Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ga steeds voor Annie . Bulgaarse van 34 jaar. Mijn vriend heeft lang bij blonde Melissa gezeten, wel niet naar boven geweest. Maar het was wel een feestje 🥳

Hoï Eric vb, ...

Zou er een kans zijn dat u Annie beter beschrijft? Waarom niet in een specifieke recensie?

Begin met de klassieke vragen:

Nationaliteit / gesproken talen : Bulgaarse / Bulgaars, Nederlands, ?
Leeftijd: 34
Gezicht: :
Haar:
Hoogte :
Borst:
Figuur / Lichaam :
Tatoeages - Piercings :
Pijpen:
Cunni :
Zoenen (ja-nee) :
Hygiëne :
Andere kenmerken :

Bij voorbaat, danken wij u.

;)
 
Ik kwan vandaag van Brussel en op de Antwerpse ring toch maar de afslag rechts gepakt en mijn werk laten liggen. (Niet slim) . Dus dat wordt morgen vroegop. Afslag Herentals West en zowel Rio en Rozenhofke bezocht. Wat waren er n hoop vrouwen . Met die jonge knappe meid Alexa gepraat komt lief over maar dorst niet aan ' uiteindelijk met een Marokkaanse meid Noella gegaan .jaar of 32. Niet goed en niet slecht, vind altijd jammer als tongzoenen beloven en toch niet doen.
Ook RIO bezocht , ze vragen daar erg naar je QR code.Veel dames daar ook. Maar ook veel dames die ik ook niet kende, was ook een Francaise uit Martinique. " j aime l embracer" tot je op de kamer bent , helaas . Ook veel flesjes en doekjes in de weer.
Helemaal uit Rijsel gekomen naar de RIO.
Voor mij ook eenmalig . Het kiezen van de dame is echt een zware gok. Dat maakt het SKW met zijn 50 € probeergeld wel aantrekkelijk
Nou later deze week nog date in Oostende en dan zit de wandelweek er weer op. De diesel wordt er ook niet goedkoper op
 
Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee. Maar dat is misschien anders als er risico is dat je daar gezien wordt door bekenden. Persoonlijk vind ik achter een groot scherm waar je niet doorheen kunt kijken wat drinken ook niet heel gezellig.
Balthazar, op een zonnig en warm terras, samen met enkele leuke dames, dan ga je toch niet gapen naar passerende auto's 🤪! Zo onbeleefd 😜!
 

John-John, weet je toevallig ook op welke dagen Sabrina in de Rio aanwezig is? Een telefoonnummer in persoonlijk bericht zou ook heel fijn zijn :) ! Dankjewel!!
 
John-John, weet je toevallig ook op welke dagen Sabrina in de Rio aanwezig is? Een telefoonnummer in persoonlijk bericht zou ook heel fijn zijn :) ! Dankjewel!!

Wel, Jef, u reageert en waardeert veel.

Maar tegen wanneer zult u met uw eigen recensies bijdragen???

Als u de recensies over Sabrina goed leest:

1) "Ze vertelde me dat ze twee keer per week naar de 't Rozenhof komt, op maandag en donderdag. En ze kijkt graag naar de heropening van de Rio, omdat ze liefst naar de Rio gaat."

2) "...blonde milf met flinke voorgevel komt daar 3 x per week zegt..."

Haar telefoonnummer ken ik.

Om er ook van te genieten, moet u het verdienen.

Dus, graag uw eigen recensies!

OK?

:cool:
 
Laatst bewerkt:
Wel, Jef, u reageert en waardeert veel.

Maar tegen wanneer zult u met uw eigen recensies bijdragen???

Als u de recensies over Sabrina goed leest:

1) "Ze vertelde me dat ze twee keer per week naar de 't Rozenhof komt, op maandag en donderdag. En ze kijkt graag naar de heropening van de Rio, omdat ze liefst naar de Rio gaat."

2) "...blonde milf met flinke voorgevel komt daar 3 x per week zegt..."

Haar telefoonnummer ken ik.

Om er ook van te genieten, moet u het verdienen.

Dus, graag uw eigen recensies!

OK?

:cool:
John-John, ik begrijp je reactie, maar ik kan nog maar weinig recensies plaatsen omdat ik - zelfs niet een klein beetje - die grote wandelaarscarrière van jou heb. Mijn inkomen laat dat trouwens niet toe...

Onlangs heb ik wel een recensie over Russische Olga geplaatst, maar die heb je blijkbaar gemist?

Recent ook kennisgemaakt met een blonde langharige gilf, genaamd Greetje, maar ik denk dat ze regelmatig haar artiestennaam veranderd :cool:
Nationaliteit / gesproken talen : Antwaarps of Wommelgems
Leeftijd: +- 62
Gezicht: : vriendelijk en een beetje uitdagend
Haar: blond/wit lang haar
Hoogte : +- 160 cm
Borst: leuke kleine natuurlijke borstjes met uitdagende tepeltjes
Figuur / Lichaam : slank
Tatoeages - Piercings : geen
Pijpen: lekker
Cunni : lekker
Zoenen (ja-nee) : lekkere geile tongzoenen 😋
Hygiëne : kan beter
Andere kenmerken : leuke dame, maar eerder passief en ze neukt ook zonder condoom, daarom voor mij geen herhaling. Mijn gezondheid gaat voor!!
 
Vandaag had ik graag in de Rio in Grobbendonk kennisgemaakt met Sabrina, helaas niet aanwezig :-( .
Dan maar verder gesnoept van Lorena, een zotte Mexicaanse doos.

Nationaliteit / gesproken talen : Spaans en Engels
Leeftijd: +- 45
Gezicht: : mooi en verzorgd
Haar: zwart
Hoogte : +- 170 cm
Borst: grote natuurlijke borsten en mooie uitdagende tepeltjes
Figuur / Lichaam : mollig
Tatoeages - Piercings : ja
Pijpen: lekker
Cunni : lekker
Zoenen (ja-nee) : een beetje oppervlakkig
Hygiëne : dik in orde

Vriendelijke dame maar voor mij niet vabaar voor herhaling.
 
Vandaag iets gaan drinken . Parking goed vol en binnen toch genoeg mannen. Dat er veel naar de kamer gegaan werd weet ik niet . Heb er niet opgelet 🙈. Iets gedronken met een vriend en even met Annie maar we hebben het rustig gehouden en maar 1 shotje gedronken.🙈😜
 
Vandaag had ik graag in de Rio in Grobbendonk kennisgemaakt met Sabrina, helaas niet aanwezig :-( .
Dan maar verder gesnoept van Lorena, een zotte Mexicaanse doos.

Nationaliteit / gesproken talen : Spaans en Engels
Leeftijd: +- 45
Gezicht: : mooi en verzorgd
Haar: zwart
Hoogte : +- 170 cm
Borst: grote natuurlijke borsten en mooie uitdagende tepeltjes
Figuur / Lichaam : mollig
Tatoeages - Piercings : ja
Pijpen: lekker
Cunni : lekker
Zoenen (ja-nee) : een beetje oppervlakkig
Hygiëne : dik in orde

Vriendelijke dame maar voor mij niet vabaar voor herhaling.
Sabrina om 16h30 gezien in Rozenhof
 
Iemand nog recente ervaringen in de Chardon? Kan je er ook gewoon langs om een uurtje plezier zonder eerst aan de Champagne te zitten, zoals in een privéhuis?

Recent niet. Toch al een paar jaar geleden. Maar ik denk niet dat die tent heel erg veel veranderd is. Ondanks slechte verhalen, was ik er binnen gesprongen. het heeft iets, dat witte huis daar in de bossen. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.

Procedure was toen dat je bij binnenkomst ontvangen wordt door de gastvrouw. Madelin heet ze. Aan de bar wordt dan gevraagd of je iets wil drinken. Een pint kost € 5. Achter de bar stond een man met een Nederlands accent.

Daarna worden de dames aan je voorgesteld. Dat was in mijn geval precies één dame. Naar eigen zeggen een Russische. Daar kon ik meteen mee naar boven zonder champagne te drinken. Wel zat de gastvrouw te zagen dat ze ook mee wilde. Tegen betaling uiteraard. Beneden kon alles, boven kon er niet veel meer. Of beter gezegd: bijna niks. PZC deed ze niet meer, PMC ook niet veel want haar mond deed zeer. Neuken moeilijk moeilijk want haar poes deed zeer. Waardeloze sessie uiteindelijk. Tussendoor kwam de gastvrouw wel een paar keer zagen of ze ook mee mocht doen (tegen betaling van € 200 of een fles champagne, die ook € 200 kost).

Gastvrouw is een Cubaanse. Op internet zijn wel wat gedateerde foto's van haar te vinden.

Je zult begrijpen dat ik er sindsdien niet meer ben geweest... Elke andere tent aan deze baan is beter.
 
Laatst bewerkt:
Recent niet. Toch al een paar jaar geleden. Maar ik denk niet dat die tent heel erg veel veranderd is. Ondanks slechte verhalen, was ik er binnen gesprongen. het heeft iets, dat witte huis daar in de bossen. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.

Procedure was toen dat je bij binnenkomst ontvangen wordt door de gastvrouw. Madelin heet ze. Aan de bar wordt dan gevraagd of je iets wil drinken. Een pint kost € 5. Achter de bar stond een man met een Nederlands accent.

Daarna worden de dames aan je voorgesteld. Dat was in mijn geval precies één dame. Naar eigen zeggen een Russische. Daar kon ik meteen mee naar boven zonder champagne te drinken. Wel zat de gastvrouw te zagen dat ze ook mee wilde. Tegen betaling uiteraard. Beneden kon alles, boven kon er niet veel meer. Of beter gezegd: bijna niks. PZC deed ze niet meer, PMC ook niet veel want haar mond deed zeer. Neuken moeilijk moeilijk want haar poes deed zeer. Waardeloze sessie uiteindelijk. Tussendoor kwam de gastvrouw wel een paar keer zagen of ze ook mee mocht doen (tegen betaling van € 200 of een fles champagne, die ook € 200 kost).

Gastvrouw is een Cubaanse. Op internet zijn wel wat gedateerde foto's van haar te vinden.

Je zult begrijpen dat ik er sindsdien niet meer ben geweest... Elke andere tent aan deze baan is beter.
Thanks, zo'n ervaring nodigt inderdaad niet echt uit.
 
champagnebars is van de votige eeuw en nu echt mijden, proberen daar enkel en alleen zoveel mogelijk geld uit je zakken te kloppen, service is gegarandeerd minimaal. Ikzelf heb ze al 15 jaar geschrapt.
 
champagnebars is van de votige eeuw en nu echt mijden, proberen daar enkel en alleen zoveel mogelijk geld uit je zakken te kloppen, service is gegarandeerd minimaal. Ikzelf heb ze al 15 jaar geschrapt.
Je kunt vandaag de dag wel gewoon meteen naar de kamer. Business model is meer te dure kamergangen dan alleen maar champagne. Toen ik bv. bij Virginia was, kon ik ook gewoon zonder champagne naar boven.

Wel een stuk duurder dan 't Rozenhofke en de service een stuk minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan