Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben de laatste maanden enkele keren naar zowel Rozenhofje als Rio geweest. Viel telkens serieus tegen wat het aanbod en sfeer betreft. En als ik hier dan lees wat de dames 'durven' vragen....Ik ga daarom ook geen poging meer wagen, maar neem er de extra kilometers naar een saunaclub in Duitsland met plezier bij.
Big brom je hebt helemaal gelijk voor dat geld €.150,— voor een uur en dan de kamer nog eens €.35,—.
Heb je in de Duitse clubs veel meer voor je geld.
Is echt wel een ritje Waardt en trek je er gewoon een dag voor uit.
 
Big brom je hebt helemaal gelijk voor dat geld €.150,— voor een uur en dan de kamer nog eens €.35,—.
Heb je in de Duitse clubs veel meer voor je geld.
Is echt wel een ritje Waardt en trek je er gewoon een dag voor uit.

Het is ook niet alles goud wat blinkt in Duitsland. Golden Gate stak laatst bijvoorbeeld serieus tegen.

het vet is wat van de soep in vergelijking met 10-15 jaar geleden.

Als je nog tips hebt, dan graag. :)
 
Het is ook niet alles goud wat blinkt in Duitsland. Golden Gate stak laatst bijvoorbeeld serieus tegen.

het vet is wat van de soep in vergelijking met 10-15 jaar geleden.

Als je nog tips hebt, dan graag. :)
De laatste tijd weinig goede tips gelezen. Algemene maleise in het wereldje van de wandelaars en de dames? Te hoge vergoedingen, Crisis, enz….
 
De laatste tijd weinig goede tips gelezen. Algemene maleise in het wereldje van de wandelaars en de dames? Te hoge vergoedingen, Crisis, enz….
Ik ook niet echt over Duitsland. En de keren dat ik er was, stak het tegen. Niet meer te vergelijken met 10-15 jaar geleden.

Ik was bv. in Golden Gate, gerund door het vroegere GT in de vroegere VV. Line up waren 7 of 8 dames. Die zaten wat op de gokkast of met elkaar te geiten. De jongste was denk ik 35.

Het eten waren wat van die instant noodles dingen en zo. Niet echt meer wat het ooit is geweest.
 
Ik ook niet echt over Duitsland. En de keren dat ik er was, stak het tegen. Niet meer te vergelijken met 10-15 jaar geleden.

Ik was bv. in Golden Gate, gerund door het vroegere GT in de vroegere VV. Line up waren 7 of 8 dames. Die zaten wat op de gokkast of met elkaar te geiten. De jongste was denk ik 35.

Het eten waren wat van die instant noodles dingen en zo. Niet echt meer wat het ooit is geweest.
Gisteren naar Sixsens gereden. Ongeveer 40 tot 50 meiden aanwezig. Vooral, natuurlijk Roemeense en Bulgaarse, maar ook een reeks Duitse, Nederlandse en een enkele Zuid-Europese gespot.
 
En was het leuk, of maar zozo?
Waren er ook mooie gilfjes aanwezig?
Gezellig druk, minder sudlanders dan normaal, kamer zettingen veroorzaakte geen noemenswaardige vertragingen op, eten was prima dus ja, het was leuk.
Geen gilfjes gezien, wel milfjes. Oudste die ik gespot heb, ergens naar de 40 toe....maar ik ben niet goed in leeftijden raden.
 
eigenlijk zouden de dames boven 50+ een lagere prijs moeten vragen vind ik , is zoals een occasie wagen is ook iets goedkoper dan een bijna nieuwe :giggle:
😱Wat een opmerking alweer. Deze dames hebben zoveel meer ervaring, doen het vaak meer voor hun plezier dan de centen en kijken gewoonlijk niet op de klok. Én sommige zien er dan nog supergoed uit voor hun leeftijd ook. Waarom zouden ze dan goedkoper moeten zijn? Om dan iedereen plots wél over hun te krijgen en het aan de lopende band moet? Ik heb in Rozenhofke bv.de jonge dames zien afzetten door louche heren die vaak nog mee binnen komen zitten om de zaken in de gaten te houden...en dat gebeurt in die saunaclubs heel vaak ook. Ben vroeger wel eens in Mol in een saunaclub geweest. De verhalen die je soms van die meisjes hoorde..schrijnend gewoon. Vaak verplicht omdat ze schulden hebben enz...En ook daar zag je hen afgezet worden door...Daar ook eens een inval meegemaakt . Toen waren ze op zoek naar illegale meisjes...En jawel, die waren er talloos. Nee, geef mij dan maar een lekker milf/gilf die er echt voor gaat en zelf ook lekker genieten kan. En daar betaal ik dan graag de centjes voor. 😍
 
😱Wat een opmerking alweer. Deze dames hebben zoveel meer ervaring, doen het vaak meer voor hun plezier dan de centen en kijken gewoonlijk niet op de klok. Én sommige zien er dan nog supergoed uit voor hun leeftijd ook. Waarom zouden ze dan goedkoper moeten zijn? Om dan iedereen plots wél over hun te krijgen en het aan de lopende band moet? Ik heb in Rozenhofke bv.de jonge dames zien afzetten door louche heren die vaak nog mee binnen komen zitten om de zaken in de gaten te houden...en dat gebeurt in die saunaclubs heel vaak ook. Ben vroeger wel eens in Mol in een saunaclub geweest. De verhalen die je soms van die meisjes hoorde..schrijnend gewoon. Vaak verplicht omdat ze schulden hebben enz...En ook daar zag je hen afgezet worden door...Daar ook eens een inval meegemaakt . Toen waren ze op zoek naar illegale meisjes...En jawel, die waren er talloos. Nee, geef mij dan maar een lekker milf/gilf die er echt voor gaat en zelf ook lekker genieten kan. En daar betaal ik dan graag de centjes voor. 😍
Heel juist!
 
😱Wat een opmerking alweer. Deze dames hebben zoveel meer ervaring, doen het vaak meer voor hun plezier dan de centen en kijken gewoonlijk niet op de klok. Én sommige zien er dan nog supergoed uit voor hun leeftijd ook. Waarom zouden ze dan goedkoper moeten zijn? Om dan iedereen plots wél over hun te krijgen en het aan de lopende band moet? Ik heb in Rozenhofke bv.de jonge dames zien afzetten door louche heren die vaak nog mee binnen komen zitten om de zaken in de gaten te houden...en dat gebeurt in die saunaclubs heel vaak ook. Ben vroeger wel eens in Mol in een saunaclub geweest. De verhalen die je soms van die meisjes hoorde..schrijnend gewoon. Vaak verplicht omdat ze schulden hebben enz...En ook daar zag je hen afgezet worden door...Daar ook eens een inval meegemaakt . Toen waren ze op zoek naar illegale meisjes...En jawel, die waren er talloos. Nee, geef mij dan maar een lekker milf/gilf die er echt voor gaat en zelf ook lekker genieten kan. En daar betaal ik dan graag de centjes voor. 😍
Ik heb toch niet gezegd dat deze dames niet goed zijn of waren ,ik heb het juist over de centjes gehad :ROFLMAO:(trouwens je zegt zelf dat ze het doen voor hun plezier en niet voor de centjes ) of lees ik dit verkeerd ? :oops:
 
Ik heb toch niet gezegd dat deze dames niet goed zijn of waren ,ik heb het juist over de centjes gehad :ROFLMAO:(trouwens je zegt zelf dat ze het doen voor hun plezier en niet voor de centjes ) of lees ik dit verkeerd ? :oops:
Dus wil je zeggen dat ze het dan maar voor minder of gratis moeten doen. Terwijl ze evenveel waard zijn. Wil dat dan ook zeggen dat de jongere deernes het niet voor hun plezier doen en puur voor de centen. Bij wie kom je dan liever terecht? Soit...eindeloze discussie, je betaalt wat jij er wil aan geven. Maar laat de oudere dames in hun waardigheid. Beetje respect is op z'n plaats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan