Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie kan er mij hier een goeie sexdame met heel grote tieten aanbevelen? En welke dag en uur ? Want het is zolang geleden dat ik nog in beide zaken ben geweest.
Blonde melissa is wel een aanrader als je grote borsten wil . Welke week ze juist komt naar het rozenhofke weet ik niet juist maar je kan haar niet missen. ze is dikwijls aanwezig en ook druk bezet.
 
Blonde melissa is wel een aanrader als je grote borsten wil . Welke week ze juist komt naar het rozenhofke weet ik niet juist maar je kan haar niet missen. ze is dikwijls aanwezig en ook druk bezet.
Volgende week is ze er en zo week om week. Ik kan het goed onthouden want als co-ouder loopt mijn week gelijk😀. Puur toeval maar handig wel🤣.
En zij is inderdaad bij de top daar.
Enige minpunt laatste tijd is dat je geluk moet hebben dat ze eens vrijkomt. Meestal neemt ze letterlijk de ene na de andere mee naar boven.
 
Vandaag weer een bezoekje gebracht . De uren die ik aan de toog heb gezeten ( 14.00- 16.30) was het rustig en was er af en toe een kamergang voor de dames . De periode dat ik zelf op de kamer was ( 16.30-18.30) weet ik dus niet dat er veel volk was . Hoorde soms wel hakjes van de vrouwen die naar de kamer gingen . Zelf vertrokken tegen 19.00 en toen was het niet zo druk . Ps de vaste klik was er en ook de 2 tomaten 🍅 gilfs en later ook cloé. De periode van de feestdagen zijn ze gesloten op24/25/31 december en 1 januari.
 
Laatst bewerkt:
Blonde melissa is wel een aanrader als je grote borsten wil . Welke week ze juist komt naar het rozenhofke weet ik niet juist maar je kan haar niet missen. ze is dikwijls aanwezig en ook druk bezet.
net de tent verlaten, blonde Melissa was er vanavond, de ene kamergang na de ander, nooit langer dan 5 min. in de bar. Veel nieuwe gezichten vanavond, vooral latina's en marrokanen. De meeste Roemeense dames vertrekken maandag naar huis voor de eindejaarsfeesten.
 
net de tent verlaten, blonde Melissa was er vanavond, de ene kamergang na de ander, nooit langer dan 5 min. in de bar. Veel nieuwe gezichten vanavond, vooral latina's en marrokanen. De meeste Roemeense dames vertrekken maandag naar huis voor de eindejaarsfeesten.
Dan was er minder volk als anders op een vrijdag? Normaal wachttijden voor een kamer . Maar dit zullen de dames wel liever hebben dan te moeten wachten. Overdag had ze gisteren tussen de kamers door wel tijd . Maar het blijft wel de dame met het meeste werk denk . Is niet mijn type. Wel heel vriendelijk.
 
Dan was er minder volk als anders op een vrijdag? Normaal wachttijden voor een kamer . Maar dit zullen de dames wel liever hebben dan te moeten wachten. Overdag had ze gisteren tussen de kamers door wel tijd . Maar het blijft wel de dame met het meeste werk denk . Is niet mijn type. Wel heel vriendelijk.
Dit klopt helemaal, ze komt steeds een goede dag zeggen en is tegenover veel andere dames heel vriendelijk in omgang. is ook wel niet mijn type, ben er ooit eens mee geweest maar viel wat tegen voor mij ( kan ook aan mij liggen want de meeste zijn er wel tevreden van😁)
ik ga volgende week op een avond nog eens binnen springen in het rozenhofke om mezelf een cadeautje te geven 🤣
 
net de tent verlaten, blonde Melissa was er vanavond, de ene kamergang na de ander, nooit langer dan 5 min. in de bar. Veel nieuwe gezichten vanavond, vooral latina's en marrokanen. De meeste Roemeense dames vertrekken maandag naar huis voor de eindejaarsfeesten.
Zou dan wel is willen weten wat de kwaliteit van haar service betekent? Man man, zovele mannen na elkaar...
net de tent verlaten, blonde Melissa was er vanavond, de ene kamergang na de ander, nooit langer dan 5 min. in de bar. Veel nieuwe gezichten vanavond, vooral latina's en marrokanen. De meeste Roemeense dames vertrekken maandag naar huis voor de eindejaarsfeesten.
En wat is de gemiddelde leeftijd van die Latina's en Marokkanen?
 
Zou dan wel is willen weten wat de kwaliteit van haar service betekent? Man man, zovele mannen na elkaar...

En wat is de gemiddelde leeftijd van die Latina's en Marokkanen?
Kwaliteit: voor mij alleszins één van de beste daar. Zodra je op kamer bent, begint ze hartstochtelijk te tongzoenen. Ze laat zich gewillig vingeren. Dan altijd eerst douche in vooraleer verder te doen op het bed. PZC. Echte GFE voor mij. Natuurlijk niet NZC
 
Kwaliteit: voor mij alleszins één van de beste daar. Zodra je op kamer bent, begint ze hartstochtelijk te tongzoenen. Ze laat zich gewillig vingeren. Dan altijd eerst douche in vooraleer verder te doen op het bed. PZC. Echte GFE voor mij. Natuurlijk niet NZC
Kwaliteit: voor mij alleszins één van de beste daar. Wie dan wel en haar naam graag :unsure:
 
Gisteravond ook nog eens daar gekeken .Het was redelijk leeg , ik denk een dame of 10 , en hetzij de vaste kliek en wat oudere dames die ook nog gewoon 150 vragen. Er was ook een blonde Litouwse helemaal uit Kortrijk gereden om een grijpstuiver te verdienen. ik heb na een uur maar mijn conclusie getrokken en naar Antwerpen SKW gebold.
Toch meer waar voor je geld.
 
Ik zoek binnenkort het Rozenhof nog wel eens binnen te stappen, beetje naar aanleiding van de meldingen hier van 2 'tomatensap gilfs'. Klinkt precies interessant.

Iemand al ervaring mee of kan iemand ze beetje omschrijven? Wat leuk figuur en nice boobs?

En zijn ze er meestal op weekdagen in de namiddag? Zo heb ik het prcies toch begrepen...
 
Ik zoek binnenkort het Rozenhof nog wel eens binnen te stappen, beetje naar aanleiding van de meldingen hier van 2 'tomatensap gilfs'. Klinkt precies interessant.

Iemand al ervaring mee of kan iemand ze beetje omschrijven? Wat leuk figuur en nice boobs?

En zijn ze er meestal op weekdagen in de namiddag? Zo heb ik het prcies toch begrepen...
Let op hé: dat zijn bijna fossielen…Stel je daar niets van voor
 
Voor de betere marokaanse dames en milfs is dus vrijdag/zaterdag aan te raden ? Just to know, het is even geleden maar het concept van het café blijft uiteraard aantrekkelijk en heb er met vrienden al (zij het beperkt) leuke tijde beleefd.
 
Txs voor reacties. Ik heb eigenlijk een goede herinnering aan toen we uit covid kwamen de eerste keer en daar was toen een mooie marokaanse verschijning (schat ze rond leeftijd 30/35) en ben toen mijn kans niet gegaan. Moest ze nog aanwezig zijn vandaag wil ik best mijn kans gaan
 

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.402
Berichten
747.306
Leden
34.391
Nieuwste lid
Joperasd
Terug
Bovenaan Onderaan