Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Balthazar
Deze dus, txs, ik ga dit weekend ne keer kijken, misschien is dat de dame van toen (of is mijne dame aanwezig en iemand anders)
 
@Balthazar
Deze dus, txs, ik ga dit weekend ne keer kijken, misschien is dat de dame van toen (of is mijne dame aanwezig en iemand anders)
Die is het ja.
 
Wat ik mij al enige tijd afvraag… in de Rio is dagelijks een vast team aanwezig van milfjes en gilfjes, met onderandere; Olga, Linda en Amber(tje). Nog andere dvp ook, maar die ken ik niet van naam… Zouden die dan niet in dienst van de Rio zijn?
Zou wel eens kunnen kloppen ! Moesten die er niet meer komen , zou het nog stiller zijn , en van die paar koffie die de baas serveert zal hij ook anders niet rijk worden , zouden de dames hun drank wel moeten betalen ?
 
Wat ik mij al enige tijd afvraag… in de Rio is dagelijks een vast team aanwezig van milfjes en gilfjes, met onderandere; Olga, Linda en Amber(tje). Nog andere dvp ook, maar die ken ik niet van naam… Zouden die dan niet in dienst van de Rio zijn?

Dat zou best kunnen. Ze zullen er bij de fiscus niet mee weg komen dat ze daar toevallig altijd op café zitten.

Het is een eenmanszaak, dus niet te zien. Bij bv. 't Rozenhofke kun je dat wel gewoon zien.

Deel van de drank zullen ze wel krijgen, zeker. Als niemand ze wat trakteert, kunnen ze daar moeilijk ook de hele dag niks drinken of elke cola af moeten rekenen.
 
@Jef , ...

In de RIO, naast Ambertje en Olga, ken ik ook Chantal, een slanke blondine met lange haren van 40+. Ze komt een dag per week, een week op maandag en de volgende week op dinsdag.

En ik ken ook Sabrina, een Nederlandse DVP die van Rotterdam komt. Ze is blonde met krullen, mollig, van 50+. Ze ziet er erg sexy uit in haar leren kleding.

Ik ontmoette ze in de Rozenhof toen de Lierseweg in aanbouw was en de RIO ontoegankelijk. Ze namen allebei het initiatief om me te benaderen en in de kamer boven, waren ze erg speels.

Twee leuke ervaringen, en voor herhaling vaatbaar. Lees mijn recensies.

Eens heb ik Chantal teruggezien in de RIO, maar dan had ik een afspraak met Ambertje.

Linda ken ik niet.

Andere DVPs van de RIO zijn te dik voor mij.

:love:
 
Laatst bewerkt:
@Jef , ...

In de RIO, naast Ambertje en Olga, ken ik ook Chantal, een slanke blondine met lange haren van 40+. Ze komt een dag per week, een week op maandag en de volgende week op dinsdag.

En ik ken ook Sabrina, een Nederlandse DVP die van Rotterdam komt. Ze is blonde met krullen, mollig, van 50+. Ze ziet er erg sexy uit in haar leren kleding.

Ik ontmoette ze in de Rozenhof toen de Lierseweg in aanbouw was en de RIO ontoegankelijk. Ze namen allebei het initiatief om me te benaderen en in de kamer boven, waren ze erg speels.

Twee leuke ervaringen, en voor herhaling vaatbaar. Lees mijn recensies.

Eens heb ik Chantal teruggezien in de RIO, maar dan had ik een afspraak met Ambertje.

Linda ken ik niet.

Andere DVPs van de RIO zijn te dik voor mij.

:love:
Chantal ken ik nog niet. Ik vind er ook geen recensies van terug. Heb jij met haar ervaring, John?
 
Chantal ken ik nog niet. Ik vind er ook geen recensies van terug. Heb jij met haar ervaring, John?

@Jef, ...

Om een recensie gemakkelijk te vinden, gebruik de zoek functie van boven recht niet.

Gebruik de zoek functie per webpagina, "Command "F"" op Apple, of "Control "F"" op PC, en dan typ de naam van de DVP.

Zo, vandaag, op

Clubs & Privéhuizen > België > Antwerpen >

Op pagina # 4, kunt de hyperlink naar mijn recensie over Chantal vinden :

* https://www.girlsreview.nl/forums/antwerpen.71/page-4

En hier is mijn recensie :

* https://www.girlsreview.nl/threads/chantal-trozenhof-rio-herentals-grobbendonk.15438/

(smile)

Geef mijn beste groetjes aan Chantal wanneer u zult haar ontmoeten.

;):):love:
 
@Jef, ...

Om een recensie gemakkelijk te vinden, gebruik de zoek functie van boven recht niet.

Gebruik de zoek functie per webpagina, "Command "F"" op Apple, of "Control "F"" op PC, en dan typ de naam van de DVP.

Zo, vandaag, op

Clubs & Privéhuizen > België > Antwerpen >

Op pagina # 4, kunt de hyperlink naar mijn recensie over Chantal vinden :

* https://www.girlsreview.nl/forums/antwerpen.71/page-4

En hier is mijn recensie :

* https://www.girlsreview.nl/threads/chantal-trozenhof-rio-herentals-grobbendonk.15438/

(smile)

Geef mijn beste groetjes aan Chantal wanneer u zult haar ontmoeten.

;):):love:
Dankjewel John!
 
@Jef , ...

In de RIO, naast Ambertje en Olga, ken ik ook Chantal, een slanke blondine met lange haren van 40+. Ze komt een dag per week, een week op maandag en de volgende week op dinsdag.

En ik ken ook Sabrina, een Nederlandse DVP die van Rotterdam komt. Ze is blonde met krullen, mollig, van 50+. Ze ziet er erg sexy uit in haar leren kleding.

Ik ontmoette ze in de Rozenhof toen de Lierseweg in aanbouw was en de RIO ontoegankelijk. Ze namen allebei het initiatief om me te benaderen en in de kamer boven, waren ze erg speels.

Twee leuke ervaringen, en voor herhaling vaatbaar. Lees mijn recensies.

Eens heb ik Chantal teruggezien in de RIO, maar dan had ik een afspraak met Ambertje.

Linda ken ik niet.

Andere DVPs van de RIO zijn te dik voor mij.

:love:
Linda moet je zeker is proberen, Jonh 😋! Aanwezig in de Rio van maandag tot en met donderdag, vertrekt meestal rond 16.30u naar huis.
 
Linda moet je zeker is proberen, Jonh 😋! Aanwezig in de Rio van maandag tot en met donderdag, vertrekt meestal rond 16.30u naar huis.

Ik ben een maand of 3 geleden eens op een namiddag de Rio binnengevallen en er was een nette mature dame met kort haar aanwezig. Die Linda dus.

Half uurtje mee naar de kamer geweest. Mooi figuur, lekkere borsten, wordt graag gelikt. Alleen geen tongzoenen als ik het me goed herinner.

Verder voor herhaling vatbaar. 😉
 
Ik ben een maand of 3 geleden eens op een namiddag de Rio binnengevallen en er was een nette mature dame met kort haar aanwezig. Die Linda dus.

Half uurtje mee naar de kamer geweest. Mooi figuur, lekkere borsten, wordt graag gelikt. Alleen geen tongzoenen als ik het me goed herinner.

Verder voor herhaling vatbaar. 😉
Tiens, bij mij wel én lekker zacht en diep 😋!
 
Gisteren was ik in de buurt en in rozenhof even gaan scouten, ik was benieuwd of ik mijn marokaanse schoonheid van weleer kon vinden. Het was 4u in de namiddag en echt niet veel activiteit te bespeuren (3 dames en ik denk 2 swinger koppels). Heb me even afgezonderd in de rookruimte en uiteraard werd ik benaderd. Ik had geen zin maar bood de dame een glas aan. Een kwartiertje gepraat met de charmante Annie in het NL, een Bulgaarse van 35. Heb tevens haar tel no. Indien iemand van jullie hier positieve zaken over te melden hebben, graag, dan overweeg ik om volgende week wel tot actie over te gaan. Drank is daar nog steeds goedkoop, een uurtje is echter wel prijzig (150+35 kamer)
 
@Sniper68 , ... als u "annie" typt in de zoekbalk, zult u leren dat Annie een toppertje is.

Weinig mensen in 't Rozenhof gisteren ??? - Gisteren was het een groot vertrekdag voor de zomervakantie, en ook het begin van de solden...;)

Een kijk naar de prijsindex : sinds 01 januari 2020, vòòr de covid, tot vandaag, is het gestegen door 16%...

DVPs moeten ook hun kosten kunnen betalen, en voor hun pensioen voorzien.

:unsure: 😋

Screenshot 2023-07-02 at 13.13.02.png


:unsure: 😋
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk interessante vraag "is dit een zwaar beroep ?" Voor jonge Roemeense goldiggers oostblokkers niet, voor DVPs die het goed menen denk ik wel. Dagelijks, als is het maar een beperkt aantal klanten afwerken, vereist het toch wel wat energie en oxidatie als je constant kwaliteit wel afleveren. Voor de dames die dit kunnen, consistent en op termijn, heb ik er geen probleem mee dat zij pensioen gerechtigd zijn. Ze vervullen uiteindelijk een uitermate belangrijke sociale functie
 
Terug
Bovenaan Onderaan