er best goed uit voor zover ik ze zag, krullend haar tot net over de schouders, zwarte lederen broek en redelijke boezem. Ze sprak gewoon of zeer goed Vlaams. Of ze 'beschikbaar' was weet ik niet, ze toonde in ieder geval geen interesse of 'beschikbaarheid'.

Er waren ook nog 3 jongere dames.. Ik vermoed Roemeens of zoiets.. Ieder geval Oost Europees en zo van die 'wij zijn zusjes' types die in groep wat druk stonden doen. Ook mijn smaak niet, en ze waren ook bezig met te vertrekken met hun vriend/pooier/chauffeur/whatever...

Ben er nog een half uurtje/2 koffies blijven hangen maar er was niets te beleven. Heb er ook niemand naar beneden zien komen. Ben dan maar verrtokken. Andere keer beter zeker :cool:

In het terugrijden zag ik wel redelijk veel auto's bij die 2Love, en er zat precies ook wel wat volk binnen in die Hazedinges keet.

Is dat daar de moeite van dames? Ben er niet binnen gegaan omdat ik geen idee heb wat daar te verwachten.

Nu nog vraagje voor de Rio/Rozenhof kenners : welke dame(s) zijn er eigenlijk de geilste/hevigste die je daar kan treffen? Blonde Melissa ken ik al, maar welke zijn eventueel nog aanraders om eens goed uit de bol mee te kunnen gaan? Ik kan ze natuurlijk allemaal zelf eens proberen maar wat tips zijn welkom ;)
 
Vorige woensdagavond nog eens in de buurt geraakt. Had sous dat de kamers druk bezet waren.

Van (overgebleven) dames was het ook pover. Die Mia zat zicht te vervelen en kwam al snel polsen. Helaas, maar die dame is echt mijn type niet en moest ze teleurstellen. Ze leek ook echt teleurgesteld, je zou bijna uit medelijden ermee naar boven gaan. Verder stond er aan de toog een dame te praten met de man achter de toog (de baas?). Als ik het goed heb ging het over iemand die vroeger op de avond 1 of meer wagens had geraakt op de parking..

Wat was er mis met Mia?
 
Op deze zaterdag namidag, 25/02, om 14u15, had ik een afspraak in 't Rozenhof met een vriend. We hadden elkaar niet gezien voor 5 jaren. We zatten aan de bar en hebben we een leuke uur samengehad.

Er waren een tiental klanten en een zevental DVPs, o.a. 3 bulgaarse, Melissa de brunette, Victoria met haar lange benen, de blonde Issia met tatoos op haar linkerarm die altijd zit tegen de hok van de DJ, Selma de mollige Marokaanse, een jonge (denk ik) die zat voor een venster (maar met de lichtdie die binnen achter haar kwam) kon haar niet goed zien, en dan nog een Gilf die bezig aan een speelmachine was.

Een beetje later, een oude klant kwam naar beneden en viel van de trap. Hij werd geholpen om terug te staan. Een beetje later, kwam een Dominikaanse naar beneden.

Op een moment ging mijn vriend naar buiten om te roken. De Dominkaanse en daarna Victoria probeerde mij te verleiden, maar mijn vriend kwam terug binnen.

Een beetje later was Victoria successvol een klant te vissen.

Na een uur, moesten mijn vriend en mezelf terug thuis. De blijkbaar jonge DVP tegen het venster aan de tafel naast de DJ intrigeerde mijn, maar ik had geen tijd genoeg om naar boven te gaan.

Tot een volgende bezoek.

Op mijn weg terug, reed ik langs de Rio rond 15u30. Het was gesloten, en de barrière aan de parking was dicht.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn hier veeleisende wandelaars bij hoor.
Mannen doe wat meer Go-by-the-flow , dat leeft zoveel prettiger.
Ook met vrouwen zonder grote tieten kan je prima date mee hebben, en je kan ook op het terras zitten bij de Rio zonder dat ze je zien. Dan maakt een hek ook niet uit als je schoonbroer daar binnenstapt.
Bovendien , je kan als getrouwde man altijd daar gezien worden als je daar verblijft, meestal vertellen ze het echt niet aan je echtgenote.( of aan Uw mamma).
Ik zit altijd prima op het terras daar.
Vrijdagavond was ik nog in t Rozenhofke omdat ik vroeg was voor mijn date met een Milfje in Kasterlee.nog een paar pintjes gehaald Was redelijk met de standaard dames daar, die Griekse wordt wel steeds knapper, jammer dat ze 150 uurtje vraagt.
Toen ik wegging kwam er juist een vrolijke dame binnen, ze stelde zich voor als Teresa, Spaans/Marokkaans en Vlaamse.
Ik ben gelijk geïnteresseerd. Wie heeft ervaring met deze leuke spontane vrouw?
Met Teresa heb ik een tijd geleden eens mee geweest.
Is zoals je zegt een vrolijke leuke dame en zeker niet slecht in bed.
mits de juiste aanpak is zij een hevige squirter .
doet wat ze beloofd en vol overgave zeker een aanrader.
 
Het fenomeen van Café Rio en Café Rozenhof. Voor de volledigheid, in beide café's ben ik geweest (in 2Love nog niet dus ik kan mij over die plaats niet uitspreken).
Beide café's hebben naar mijn visie een uniek concept dat jammer genoeg te schaars is. Ik vind het concept als café, waar je iets kan drinken, een gezellige babbel kunt doen, en als het klikt en de goesting er is, je kan kameren met een dame echt een meerwaarde voor sociaal contact.
De eerste keer dat ik de Rio binnenstapte had ik het gevoel een oud volkscafé binnen te stappen, zo van die café's die meer op een kantine lijken en niet echt gezelligheid uitstralen. Maar toch, je kan er een drankje bestellen en, of aan de toog, of aan een tafeltje gaan zitten, en de kat uit de boom kijken. Dat natuurlijk, eenmaal je opdringerige Olga hebt kunnen afstoppen.
Het Rozenhof vind ik als café veel gezelliger en gemoedelijker. Je kan er in een hoekje genieten van het drankje dat je besteld hebt en van het volk dat er is (dames inclusief). Rozenhof voelt aan als een gewoon café wat het allemaal zoveel aantrekkelijker maakt om er even binnen te stappen. De dames zijn vriendelijk en laten je ook gerust als je dat wil. Dat is ook het geval in de Rio, maar toch wat moeilijker om er anoniem te zitten omdat het café kleiner is.
Deze café's hebben in mijn optiek een belangrijke sociale waarde. Een goed café verzorgd sociaal contact. Dat kameren niet noodzakelijk moet is wat deze café's voor mij zo aantrekkelijk maken (ook dat je kan kameren natuurlijk). Het sociale aspect is belangrijk. Als je hier komt is het niet om even vlug je zak te legen (zoals bij de ramen), of alleen maar om sex te hebben (zoals bij een privéhuis of bij privéontvangst). Je kan dat natuurlijk als het dat is wat je wil, maar het hoeft niet.
Voor mij geven deze café's me een sociale waardigheid, zijn een goede remedie tegen eenzaamheid en daar spelen de dames natuurlijk een grote rol in. Ik kom er nog als ik in de buurt ben.
volledig mee eens.
Er was een periode dat ik er weekelijks kwam. soms gewoon om te drinken en te praten maar als dan een dame haar best deed kon ze me toch verleiden om naar boven te gaan. evenzeer kwam ik langs om naar boven te gaan en waren al mijn favoriete dames bezet en ging na een drankjes gewoon terug naar huis.
Ik ga woensdag of donderdag nog eens langs gaan om me te laten verleiden.
 
Op deze zaterdag namidag, 25/02, om 14u15, had ik een afspraak in 't Rozenhof met een vriend. We hadden elkaar niet gezien voor 5 jaren. We zatten aan de bar en hebben we een leuke uur samengehad.

Er waren een tiental klanten en een zevental DVPs, o.a. 3 bulgaarse, Melissa de brunette, Victoria met haar lange benen, de blonde Issia met tatoos op haar linkerarm die altijd zit tegen de hok van de DJ, Selma de mollige Marokaanse, een jonge (denk ik) die zat voor een venster (maar met de lichtdie die binnen achter haar kwam) kon haar niet goed zien, en dan nog een Gilf die bezig aan een speelmachine was.

Een beetje later, een oude klant kwam naar beneden en viel van de trap. Hij werd geholpen om terug te staan. Een beetje later, kwam een Dominikaanse naar beneden.

Op een moment ging mijn vriend naar buiten om te roken. De Dominkaanse en daarna Victoria probeerde mij te verleiden, maar mijn vriend kwam terug binnen.

Een beetje later was Victoria successvol een klant te vissen.

Na een uur, moesten mijn vriend en mezelf terug thuis. De blijkbaar jonge DVP tegen het venster aan de tafel naast de DJ intrigeerde mijn, maar ik had geen tijd genoeg om naar boven te gaan.

Tot een volgende bezoek.

Op mijn weg terug, reed ik langs de Rio rond 15u30. Het was gesloten, en de barrière aan de parking was dicht.
Is het Rozenhof iedere zaterdag open ?
 
Het is open zolang er volk is. Als er voor 23:30 al geen kat meer is (geen poesjes en geen katers), dan gaan ze (begrijpelijk) dicht.
voor de corona crisis kwam ik dikwijls in de week nog om 23 a 24u langs en zat er nog altijd volk zowel klanten als dvp nu zie je in de week na 23u geen kat meer alleen donderdag en het weekend zijn nog drukke dagen
 
voor de corona crisis kwam ik dikwijls in de week nog om 23 a 24u langs en zat er nog altijd volk zowel klanten als dvp nu zie je in de week na 23u geen kat meer alleen donderdag en het weekend zijn nog drukke dagen

Het is wisselend.

Heb in het verleden ook weleens gezien dat er om 22 uur al geen kat meer zat of het om 21 uur al stevig richting het einde liep.

Maar ook dat er om 23 uur nog volop sfeer was.

Maar in zijn totaliteit zal het helaas wel wat minder zijn geworden. Zoals overal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan