Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je daar met de auto voorbijkomt moet je wel heel goed kijken , je kan op beter op verkeer letten daar , is gevaarlijk druk.
Ja.

Je moet dan echt al dat terras goed viseren om te zien wie erop zitten en die mensen te herkennen. Als je het echt zo graag wilt weten allemaal, kun je net zo goed even een rondje lopen op de parking. Dat is nog minder gevaarlijk ook.
 
Gister nog even langs beide etablissementen geweest. In de RIo was het rustig, alleen een opdringerige Afrikaanse die aan mijn klokkenspel zat. Was er toen wel klaar mee , er was ook nog een lekkere Marokkaanse ( geen ramadan voor haar) .
Toen het Rozenhofke gevisiteerd , ook aldaar rustig , de patron was in alle staten omdat iemand de lavabo vol gekotst had.
En hij moest het kuisen.
De dames ( ik schat een 12 tal in totaal zaten ook heel rustig zijn , gekamerd werd er niet.) Zelfs de blonde Melissa zat verlegen om werk.
Nadat de grootste verkeersdrukte weg was , naar het SKW Antwerpen qua ambiance en keuze toch mijn voorkeur.
Ik kom nog wel es terug op een vrijdagavond .
 
Ik was er vandaag van 14.00 tot 19.00 . Ik heb me weer goed geamuseerd. Ik had de indruk dat er niet veel gekamerd werd . De vaste klik was er, 3á4 oudere dames en op het einde ook 2 donkere dames ( mag ik dat nog wel zeggen met al dat woke gedoe 😬🫢😜) Veel plezier aan de heren die later op de avond kunnen gaan . 👍
 
Ik was er vandaag van 14.00 tot 19.00 . Ik heb me weer goed geamuseerd. Ik had de indruk dat er niet veel gekamerd werd . De vaste klik was er, 3á4 oudere dames en op het einde ook 2 donkere dames ( mag ik dat nog wel zeggen met al dat woke gedoe 😬🫢😜) Veel plezier aan de heren die later op de avond kunnen gaan . 👍
Van mij mag je ook nog gewoon zeggen zoals we dat altijd al zeggen: er waren ook twee zwartjes.
 
Eind deze dinsdag namiddag, 04 april, was ik in de buurt en stopte ik bij de Rio ron 16u30; en daarna 't Rozenhof, rond 17u00.

Wegens een slechte nacht en te weinig slaap, had ik geen goesting om naar boven te gaan met een DVP.

Maar il wilde, de tijd van een spuit-water, van de sfeer kunnen genieten.

Bij de Rio waren er ongeveer 12 autos op de parking.

Eens binnen, waren er 3 zwarte DVPs, en 3 witte, Ambertje, Teresa en Olga.

Eens een spuitwater avn de bar in mijn hand, na een tour van de zaak, koos ik te zitten aan de tafel het dichts van de speel-machines.

Binnenkort, kwam een van de 3 zwarte DVPs naast mij zitten. Ze heeft geen krullen meer, lange haren met de tip geblondeerd, en is tussen slank en dik, met mooie rondingen op de goede plaatsen. Ze komt van Koma, enkele kilometers Zuid-Oost van Nairobi, in Kenya, zei ze.

Voor een massage, antwoorde ik "volgende keer!", en ze liet me loss.

Ambertje was bezig met een klant, en ze ging met hem boven.

Teresa was ook daar, en Olga vergat opdringerig te zijn. Geen Linda te zien.

Eens mijn spuit water leeg, vertrok ik richting 't Rozenhof. Eens aangekomen, waren er ± 15 autos op de parking. De mercedes 100 van Chloé zag ik niet, maar eens binnen was Chloé aanwezig.

Zij was de enigste Vlaamse Milf/Gilf in de zaal. Ik erkende nog Melissa de brunette, Victoria met de lange benen, Issia de blondine met tatoos op haar linker arm. En er waren nog 3 jonge DVPs die ik nog niet kende, en een Afrikaanse.

Hoewel Chloé probeerde me te verlijden, had ik geen goesting genoeg om naar boven te gaan.

Blijkbaar begrepen de andere DVPs mijn signaal, en hebben ze mij met rust gelaten.

Eens mijn spuit water leeg, vertrok ik naar huis terug.

Volgende keer beter?

:sneaky:
 
Eind deze dinsdag namiddag, 04 april, was ik in de buurt en stopte ik bij de Rio ron 16u30; en daarna 't Rozenhof, rond 17u00.

Wegens een slechte nacht en te weinig slaap, had ik geen goesting om naar boven te gaan met een DVP.

Maar il wilde, de tijd van een spuit-water, van de sfeer kunnen genieten.

Bij de Rio waren er ongeveer 12 autos op de parking.

Eens binnen, waren er 3 zwarte DVPs, en 3 witte, Ambertje, Teresa en Olga.

Eens een spuitwater avn de bar in mijn hand, na een tour van de zaak, koos ik te zitten aan de tafel het dichts van de speel-machines.

Binnenkort, kwam een van de 3 zwarte DVPs naast mij zitten. Ze heeft geen krullen meer, lange haren met de tip geblondeerd, en is tussen slank en dik, met mooie rondingen op de goede plaatsen. Ze komt van Koma, enkele kilometers Zuid-Oost van Nairobi, in Kenya, zei ze.

Voor een massage, antwoorde ik "volgende keer!", en ze liet me loss.

Ambertje was bezig met een klant, en ze ging met hem boven.

Teresa was ook daar, en Olga vergat opdringerig te zijn. Geen Linda te zien.

Eens mijn spuit water leeg, vertrok ik richting 't Rozenhof. Eens aangekomen, waren er ± 15 autos op de parking. De mercedes 100 van Chloé zag ik niet, maar eens binnen was Chloé aanwezig.

Zij was de enigste Vlaamse Milf/Gilf in de zaal. Ik erkende nog Melissa de brunette, Victoria met de lange benen, Issia de blondine met tatoos op haar linker arm. En er waren nog 3 jonge DVPs die ik nog niet kende, en een Afrikaanse.

Hoewel Chloé probeerde me te verlijden, had ik geen goesting genoeg om naar boven te gaan.

Blijkbaar begrepen de andere DVPs mijn signaal, en hebben ze mij met rust gelaten.

Eens mijn spuit water leeg, vertrok ik naar huis terug.

Volgende keer beter?

:sneaky:
Chloé rijdt met een Fiat 500, toch 😉?
 
Verleden week woensdag rond 24u kwam ik langs het rozenhofke , geen auto's meer op de parking en licht uit. Dan maar naar 2 love waar nog een 15 tal auto's stonden . Binnen redelijk wat bekende dvp die vermoedelijk van rozenhofke waren afgezakt. Even gepraat met blonde Ria maar ze kon me niet overtuigen om naar boven te gaan. Ook nog een praatje gemaakt met een mooie blonde argentijnse die ik wel zag zitten maar ze was al met een andere klant . Na enkele pintjes en een leuk gesprek met een mede wandelaar over dvp vroeger en nu huiswaarts gegaan . Deze week nog eens langs gaan voor de argentijnse dame ….. wordt vervolgd 😜
 
Verleden week woensdag rond 24u kwam ik langs het rozenhofke , geen auto's meer op de parking en licht uit. Dan maar naar 2 love waar nog een 15 tal auto's stonden . Binnen redelijk wat bekende dvp die vermoedelijk van rozenhofke waren afgezakt. Even gepraat met blonde Ria maar ze kon me niet overtuigen om naar boven te gaan. Ook nog een praatje gemaakt met een mooie blonde argentijnse die ik wel zag zitten maar ze was al met een andere klant . Na enkele pintjes en een leuk gesprek met een mede wandelaar over dvp vroeger en nu huiswaarts gegaan . Deze week nog eens langs gaan voor de argentijnse dame ….. wordt vervolgd 😜

Is het 'systeem' en de prijzen daar hetzelfde als in Rio is Rozenhof?
 
Is het 'systeem' en de prijzen daar hetzelfde als in Rio is Rozenhof?

@Boobslover , ...

Prijzen van dranken aan de bar, en prijzen van de DVPs zijn dezelfde, 150 à 100 €, afhankelijk van de leeftijd en verwachtingen van de DVPs. Voor deze prijs, kan de tijd tijd boven varieren van 30 tot 60 minuten, afhankelijk van de DVP.

Voor de kamers is het 30 € aan de Rio (met wastafel maar geen douche) en 35 € aan 't Rozenhof (met wastafel en douche).

:p
 
Is het 'systeem' en de prijzen daar hetzelfde als in Rio is Rozenhof?
Systeem is het zelfde en prijs van kamer in 2 love is 30€. Prijs van dvp hangt van tijd en wensen af maar varieert van 100€ voor half u tot 150€ en meer voor langer .De dames proberen wel een piccolo los te krijgen van u ( dacht 20 of 25€) om te drinken maar dit wijs ik steeds af.Kamers zijn wel in orde en na 24 u in de week en 03u in het weekend vind je er ook enkele dames van het rozenhofke terug .
Heb er een paar goede ervaringen gehad en ook slechte . Staat sinds kort wel mooie dame achter de bar. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar rozenhofke
 
Verleden donderdag rond 22u nog eens langs geweest in rozenhofke. Was er redelijk rustig, misschien door de paasvakantie? Een 10 tal dvp maar er werd op het eerste zicht weinig gekamert. Blonde Mellisa zat met een klant aan de bar. De andere Bulgaarse kliek met o.a. Victoria en zwarte Mellisa en nog een paar andere dames zaten wat verveelt aan de haard. Geen Annie en aysha. Na een paar pils dan maar naar 2 love. Daar zaten een paar bekende dvp en werd wel wat gekamert. Deze keer was de blonde Argentijnse( waar ik steeds de naam van vergeet )wel vrij. Na een leuke kennis making naar boven getrokken waar ze me een uurtje aangenaam verwent heeft. Als ik terug beneden kwam bleek dat alle dames van het rozenhofke verkast waren naar 2 love. Na een paar drankjes voldaan naar huis gereden
 
Even gepasseerd, late namiddag best wat auto's op de parking, maar eens binnengekomen viel t tegen... leek wel een gay-bar :), ik zag alleen maar mannen, zelfs man achter de tapkast, na wat zoeken toch 2 dames gezien die aan de toog zaten verscholen, ene verveeld op gsm kijkende blondine, een lichtjes wanhopige roemeense dame en een leuke zwarte dame waar ik direct een klik mee had. Julie is een knappe zwarte dame, met leuke curves en ze weet wat ze doet, heb hier precies nog geen reviews over haar gelezen; misschien willen de lezers haar voor zich houden. Simpelweg een geil geval waar veel mee mogelijk is, pzc met aandacht en finesse. Voelt goed aan wie ze in de kuip heeft en hoe ze er mee moet omgaan, slimme en warmbloedige meid. Had beperkt budget dus bleef beperkt tot een uurtje. Zeker to be continued...
 
Gisteren rond 19.45 's avonds nog eens in de buurt geraakt van Rozenhof. Stonden wel wat auto's op de parking, en binnen een 25 tal personen. In totaal 5 dames gespot maar van de oudere dame met korte grijze gel coupe weet ik niet zeker of ze daar komt voor de gokkast of dat ze 'beschikbaar' is. Niet zo belangrijk ook niet, is toch mijn type niet. Van de 4 andere dames dan zat er 1 aan de toog tegen de trap in gesprek met een man. Heb ze verder ook niet bekeken. Andere blonde dame zat helemaal aan andere eind van de toog onderuitgezakt op haar kruk op haar gsm bezig. Nog eentje met vrij lang zwart haar kwam nogal snel polsen, vriendelijk, maar niet mijn ding. Haar naam heb ik niet goed gehoord. Er zat nog eentje halverwege de toog en die kwam haar kans wagen toen de vorige afdroop. Bleek 'Alexia' te zijn. 25 jaar oud, zei ze, en zag er best wel goed uit. Vriendelijk maar vooral vrij zakelijk dus dat ging hem ook niet worden. Eenmaal ze dat doorhad reageerde ze vrij bot en ging sigaret roken. Bij sommige dames zit de frustratie precies hoog...

Koffietje was leeg, er ging duidelijk niet veel aan de situatie veranderen, en ben dan maar vertrokken na nog snel een sanitaire stop..

Onderweg naar huis dan uit verveling nog even gestopt aan de Rio voor ik de snelweg opdraaide.

Bij het binnengaan had ik al vrij snel door dat ook daar niets te beleven viel. 2 dames en een 4 tal heren. Eigenlijk wilde ik direct rechtsomkeer maken, maar de big-booby-blonde stond achter de toog (Wanda dus, zoals ik hier ondertussen geleerd heb ;) ) en die had me al in de gaten en vroeg 'en wat voor meneer'... Dus uit beleefdheid maar colaatje besteld en me even aan een tafel gezet.

Van de 2 aanwezige zwarte dames zat er eentje haar avondmaal te nuttigen, die bewoog niet, en de andere die naast de jukebox zat kwam even polsen. Was ook mijn goesting niet bepaald en heb ze ook vriendelijk gezegd dat het bij een cola zou blijven. Ze snapte het en zei dat het al heel de middag heel, heel triestig kalm was.

Nu, zonder in herhaling te vallen, maar wat is dat met die Wanda? Absoluut geen flashy dame, maar ze had een strakke broek en vrij strak truitje aan waar haar boobies zeer goed in zichtbaar waren en waar 2 grote, stijve tepels door priemden. Had ze geen BH aan of was ze zo blij om mij te zien :cool::ROFLMAO:? Geen idee maar aanlokkelijk was het eigenlijk wel... Ook bleef ze constant in mijn richting kijken en glimlachen. Op een gegeven moment nam ze een vod vast en begon domweg elke tafel een keer te vegen, tot ze ook aan de tafel kwam waar ik zat en terwijl ze daar eens overheen ging met haar kuisvod kreeg ik de boobies net niet in mijn gezicht geduwd. Ik klaag zeker niet :cool:, maar als ik niet beter wist zou ik denken dat dit bijna een uitnodiging was...

Ik hou wel van dat soort spelletjes..
 
Laatst bewerkt:
Ik was er gisteren ook en dit op een heel ongewoon uur voor mij ( 20.00 tot 21.30 ) normaal ga ik vrijdag over dag . Ik ging iets drinken en wist dat ik niet naar de kamer ging . Aan de bingo is Cindy en denk niet dat je kunt kameren met haar . Aan de toog zat een dame met lange zwarte haren iets donkerde huidskleur en een tattoo op haar bil , ken ik niet . Blonde op gsm was aischa , dan had je zwarte Melissa die ging even naar de kamer . Victoria heel mager en lang haar kwam van de kamer . Dan nog een jong meisje ( bulgaarse ) denk . En blonde Melissa was ook aanwezig maar hoorde dat ze al langer op de kamer was . Zelf rustig iets gedronken en gepraat met een paar klanten . Een vaste klant vertelde me dat het heel kalm was , zowel van dames als heren . En de meesten mannen komen even kijken en iets drinken . Op naar de volgende keer .
 
Ik was er gisteren ook en dit op een heel ongewoon uur voor mij ( 20.00 tot 21.30 ) normaal ga ik vrijdag over dag . Ik ging iets drinken en wist dat ik niet naar de kamer ging . Aan de bingo is Cindy en denk niet dat je kunt kameren met haar . Aan de toog zat een dame met lange zwarte haren iets donkerde huidskleur en een tattoo op haar bil , ken ik niet . Blonde op gsm was aischa , dan had je zwarte Melissa die ging even naar de kamer . Victoria heel mager en lang haar kwam van de kamer . Dan nog een jong meisje ( bulgaarse ) denk . En blonde Melissa was ook aanwezig maar hoorde dat ze al langer op de kamer was . Zelf rustig iets gedronken en gepraat met een paar klanten . Een vaste klant vertelde me dat het heel kalm was , zowel van dames als heren . En de meesten mannen komen even kijken en iets drinken . Op naar de volgende keer .
Die jonge blonde was Alexia, zei ze toch. Blonde Melissa niet gezien. Kan uiteraard dat ze op kamer zat. Het was er verder inderdaad heel rustig...
 
Ik denk niet dat je Wanda mee naar boven krijgt... Of vergis ik mij?
@Jef, ... ergens heb ik hier gelezen dat ze heel kieskeurig is, en af en toe naar boven gaat, altijd met grote, jonge, sportieve, energieke en met chocolade spieren op hun platte buik...

Dus, met mijn bijna 70, heb ik geen kans...

:p
 
Laatst bewerkt:
@Jef, ... ergens heb ik hier gelezen dat ze heel kieskeurig is, en af en toe naar boven gaat, altijd met grote, jonge, sportieve, energieke en met chocolade spieren op hun platte buik...

Dus, met mijn bina 70, heb ik geen kans...

:p

Ik ben niet bepaald groot, normaal gebouwd (kan als 'sportief' gezien worden) en six pack heb ik niet...

Dus als dat de mogelijke criteria zijn dan pas ik daar niet echt in.

Blijft de vraag wrm ze me dan zo in de gaten hield en lief bleef lachen elke keer.. Om nog te zwijgen van de dubbelzinnige opmerking die ik vorige keer kreeg...

Vreemd... Maar interessant... :sneaky:

:ROFLMAO:
 
@Boobslover , ... wel, het zou kunnen dat de auteur van dit bericht heeft overdreven.

Het zou ook kunnen dat, in de ogen van Wanda, u een uitzondering bent, en dat ze een geile boentje voor u voelt...

Wie weet? - In ieder geval, als ze u zo'n hint geeft, is het aan u niet verlegen te zijn, en positief reageren, liefst met een vleugje humor, want als de dame lacht, is het al uw eerste voet in haar bed...

En als het u lukt, dan vergeet niet hier terug te komen met uw recensie... (glimlach)

:p
 
@Boobslover , ... wel, het zou kunnen dat de auteur van dit bericht heeft overdreven.

Het zou ook kunnen dat, in de ogen van Wanda, u een uitzondering bent, en dat ze een geile boentje voor u voelt...

Wie weet? - In ieder geval, als ze u zo'n hint geeft, is het aan u niet verlegen te zijn, en positief reageren, liefst met een vleugje humor, want als de dame lacht, is het al uw eerste voet in haar bed...

En als het u lukt, dan vergeet niet hier terug te komen met uw recensie... (glimlach)

:p
Ik vermoed dat het zo geen vaart zal lopen... :ROFLMAO:

Maar toch.. zoals ik zei... 'k zou ze wel doen denk ik.. :cool:
 
Laatst bewerkt:
@Jef, ... ergens heb ik hier gelezen dat ze heel kieskeurig is, en af en toe naar boven gaat, altijd met grote, jonge, sportieve, energieke en met chocolade spieren op hun platte buik...

Dus, met mijn bina 70, heb ik geen kans...

:p
Aha, we hebben ongeveer dezelfde stats, John, maar niet getreurd - voorlopig toch niet - er zijn nog redelijk wat interessante schatjes buiten Wanda 🤪!

Terzijde toch even opmerken: dat het zeer jammer is, dat er nog maar zo weinig Vlaamse leuke gilfjes/milfjes te bespeuren zijn. Echt jammer!!

Zou dat ook niet komen omdat de Rio te weinig rekening houdt met de privacy van de dvp en klanten?
 
Aha, we hebben ongeveer dezelfde stats, John, maar niet getreurd - voorlopig toch niet - er zijn nog redelijk wat interessante schatjes buiten Wanda 🤪!

Terzijde toch even opmerken: dat het zeer jammer is, dat er nog maar zo weinig Vlaamse leuke gilfjes/milfjes te bespeuren zijn. Echt jammer!!

Zou dat ook niet komen omdat de Rio te weinig rekening houdt met de privacy van de dvp en klanten?

@Jef , ...

Wel, volgens mijn ervaring, heeft het niets te doen met een afsluiting. Bij 't Rozenhof was er nooit een afsluiting tussen de straat en de terrass.

Het heeft wel te doen met de evolutie van de markt voor DVPs.

In de jaren 1990s, was de steenweg tussen Herentals en Nijlen vol van bordelen. Toen, met al de business van de streek, was er veel zwarte geld om de bordelen te kunnen financiëren.

Dan kwammen enerzijds meer strenge fiskaale maatregelen om de zwarte geld beter te controleren, en anderzijds werd de wet tegen alcohool aan het stuur en de relevante controles nog versterkt. En zo, konnen de champagne bars hun dure champagne niet meer verkopen...

De kazerne, met veel soldaten en officieren naast 't Rozenhof werd ook gesloten. Dus, veel minder klanten.

En zo, meer en meer bordelen werden gesloten wegens te weinig business.

Hetzelfde gebeurde ook in andere streken van België, bv. de "Chaussée d'Amour" naast Sint-Truiden, de Leuvensesteenweg tussen Brussel en Leuven, de Deinzesteeweg tussen Gent en Deinze, de Gemblouxsteenweg tussen Gembloux en Namen, enz, enz...

Cafés met DVPs en kamers boven te huren zoals Rio en Rozenhof, plus 2Love, in de buurt van Herentals-Grobbendonk, en Pub 5th Avenue en Café Le Coin in Brussel zijn de laatste vijf van België met een redelijke aanbod van DVPs.

Tot wanneer???

Hopelijk zullen de respectieve eignaars nog lang leven en van hun business genieten...

(glimlach)

:unsure: :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
@Jef , ...

Wel, volgens mijn ervaring, heeft het niets te doen met een afsluiting. Bij 't Rozenhof was er nooit een afsluiting tussen de straat en de terrass.

Het heeft wel te doen met de evolutie van de markt voor DVPs.

In de jaren 1990s, was de steenweg tussen Herentals en Nijlen vol van bordelen. Toen, met al de business van de streek, was er veel zwarte geld om de bordelen te kunnen financiëren.

Dan kwammen enerzijds meer strenge fiskaale maatregelen om de zwarte geld beter te controleren, en anderzijds werd de wet tegen alcohool aan het stuur en de relevante controles nog versterkt. En zo, konnen de champagne bars hun dure champange niet meer verkopen...

De kazerne, met veel soldaten en officieren naast 't Rozenhof werd ook gesloten. Dus, veel minder klanten.

En zo, meer en meer bordelen werden gesloten wegens te weinig business.

Hetzelfde gebeurde ook in andere streken van België, bv. de "Chaussée d'Amour" naast Sint-Truiden, de Leuvensesteenweg tussen Brussel en Leuven, de Deinzesteeweg tussen Gent en Deinze, de Gemblouxsteenweg tussen Gembloux en Namen, enz, enz...

Cafés met DVPs en kamers boven te huren zoals Rio en Rozenhof, plus 2Love, in de buurt van Herentals-Grobbendonk, en Pub 5th Avenue en Café Le Coin in Brussel zijn de laatste vijf van België met een redelijke aanbod van DVPs.

Tot wanneer???

Hopelijk zullen de respectieve eignaars nog lang leven en van hun business genieten...

(glimlach)

:unsure: :rolleyes:
 

Bijlagen

  • IMG_4961.jpeg
    IMG_4961.jpeg
    197,9 KB · Weergaven: 16
Terug
Bovenaan Onderaan