Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amber heeft die centen dan toch ook nodig, want anders hou je dit werk toch niet zo lang vol, toch?

Dat denk ik ook.

In een meedrinkzaak in Maaseik weleens met de bardame over gehad. Die zei dat dat soort "oude schuren" soms ook gewoon geen vent hebben en anders maar alleen thuis zitten. Ze lusten natuurlijk ook graag een borreltje.

Zo'n Olga dat lijkt me ook niet iemand voor op d'n bureau of achter de lopende band in de fabriek. Bovendien kan ze in de Rio ook drinken onder werktijd.
 
Dat denk ik ook.

In een meedrinkzaak in Maaseik weleens met de bardame over gehad. Die zei dat dat soort "oude schuren" soms ook gewoon geen vent hebben en anders maar alleen thuis zitten. Ze lusten natuurlijk ook graag een borreltje.

Zo'n Olga dat lijkt me ook niet iemand voor op d'n bureau of achter de lopende band in de fabriek. Bovendien kan ze in de Rio ook drinken onder werktijd.
Olga is een meer dan stevige drinker, maar Amber heb ik nog nooit op dat vlak over de schreef weten gaan. Jij wel?
 
Olga is een meer dan stevige drinker, maar Amber heb ik nog nooit op dat vlak over de schreef weten gaan. Jij wel?

Olga is alcoholiste. In de Rio kan ze onder werktijd zuipen, wat voor haar een pré is. Dames uit die meedrinkzaak in Maaseik waren ook stuk voor stuk stevige drinksters.

Amber ken ik niet zo goed. Ze zullen natuurlijk niet allemaal veel drinken, laat staan dat ze allemaal zo drinken als Olga.
 
Olga is alcoholiste. In de Rio kan ze onder werktijd zuipen, wat voor haar een pré is. Dames uit die meedrinkzaak in Maaseik waren ook stuk voor stuk stevige drinksters.

Amber ken ik niet zo goed. Ze zullen natuurlijk niet allemaal veel drinken, laat staan dat ze allemaal zo drinken als Olga.
Ik wil ze niet veroordelen, want wat hebben ze allemaal niet meegemaakt, en nu nog denkelijk?

Maar sowieso is alcohol- of andere roesmiddelen niet de oplossing!!
 
Laatst bewerkt:
Ik was er zaterdag ook en vele dames aanwezig, wel lang wachten op een kamer. Zag 5 marokkaansen waaronder 2 mooie. Spijtig dat ze voortdurend werden opgehouden door landgenoten. Ook praatje gemaakt met een redelijk klein vrouwtje, oranje kleedje aan, blond kort haar. Sprak Engels. Vroeg naar haar nationaliteit en ze zei dat ze nu ook Belg is, haar origin wilde ze niet zeggen. Iemand een idee wie dit is en hoe ze is?
Ze sprak me wel aan want degene die er altijd zijn, zijn voor mij geen 150 euro waard. Onlangs nog eens laten vangen door Victoria en dat was weggesmeten geld.
Is Victoria een slanke dvp van ongeveer 175cm en van Bulgaarse origine?
 
Laatst bewerkt:
Even een colaatje op het terras van de rio . Kom hier zelden . Maar de personen die achter donkere dames zoeken moet hier zijn . 3 stuks aanwezig. Alle 3 met stevige boezem. 1 blonde dame en nog 3 buitenlandse types. Vraag niet achter naman want die weet ik en zijn totaal mijn types niet .Momenteel 3 mannen, dus heel kalm.
 
Even een colaatje op het terras van de rio . Kom hier zelden . Maar de personen die achter donkere dames zoeken moet hier zijn . 3 stuks aanwezig. Alle 3 met stevige boezem. 1 blonde dame en nog 3 buitenlandse types. Vraag niet achter naman want die weet ik en zijn totaal mijn types niet .Momenteel 3 mannen, dus heel kalm.
En de blonde dame met dikke boezem (?) zal denkelijk de Russische Olga zijn.
 
Ik wil ze niet veroordelen, want wat hebben ze allemaal niet meegemaakt, en nu nog denkelijk?

Maar sowieso is alcohol- of andere roesmiddelen niet de oplossing!!
Ik constateer het slechts. Het zal allemaal niet zo gelopen zijn als ze als kind hadden gedroomd inderdaad.

De roesmiddelen brengen je in een vicieuze cirkel.
 
Is Victoria een slanke dvp van ongeveer 175cm en van Bulgaarse origine?

@Jef , … hier een recensie :


😊
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
@Jef , … hier een recensie :


😊
Bedankt voor deze recensie, John. Victoria is wel niet echt mijn type. Ik ga meer voor het type van de ondeugende sensuele huisvrouwtjes… 😋 Chloé komt dan al wat meer in het vizier, alhoewel ook zij een volleerde pro is… Saskia mis ik ook nog steeds 🥵

De jaren '90 tot en met ongeveer 2010 waren de topjaren met Vlaamsche huisvrouwtjes, die meer dan hun best deden. Én ook nog zeer betaalbaar waren!

De zeer slordige uitbating van de Rio stemt me ook niet bepaald hoopvol. Een slecht en indiscreet terras, en zelfs met dit heel warme weer voorziet men zelfs geen goedkope ventilator in de bloedhete kamers. Maw: Het interesseert de uitbater geen klap meer!

Allemaal teloor gegane glorie en nostalgie… Het zij zo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan