Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel Femidipal62...

Wegens Paas verlof, zijn veel klanten op vakantie met hun familes, en dus t.o.v. lage business, komen ook minder DVPs...
Ja snap ik dus zal ik na de paasvakantie nog eens terug keren hopelijk dan wat meer keuze op donderdagnamiddag.
En hopelijk ook damens met heel grote borsten zoals daar zo een 10 j terug te vinden was.
 
Ook vandaag nog eens in t Rozenhofke een pintje gehaald. Geen Vlaamse dames wel een hele bubs Balkan chicks.
De zwarte Melissa in haar roze kleedje ( Is nog behoorlijk voorzien van borsten) En ook een lachebekje genaamd Alexia , jong knap grietje die heel lief lacht.
( Iemand ervaring mee?) . Daar zou je het bijna mee gaan proberen.
 
Vandaag om 16h in Rozenhof zeer kalm, 8 dames en 3 klanten. Dames denken dat het aan de paasvakantie ligt en het volgende week gaat beteren, maar ik heb toch mijn twijfels. Ook enkele dames beginnen zich toch zorgen te maken over de toekomst

Well, Duracelleke, ... de Dames hebben gelijk : elke jaar is het zo. Wanneer mannen op verlof zijn met hun families, kunnen ze niet naar t'Rozenhof gaan. En in mei, zijn er al de communies...

De meeste kleine bedrijven / zaken zijn inderdaad seizoensgebonden.
 
Vandaag om 16h in Rozenhof zeer kalm, 8 dames en 3 klanten. Dames denken dat het aan de paasvakantie ligt en het volgende week gaat beteren, maar ik heb toch mijn twijfels. Ook enkele dames beginnen zich toch zorgen te maken over de toekomst
Terecht maken ze zich zorgen i.p.v. meer te vragen straks denk ik dat ze zelfs misschien straks minder moeten gaan vragen uitgezonderd de toppers.
 
Well, Knipoog, ... ik ben een huisvader... en Milfs en Gilfs hebben mij vaak bevestigd dat ze veel van huisvaders houden : nooit een probleem met hen.
natuurlijk hebben ze geen probleem met huisvaders. Ik bedoel de categorie mannen tot circa 45 jaar die met de kinderen nog op stap gaan naar een vakantiepark. Opaatjes die zie ik daar meer , of kleine zelfstandigen die er hard voor moeten werken.
Dat bedoel ik meer.
Prijzen verlagen doen ze niet snel denk ik.Ze hopen op vers bloed.
 
Het probleem van het Rozenhofke en Rio ook denk , is dat hier steeds voor +90% het zelfde volk als klanten komen . En als het crisis is kunnen ze misschien maar 1 maal inplaats van 3 of meer per maand naar de kamer gaan . 💶💶💶
Alles wordt duurder ook de dames , vragen sinds een tijdje ook meer €€ en dan maar klagen dat ze geen klanten hebben .ik heb alle respect voor de dames doe het maar ,maar is wel vlug verdiend voor een uurtje ,en de meeste dames hebben misschien thuis ook nog iemand die wat €€ maandelijks binnen brengt of werkloosheid vergoeding ,er zijn weinig mensen die meer dan 150 € per dag zuiver verdienen !
 
Zoals eerder gemeld denk ik dat die werken in Ranst zeker invloed hebben. Toch voor klanten die vanuit het Antwerpse komen. 45 min file in oprijden en nog eens 45 min in terugkomen … uiteraard zal de paasvakantie (en energieprijzen etc) zeker ook meespelen.
 
Nou ja voor dat uurtje moet je er misschien wel 5 uur rondhangen. En ook er naar toe met n chauffeur of eigen auto.
Maar ze kiezen er zelf voor.
Soms hebben ze wel twee klanten op vijf uurtjes , en drank krijgen ze ook wel al eens , wij moeten ook soms lang wachten en onze drank ik niet gratis zoals onze benzine, maar ik klaag niet, zeg gewoon mijn gedacht even 😉
 
Alles wordt duurder ook de dames , vragen sinds een tijdje ook meer €€ en dan maar klagen dat ze geen klanten hebben .ik heb alle respect voor de dames doe het maar ,maar is wel vlug verdiend voor een uurtje ,en de meeste dames hebben misschien thuis ook nog iemand die wat €€ maandelijks binnen brengt of werkloosheid vergoeding ,er zijn weinig mensen die meer dan 150 € per dag zuiver verdienen !
de dames duurder is historisch gezien helemaal niet waar, in 1985 kostte 30 min 3000BEF (€75) en een uur 5000BEF (€125), vandaag 37 jaar later kost 30 min €100 en een uur €150. Ik denk als je de inflatie over 35 jaar berekend, we nog goed wegkomen met de huidige tarieven!!
 
Alles wordt duurder ook de dames , vragen sinds een tijdje ook meer €€ en dan maar klagen dat ze geen klanten hebben .ik heb alle respect voor de dames doe het maar ,maar is wel vlug verdiend voor een uurtje ,en de meeste dames hebben misschien thuis ook nog iemand die wat €€ maandelijks binnen brengt of werkloosheid vergoeding ,er zijn weinig mensen die meer dan 150 € per dag zuiver verdienen !

Nou ja voor dat uurtje moet je er misschien wel 5 uur rondhangen. En ook er naar toe met n chauffeur of eigen auto.
Maar ze kiezen er zelf voor.
en ik ken er genoeg die regelmatig s'avonds naar huis gaan met €0,0
 
Nooit doen heren . Ik bezondigd hier ook soms aan , maar nooit proberen te berekenen wat een dvp verdiend. Ja ze verdienen normaal meer dan een gewone werkende man/vrouw. Maar het is niet altijd rozengeur en maneschijn 😬.
 
Nooit doen heren . Ik bezondigd hier ook soms aan , maar nooit proberen te berekenen wat een dvp verdiend. Ja ze verdienen normaal meer dan een gewone werkende man/vrouw. Maar het is niet altijd rozengeur en maneschijn 😬.
Zoals in elke branche zijn het hier ook alleen de toppers die goed verdienen, en geloof me dat zijn er niet al te veel. Denk ook hier maar eens aan: een aftands studiootje(zeg maar stal) in Antwerpen huren €650, dagelijkse taxirit 2x€20, huur woonst in hun thuisland waar ook nog een hele familie moet onderhouden worden, 2X per jaar reiskosten naar thuisland (is verplcht i.v.m. papieren, visa enz.) eten en drinken, wasserij, kleding, parfum en andere produkten, medisch onderzoek (hebben geen ziekteverzekering) begin er maar aan nietwaar. Ze moeten al één kamer maken voor de dagelijkse onkosten. Ik heb enorm respect voor deze dames en ben verdomd blij dat ik aan deze kant van Europa geboren ben!
 
Het probleem van het Rozenhofke en Rio ook denk , is dat hier steeds voor +90% het zelfde volk als klanten komen . En als het crisis is kunnen ze misschien maar 1 maal inplaats van 3 of meer per maand naar de kamer gaan . 💶💶💶
Sinds de crisis heb ik mijn bezoekjes aan dvp moeten terug draaien van 4X per maand naar Max 1X per per maand. De goede tijden zijn voorbij!!
 
aan de dames scheelt er niks, gewoon te veel concurrentie en te weinig geld bij de klanten
Te weinig geld denk ik niet. We moeten eerlijk blijven. Als ik in de Aerschotstraat voor 40 Euro mijn ding kan doen, dan weet ik niet wat de meerwaarde is om 100 euro te betalen in zo'n huis. Je vogelt dan wel in een kamer in plaats van een (soms best wel aangenaam) hok, en je mag 10 minuten langer blijven, maar daar stopt het dan ook. Voor 2 bezoekjes ben je 200 Euro kwijt, voor die prijs kan ik 5 verschillende dames neuken in de Aerschotstraat. Helaas is het aanbod in de straat momenteel wel ondermaats, maar mijn punt is gemaakt: tenzij de dames werkelijk een VEEL betere ervaring geven voor de prijzen die ze vragen, ga ik niet op kamer voor die bedragen. Maar mijn ervaring in die huizen overtuigt mij niet, al probeer ik wel, je weet maar nooit.
Ik heb (nog) geen ervaring in de huizen die in deze ladder behandeld worden (de afstand voor mij tamelijk groot) maar misschien moet ik op een zonnige dagtoch eens tot daar. Hopelijk vind ik er dan wel wat anders dan volslanke milfs :p
 
Te weinig geld denk ik niet. We moeten eerlijk blijven. Als ik in de Aerschotstraat voor 40 Euro mijn ding kan doen, dan weet ik niet wat de meerwaarde is om 100 euro te betalen in zo'n huis. Je vogelt dan wel in een kamer in plaats van een (soms best wel aangenaam) hok, en je mag 10 minuten langer blijven, maar daar stopt het dan ook. Voor 2 bezoekjes ben je 200 Euro kwijt, voor die prijs kan ik 5 verschillende dames neuken in de Aerschotstraat. Helaas is het aanbod in de straat momenteel wel ondermaats, maar mijn punt is gemaakt: tenzij de dames werkelijk een VEEL betere ervaring geven voor de prijzen die ze vragen, ga ik niet op kamer voor die bedragen. Maar mijn ervaring in die huizen overtuigt mij niet, al probeer ik wel, je weet maar nooit.
Ik heb (nog) geen ervaring in de huizen die in deze ladder behandeld worden (de afstand voor mij tamelijk groot) maar misschien moet ik op een zonnige dagtoch eens tot daar. Hopelijk vind ik er dan wel wat anders dan volslanke milfs :p
Ik hoop wel dat je beseft dat de dames in de Aerschotstraat en Schipperskwartier met pooiers werken en serieus uitgebuit worden. Ik betaal dus liever 1x €100 aan een dame die werkt om haar kinderen een toekomst te kunnen geven dan 2 of 3x €40 aan een dame die de dikke BMW/AUDI/BENZ van haar "vriendje" moet sponseren. Ieder moet dit voor zich uitmaken, maar ik wil er toch een goed gevoel aan overhouden als ik mijn geld uitgeef.
 
Terug
Bovenaan Onderaan