Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had op een andere site ( ijsbe…) een verslagje geschreven en dit is verder verteld aan de dame. Aan de hand van dat verslagje kon ze de link leggen dat ik dit geschreven had. Op zich niet erg misschien en zelf kon ze er wel mee lachen denk. 😊Maar persoonlijk vind ik dat niet leuk 👎.
 
Ik had op een andere site ( ijsbe…) een verslagje geschreven en dit is verder verteld aan de dame. Aan de hand van dat verslagje kon ze de link leggen dat ik dit geschreven had. Op zich niet erg misschien en zelf kon ze er wel mee lachen denk. 😊Maar persoonlijk vind ik dat niet leuk 👎.
Nee, dat is het ook niet. Zo'n verslag is gewoon om hier te lezen. Niet om door te vertellen aan een dame. Als het een dame echt interesseert, weet ze zelf de verschillende fora ook wel te vinden.
 
Vraag me er altijd af wat heren er mee denken te bereiken. Soms is het om een bepaalde service "af te dwingen". Kijk, hij mag het, dus waarom ik niet. Dat vind ik al triestig, want als 'n dame een bepaalde service wil verlenen, dan doet ze dat wel. Zo niet en bij een ander wel, dan zal ze daar wel haar redenen voor hebben.

Nog triestiger vind ik het als mannen het doen om zogenaamd op een goed blaadje te komen bij de dame.
 
Nee, dat is het ook niet. Zo'n verslag is gewoon om hier te lezen. Niet om door te vertellen aan een dame. Als het een dame echt interesseert, weet ze zelf de verschillende fora ook wel te vinden.
Maar als men geen ervaringen meer deelt, dan heeft girls review geen bestaansrecht meer 🥴. Dat is toch ook niet de bedoeling, toch?
 
Maar als men geen ervaringen meer deelt, dan heeft girls review geen bestaansrecht meer 🥴. Dat is toch ook niet de bedoeling, toch?
Maar dat werken sommige mannen dan zelf in de hand 😬. Schrijf, lees en geef feedback maar vertel het toch niet verder. Zoals ze hierboven zeggen als de dames het willen lezen gaan ze zelf wel naar de sites, ze kennen de verschillende forums goed genoeg. Veel plezier, ik ga morgen een bezoekje brengen 😜😊
 
De RIO is terug in gang geschoten… 🤪 In functie van discretie zou de patron van de RIO wel terug aan de straatzijde een afsluiting moeten installeren!
Ja, al zie je de auto's amper vanaf de drukke baan. In dat zijstraatje komt amper volk, toch? Behalve dan de geiligaards die een pintje gaan drinken in de Rio.
 
Maar als men geen ervaringen meer deelt, dan heeft girls review geen bestaansrecht meer 🥴. Dat is toch ook niet de bedoeling, toch?
Klopt, maar beperk het tot het forum. Zie het nu er niet zo in van een dame te laten lezen wat er op het forum staat. Als het haar echt zou interesseren, dan weet ze het wel te vinden. Geen idee wat wandelaars ermee denken te bereiken.
 
Ik denk al aan zomerse dagen, Balthazar. Ga jij op dat terras aan de straatzijde een pintje drinken samen met een dame?

Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee. Maar dat is misschien anders als er risico is dat je daar gezien wordt door bekenden. Persoonlijk vind ik achter een groot scherm waar je niet doorheen kunt kijken wat drinken ook niet heel gezellig.
 
Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee. Maar dat is misschien anders als er risico is dat je daar gezien wordt door bekenden. Persoonlijk vind ik achter een groot scherm waar je niet doorheen kunt kijken wat drinken ook niet heel gezellig.
Persoonlijk vind ik dat je niet herkend wenst te worden ,zijn er andere zaken waar je wel privé een dame kunt bezoeken ,wat doen jullie dan in het skw vermond rond lopen ? 😂
 
Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee. Maar dat is misschien anders als er risico is dat je daar gezien wordt door bekenden. Persoonlijk vind ik achter een groot scherm waar je niet doorheen kunt kijken wat drinken ook niet heel gezellig.
Ik hou het liever discreet: omdat het moet! Maar graag met een fijne prinses in het zonnetje een glaasje drinken en dan hop naar boven, fijn hoor :)!!
 
Alle ik zal iets schrijven. Weer een leuke tijd gehad in het rozenhof. Van 15.00 tot 18.30 aanwezig geweest . De persoon gezien die mijn vorige berichtjes doorgebriefd had maar geen seine van gemaakt. Laten rusten misschien het beste. Het was er vrij druk van volk. Maar dat er veel naar de kamer werd gegaan weet ik niet , ik zat aan het laatste hoge tafeltje net voor het rokers zone en dan zie je dat niet goed. Maar ik was wel in goed gezelschap 🤪👍
 
Stillekes aan het girlsfront 🧐🥲

Come on, Jef !

Aan uw de beurt, A.U.B., beschrijf deze Olga, en begin met de klassieke vragen:

Nationaliteit / gesproken talen :
Leeftijd:
Gezicht: :
Haar:
Hoogte :
Borst:
Figuur / Lichaam :
Tatoeages - Piercings :
Pijpen:
Cunni :
Zoenen (ja-nee) :
Hygiëne :
Andere kenmerken :

Bij voorbaat, danken wij u.

😋
 
Come on, Jef !

Aan uw de beurt, A.U.B., beschrijf deze Olga, en begin met de klassieke vragen:

Nationaliteit / gesproken talen : Russisch en Nederlands
Leeftijd: +- 57
Gezicht: : geil en uitdagend
Haar: wit
Hoogte : +- 165 cm
Borst: stevige siliconen
Figuur / Lichaam : slank
Tatoeages - Piercings : 1 op de schouder
Pijpen: lekker
Cunni : lekker
Zoenen (ja-nee) : lekkere geile tongzoenen 😋
Hygiëne : prima
Andere kenmerken : goede sex 😋🙏

Eerder deze week nader kennisgemaakt en vatbaar voor herhaling 🤪😋!
Bij voorbaat, danken wij u.

😋
 
Vandaag het rozenhof eens bezocht. Er zaten twee oudere Belgische vrouwen en een jongere Marokkaanse genaamd Sabrina. Even een praatje gemaakt met haar ze zag er wat verlegen uit maar is wel een lieve dame. Volgende keer wil ik haar wel eens bepotelen maar vandaag had ik geen tijd.
 
Vandaag het rozenhof eens bezocht. Er zaten twee oudere Belgische vrouwen en een jongere Marokkaanse genaamd Sabrina. Even een praatje gemaakt met haar ze zag er wat verlegen uit maar is wel een lieve dame. Volgende keer wil ik haar wel eens bepotelen maar vandaag had ik geen tijd.
Beschrijf je even deze drie dames, Joskeweber?
 
Een oudere dame met blond/grijs haar, een kleintje. Ze heeft haar naam gezegd maar ben het vergeten.

Er zat ook nog een lange met blond, bruin haar Elke dat zag er ook wel een heet pateke uit.

Dan is er ook nog een oostblok dame binnengekomen waar wat aan gewerkt was door de Botox leek ze wat op mevrouw trump.

Toen ik door ging kwamen er ook nog wat jongere poppetjes binnen. Spijtig dat ik door moest.
 
Een oudere dame met blond/grijs haar, een kleintje. Ze heeft haar naam gezegd maar ben het vergeten.

Er zat ook nog een lange met blond, bruin haar Elke dat zag er ook wel een heet pateke uit.

Dan is er ook nog een oostblok dame binnengekomen waar wat aan gewerkt was door de Botox leek ze wat op mevrouw trump.

Toen ik door ging kwamen er ook nog wat jongere poppetjes binnen. Spijtig dat ik door moest.
Aan wat zie dat het een Oostblok dame is ?? En die jonge poppetjes hoe zagen die er uit ?
 
Groot blond dikke borsten (aan gewerkt) dat zal Mellisa wel zijn. Jonge poppetjes? Wat is jong? Onder de 30 jaar ga je er niet veel vinden . Max 5 denk en dan schat ik nog ruim. Maar voor mij is 30+ wel goed.Van de oudere vlaamse dames ken ik niemand. Is niet mijn genre 😬🙈
 
Een oudere dame met blond/grijs haar, een kleintje. Ze heeft haar naam gezegd maar ben het vergeten.

Er zat ook nog een lange met blond, bruin haar Elke dat zag er ook wel een heet pateke uit.

Dan is er ook nog een oostblok dame binnengekomen waar wat aan gewerkt was door de Botox leek ze wat op mevrouw trump.

Toen ik door ging kwamen er ook nog wat jongere poppetjes binnen. Spijtig dat ik door moest.
 
Joske, bedankt voor deze info! Iss de naam van die oudere dame met blond/grijs haar, een kleintje, is dat misschien Greetje? Daar ben ik namelijk naar op zoek :- )!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan