Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag in het rozenhofke geweest van 15.00 tot 18.00 . Niet overdreven mannen maar er werd wel goed de trap opgegaan 😬😜. Heb blonde Melissa 4 maal zien gaan . Dat duurde niet lang na een kamer of die moest de trap terug op 🙈. Zwarte Melissa was ook terug . Victoria was er ook . En dan nog 2 jonge dames ( iets donkerder van huidskleur en 1 ervan mager maar met een poep de niet bij haar paste . Er was aan gewerkt denk 🤔) en dan nog voor de gilf liefhebbers er waren er 4 maar ik ken ze niet . En om 16.30 nog een kleinere dame blond met tatoeages binnengekomen. Alle dames hadden goed hun werk . Zelf niet gekamerd . 😊
 
Vandaag in het rozenhofke geweest van 15.00 tot 18.00 . Niet overdreven mannen maar er werd wel goed de trap opgegaan 😬😜. Heb blonde Melissa 4 maal zien gaan . Dat duurde niet lang na een kamer of die moest de trap terug op 🙈. Zwarte Melissa was ook terug . Victoria was er ook . En dan nog 2 jonge dames ( iets donkerder van huidskleur en 1 ervan mager maar met een poep de niet bij haar paste . Er was aan gewerkt denk 🤔) en dan nog voor de gilf liefhebbers er waren er 4 maar ik ken ze niet . En om 16.30 nog een kleinere dame blond met tatoeages binnengekomen. Alle dames hadden goed hun werk . Zelf niet gekamerd . 😊
Ben zeer benieuwd naar de gilfjes. Kun je ze beschrijven?
 
Ben zeer benieuwd naar de gilfjes. Kun je ze beschrijven?
Blond met kort haar . Zit meestal op de zelfde plaats aan toog precies. ( 2 de of 3 de stoel van de toog . ) En ze spreekt Nederlands . Een dame met kort zwart ( bruin ) haar . Zit meestal aan de kant van de discobar. En nog 1 met donker haar maar kan haar niet beschrijven. Het zullen er maar 3 geweest zijn als ik het zo opsom ( sorry 😜)
 
Blond met kort haar . Zit meestal op de zelfde plaats aan toog precies. ( 2 de of 3 de stoel van de toog . ) En ze spreekt Nederlands . Een dame met kort zwart ( bruin ) haar . Zit meestal aan de kant van de discobar. En nog 1 met donker haar maar kan haar niet beschrijven. Het zullen er maar 3 geweest zijn als ik het zo opsom ( sorry 😜).
Blond met kort haar: Waarschijnlijk Chloé (50+)? Een dame met kort zwart (bruin) haar: Waarschijnlijk Annie (± 35)? De derde zegt me niet direct iets.
Eric, dat zijn geen gilfjes, hé. In mijn ogen begint dat pas van 60 jaar. Daarvoor zijn het milfjes 😊
 
Annie was het zeker niet , die is op vakantie en dat is de enige dame waar ik mee kamer. 🍾. En die is nog maar +30 🙈. Die is zeker geen gilf . De dame die er was 50 plus . En de blonde was niet cloé , deze was ouder . Kort blond haar , meestal zit er een rosse bij die veel met haar mond en tong beweegt aan de toog . Ik kan het niet anders uitleggen .
 
Annie was het zeker niet , die is op vakantie en dat is de enige dame waar ik mee kamer. 🍾. En die is nog maar +30 🙈. Die is zeker geen gilf . De dame die er was 50 plus . En de blonde was niet cloé , deze was ouder . Kort blond haar , meestal zit er een rosse bij die veel met haar mond en tong beweegt aan de toog . Ik kan het niet anders uitleggen .
Dan moet ik toch nog is afzakken naar het Rozenhofke, want deze dames ken ik nog niet. Prettig weekend!
 
Annie was het zeker niet , die is op vakantie en dat is de enige dame waar ik mee kamer. 🍾. En die is nog maar +30 🙈. Die is zeker geen gilf . De dame die er was 50 plus . En de blonde was niet cloé , deze was ouder . Kort blond haar , meestal zit er een rosse bij die veel met haar mond en tong beweegt aan de toog . Ik kan het niet anders uitleggen .
Heb je linkje van Annie?
 
In de Rio kan je in de namiddag dikwijls Becky aantreffen. Becky is een zwarte dame met grote borsten. Is vriendelijk en heel gewillig. Ik vermoed dat ze vooraan in de 40 is
En ze vraagt altijd om een koffie, maar dat bestelt ze dan niet.,maar steekt ze het bonnetje in haar tas.
Twee keer al gedaan bij mij, daarvoor zit een kamergang er bij mij niet meer in.
 
Als ik een blonde milf wil vinden voor een date. Zo eentje sexy gekleed en die er voor gaat om haar klant te behagen kan ik die vinden in het rozenhofke op bv een donderdagmiddag
 
Als ik een van deze zaken mij bevind zie ik naar de dames , of ben ik aan het kammeren dan ben ik niet bezig met op mijn Iphone te zien of er iemand info wenst :ROFLMAO:
normaal de donderdagen is er wel iets te beleven , vanaf begin september moeten ze niet meer op de kinderen passen en komen ze meer langs !
 
Als ik een van deze zaken mij bevind zie ik naar de dames , of ben ik aan het kammeren dan ben ik niet bezig met op mijn Iphone te zien of er iemand info wenst :ROFLMAO:

@Mulan, ...

Nou, terwijl ik wacht op een DVP die ik leuk vind, die gaat binnen komen, of die gaat beneden komen, ben ik graag druk bezig met mijn iPhone om de medewandelaars te informeren over de toestand van de zaak : met de beschikbaare line-up, loont het de moeite om ook te komen, of beter afwachten..., of beter naar een andere café of plek met DVPs te gaan...

Laten we herineren : Girlsreview gaat over het delen van informatie die ons mannen helpt seks te vinden wanneer het ons uitkomt en tegen een prijs die we ons kunnen veroorloven, toch?

:unsure: :giggle:
 
@Mulan, ...

Nou, terwijl ik wacht op een DVP die ik leuk vind, die gaat binnen komen, of die gaat beneden komen, ben ik graag druk bezig met mijn iPhone om de medewandelaars te informeren over de toestand van de zaak : met de beschikbaare line-up, loont het de moeite om ook te komen, of beter afwachten..., of beter naar een andere café of plek met DVPs te gaan...

Laten we herineren : Girlsreview gaat over het delen van informatie die ons mannen helpt seks te vinden wanneer het ons uitkomt en tegen een prijs die we ons kunnen veroorloven, toch?

:unsure: :giggle:
John, ik heb een stil vermoeden dat ik je van ziens ken. Kort geleden: Je zat aan de bar, op de hoek, thv de disco installatie. Je was drukdoende op je iPhone. Af en toe keek je jachtig rond op zoek naar avontuur… Ja ja, volgende keer spreek ik je aan. Dat zal op zijn minst een heel interessante ontmoeting worden.
 
John, ik heb een stil vermoeden dat ik je van ziens ken. Kort geleden: Je zat aan de bar, op de hoek, thv de disco installatie. Je was drukdoende op je iPhone. Af en toe keek je jachtig rond op zoek naar avontuur… Ja ja, volgende keer spreek ik je aan. Dat zal op zijn minst een heel interessante ontmoeting worden.

@Jef , ... dat was iemand anders. Ik zit liefst midden van de bar, met zicht op de trap, of aan de tafel naast de schoorsteen, met ook zicht op de trap, en af en toe tegen het venster aan de ronde tafel, tussen de slot-machines. Zo, na mijn aankomst, zie ik de DVPs die naar beneden komen; en de DVPs die binnen komen...;-)
 
@Jef , ... dat was iemand anders. Ik zit liefst midden van de bar, met zicht op de trap, of aan de tafel naast de schoorsteen, met ook zicht op de trap, en af en toe tegen het venster aan de ronde tafel, tussen de slot-machines. Zo, na mijn aankomst, zie ik de DVPs die naar beneden komen; en de DVPs die binnen komen...;-)
Aha, dan zal ik daarmee rekening houden :cool:
 
@Mulan, ...


Laten we herineren : Girlsreview gaat over het delen van informatie die ons mannen helpt seks te vinden wanneer het ons uitkomt en tegen een prijs die we ons kunnen veroorloven, toch?

:unsure: :giggle:
Ik ken het precieze businessmodel van deze site niet, maar Nederlanders die geheel vrijwillig een wandelaar op het juiste pad willen brengen en/of houden, ik dacht het niet. Dat heen en weer geschrijf van ons is niet meer dan bijvangst in een groter geheel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan