Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blonde Melissa.... daar droom ik soms nog van...
Eén keertje mee gekamerd (vorig jaar)...

Is voor mij een dikke 8 op 10 in bed en een 9 aan de toog voor haar sociaal en vriendelijk gedrag...
 
Zaterdag nog eens langs geweest . Redelijk druk en er waren zeker 20 dvp aanwezig. Er werd ook veel gekamert want op een gegeven moment was er wachtlijst voor de kamers. Knappe milf chloé was ook aanwezig maar moest spijtig genoeg doorgaan. Veel bekende dames oa marina , Victoria, zwarte Melissa en Theresa gespot.
Leuke avond gehad en in het laat nog afgesloten in 2 love waar na 02u weer veel dames van het rozenhofke kwamen binnenvallen.
 
Dinsdagavond rond 21u koffietje gaan drinken in Rozenhof. Was weinig te beleven. Er zat wel een oudere dame (kort blond haar) aan de toog te praten met 2 mannen. Ze was gekleed in een rode jurk.

Is dat een dame die potentieel beschikbaar is...?
 
Dinsdagavond rond 21u koffietje gaan drinken in Rozenhof. Was weinig te beleven. Er zat wel een oudere dame (kort blond haar) aan de toog te praten met 2 mannen. Ze was gekleed in een rode jurk.

Is dat een dame die potentieel beschikbaar is...?
Alle dames die in het rozenhofke komen zijn potentieel beschikbaar tenzij ze achter de bar staan 😁
 
Oppassen zou ik zeggen. Kan ook de bazin zijn . Blond , haren tot op de schouders ongeveer . Mooie figuur en als ze iets drinkt zou het misschien rosé wijn zijn en staat meestal aan de kleine kant van de toog aan de bingo kasten .

Dat zou dus best kunnen. Had zo het gevoel dat dit geen DVP was.. Maar ik kan fout zijn. Ben er nu voorbije maanden paar keer geweest dus kan zeker niet zeggen dat ik het daar ken.

Blonde Mellisa zat aan de toog, samen met die (heel) slanke Mia(?). En als ik juist ben zag ik die donkere Melissa er ook verveeld rondlopen.

Dan nog die dame met heel kort haar die weer op de gokkast speelde. En die jongere dame achter de bar had ik ook nog niet gezien.

En dan die oudere blonde dame. Haar was langer dan carré maar tot op de schouders ook weer niet. Zag er best lekker figuur uit maar heel goed heb ik ze niet zitten bekijken. Beetje later ging ze sigaret roken dus was ze helemaal uit het zicht.

Neemt niet weg dat ik ze wel zou durven doen.. 😎🤣
 
Vrijdag wil een lekkere vriendin samen met mij het Rozenhofke eens opzoeken om daar helemaal los te gaan. Ze vind het kicken dat er betaald wordt voor sex met haar. Hoe pakken we dat best aan en wat is de beste tijd om te gaan? Ps.voor eventuele geinteresseerden...Vlaamse klassemilf, supergeil, highheels, blond, stralend blauwe ogen met curves op de juiste plaatsen Spreek haar gerust aan als je haar herkend dan.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag wil een lekkere vriendin samen met mij het Rozenhofke eens opzoeken om daar helemaal los te gaan. Ze vind het kicken dat er betaald wordt voor sex met haar. Hoe pakken we dat best aan en wat is de beste tijd om te gaan? Ps.voor eventuele geinteresseerden...Vlaamse klassemilf, supergeil, highheels, blond, stralend blauwe ogen met curves op de juiste plaatsen Spreek haar gerust aan als je haar herkend dan.
is ze groot, klein,? is ze voor alles in? leeftijd?
 
Vrijdag wil een lekkere vriendin samen met mij het Rozenhofke eens opzoeken om daar helemaal los te gaan. Ze vind het kicken dat er betaald wordt voor sex met haar. Hoe pakken we dat best aan en wat is de beste tijd om te gaan? Ps.voor eventuele geinteresseerden...Vlaamse klassemilf, supergeil, highheels, blond, stralend blauwe ogen met curves op de juiste plaatsen Spreek haar gerust aan als je haar herkend dan.
Zoek een plaatsje aan de toog, kijk de aanwezige mannen met een geile blik in de ogen, binnen de 5 minuten staat er iemand bij jou. Best tijd is van 20h30 tot 23h30.
 
Vrijdag wil een lekkere vriendin samen met mij het Rozenhofke eens opzoeken om daar helemaal los te gaan. Ze vind het kicken dat er betaald wordt voor sex met haar. Hoe pakken we dat best aan en wat is de beste tijd om te gaan? Ps.voor eventuele geinteresseerden...Vlaamse klassemilf, supergeil, highheels, blond, stralend blauwe ogen met curves op de juiste plaatsen Spreek haar gerust aan als je haar herkend dan.
Spijtig dat ik vrijdag al een date heb anders kwam ik zeker langs. Als ze is zoals jij beschrijft zal het zeker geen probleem zijn om contact te krijgen . Moesten jullie nog eens op een andere keer langskomen laat maar weten dan
 
Yess...wij zijn er klaar voor. Outfitje gekozen... Morgenavond te vinden in t'Rozenhofke. Spreek haar gerust aan indien interesse. Er gaat nog een bevriend koppel mee maar de vrouwelijke helft hiervan gaat een beetje de kat uit de boom kijken nog. En wie weet...🤪🤪🤪Bekijk bijlage 107777
Ziet er goed uit . Ik hoop haar ooit eens te ontmoeten. Veel succes morgen ik denk wel dat ze genoeg aandacht gaat krijgen . Laat maar weten hoe het verloopt
 
En hoe is het verlopen ? Zijn de dame haar verwachtingen ingelost ? Komt er een vervolg op ?
Beetje dubbel gevoel. Rond 20.30 uur gearriveerd. Nog niet heel veel volk. Wel al redelijk wat vrouwvolk. Stilaan begon het wel drukker te worden. Heel veel vrouwen, niet te tellen. Zeker meer dan 20. En er werd nieuwsgierig en met glunderoogjes naar de 2 dames die we mee hadden gekeken. Echter, het nummertje trekken zoals hier gezegd wordt,gebeurde niet. Lag het aan het feit dat ze zelf niet op 'jacht' ging zoals de meeste dames daar wel doen? Lag het aan het feit dat we met 2 dames en 3 heren binnengekomen zijn? Hield dat de heren wat tegen? Of is het echt de bedoeling dat je rechtstreeks vraagt, wil je naar boven? Aan mij werd het in elk geval 4x gevraagd door de aanwezige dames. Vriendelijk bedankt, daar kwamen we niet voor😁. Mijn vriendin heeft echter meer iets van: ze moeten zelf maar afkomen als ze zin hebben. Ik ga niet schooien...haar woorden😁Af en toe wel een babbeltje maar daar bleef het gewoonlijk bij. Toch een oudere man die gelijk vroeg,wat kost het. Toen ze daar op antwoorde met de gangbare prijzen die ze daar grotendeels gebruiken,was zijn antwoord: men zin is gelijk over. 🙈 Tja...No problem...Succes verder dan. Ze hebben beide ,jawel,ook de vriendin heeft zich laten verleiden, toch het trapje omhoog bezocht . De dames hebben zich uiteindelijk wel geamuseerd...goede dj dus wat dansen, wat flirten én wat tongzoenen onder mekaar🤪🤪🤪 Jawel dames,dat kunnen jullie goed😁Voor herhaling vatbaar? Het zal er nog wel eens van komen...maar wanneer? Dan horen jullie het wel.
 
Beetje dubbel gevoel. Rond 20.30 uur gearriveerd. Nog niet heel veel volk. Wel al redelijk wat vrouwvolk. Stilaan begon het wel drukker te worden. Heel veel vrouwen, niet te tellen. Zeker meer dan 20. En er werd nieuwsgierig en met glunderoogjes naar de 2 dames die we mee hadden gekeken. Echter, het nummertje trekken zoals hier gezegd wordt,gebeurde niet. Lag het aan het feit dat ze zelf niet op 'jacht' ging zoals de meeste dames daar wel doen? Lag het aan het feit dat we met 2 dames en 3 heren binnengekomen zijn? Hield dat de heren wat tegen? Of is het echt de bedoeling dat je rechtstreeks vraagt, wil je naar boven? Aan mij werd het in elk geval 4x gevraagd door de aanwezige dames. Vriendelijk bedankt, daar kwamen we niet voor😁. Mijn vriendin heeft echter meer iets van: ze moeten zelf maar afkomen als ze zin hebben. Ik ga niet schooien...haar woorden😁Af en toe wel een babbeltje maar daar bleef het gewoonlijk bij. Toch een oudere man die gelijk vroeg,wat kost het. Toen ze daar op antwoorde met de gangbare prijzen die ze daar grotendeels gebruiken,was zijn antwoord: men zin is gelijk over. 🙈 Tja...No problem...Succes verder dan. Ze hebben beide ,jawel,ook de vriendin heeft zich laten verleiden, toch het trapje omhoog bezocht . De dames hebben zich uiteindelijk wel geamuseerd...goede dj dus wat dansen, wat flirten én wat tongzoenen onder mekaar🤪🤪🤪 Jawel dames,dat kunnen jullie goed😁Voor herhaling vatbaar? Het zal er nog wel eens van komen...maar wanneer? Dan horen jullie het wel.
Ik heb de dame zien staan. En wauw das toch het eerste wat in me opkwam. Nu ik durfde niet echt een praatje want ik had ook wel interesse om naar boven te gaan. Ik ben 23 jaar en ik hou echt wel van dames die boven de 35 zijn. Maar andersom mss niet en daarom twijfelde ik. Ik zit ook elke week in de Rozenhof
 
Beetje dubbel gevoel. Rond 20.30 uur gearriveerd. Nog niet heel veel volk. Wel al redelijk wat vrouwvolk. Stilaan begon het wel drukker te worden. Heel veel vrouwen, niet te tellen. Zeker meer dan 20. En er werd nieuwsgierig en met glunderoogjes naar de 2 dames die we mee hadden gekeken. Echter, het nummertje trekken zoals hier gezegd wordt,gebeurde niet. Lag het aan het feit dat ze zelf niet op 'jacht' ging zoals de meeste dames daar wel doen? Lag het aan het feit dat we met 2 dames en 3 heren binnengekomen zijn? Hield dat de heren wat tegen? Of is het echt de bedoeling dat je rechtstreeks vraagt, wil je naar boven? Aan mij werd het in elk geval 4x gevraagd door de aanwezige dames. Vriendelijk bedankt, daar kwamen we niet voor😁. Mijn vriendin heeft echter meer iets van: ze moeten zelf maar afkomen als ze zin hebben. Ik ga niet schooien...haar woorden😁Af en toe wel een babbeltje maar daar bleef het gewoonlijk bij. Toch een oudere man die gelijk vroeg,wat kost het. Toen ze daar op antwoorde met de gangbare prijzen die ze daar grotendeels gebruiken,was zijn antwoord: men zin is gelijk over. 🙈 Tja...No problem...Succes verder dan. Ze hebben beide ,jawel,ook de vriendin heeft zich laten verleiden, toch het trapje omhoog bezocht . De dames hebben zich uiteindelijk wel geamuseerd...goede dj dus wat dansen, wat flirten én wat tongzoenen onder mekaar🤪🤪🤪 Jawel dames,dat kunnen jullie goed😁Voor herhaling vatbaar? Het zal er nog wel eens van komen...maar wanneer? Dan horen jullie het wel.
Misschien dat dit inderdaad wel sommige potentiële klanten afschrikt als dames met een man binnenkomen . Als ik de dame niet ken of in jullie geval niet weet dat je vriendin beschikbaar is dan ga ik zelf ook niets vragen. Laat maar weten moesten jullie nog eens gaan
 
Ik heb de dame zien staan. En wauw das toch het eerste wat in me opkwam. Nu ik durfde niet echt een praatje want ik had ook wel interesse om naar boven te gaan. Ik ben 23 jaar en ik hou echt wel van dames die boven de 35 zijn. Maar andersom mss niet en daarom twijfelde ik. Ik zit ook elke week in de Rozenhof
Ik ben aardig wat jaren ouder dan boy22 , maar als ik nu terug denk op vroeger heb ik spijt dat ik toen twijfelde om met bepaalde dames te gaan Kameren , nooit doen twijfelen later altijd spijt 😂
 
Misschien dat dit inderdaad wel sommige potentiële klanten afschrikt als dames met een man binnenkomen . Als ik de dame niet ken of in jullie geval niet weet dat je vriendin beschikbaar is dan ga ik zelf ook niets vragen. Laat maar weten moesten jullie nog eens gaan
Anders moeten de dames niet de zelfde dag gaan als de heren ,dan kan ieder thuis zijn verhaal nadien vertellen ?
 
Ik heb de dame zien staan. En wauw das toch het eerste wat in me opkwam. Nu ik durfde niet echt een praatje want ik had ook wel interesse om naar boven te gaan. Ik ben 23 jaar en ik hou echt wel van dames die boven de 35 zijn. Maar andersom mss niet en daarom twijfelde ik. Ik zit ook elke week in de Rozenhof
Had haar maar aangesproken...ze bijt niet...enkel op vraag🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan