Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welk horloge draag jij tijdens je bezoek aan een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    111
Ik heb altijd een horloge aan, echt altijd. Ik heb er genoeg om elke dag van de week een andere te dragen. Allemaal mechanisch, maar dat terzijde. Geen Ali Express troep, gewoon fatsoenlijke, degelijke horloges maar niks extravagants. Naar een DvP draag ik gewoon het horloge dat ik die dag toevallig om heb. Ik kies er 's morgens één uit mijn collectie en denk er verder niet over na. Wat zal ik me druk maken wat een dame van mijn horloge vindt, ik ben er nog nooit één tegengekomen die ook maar het flauwste benul had van wat je om je pols hebt.

Ik vind de keuzes uit de poll trouwens een beetje raar en zinloos. Een chronograaf, quartz, skeleton of automaat kunnen allemaal analoog zijn. Ik heb nu een automaat om. Moet ik nou automaat of analoog aan klikken? En als je een automatische chronograaf hebt?

Laatst bewerkt:
Ik vind de keuzes uit de poll trouwens een beetje raar en zinloos. Een chronograaf, quartz, skeleton of automaat kunnen allemaal analoog zijn. Ik heb nu een automaat om. Moet ik nou automaat of analoog aan klikken? En als je een automatische chronograaf hebt?
Klopt, daar heb ik ook al een opmerking over gemaakt.

Bij het bezoek aan een dvp doe ik meestal mijn horloge uit. Het zou niet de eerste keer zijn dat we daar wat hinder van ondervinden, tot zelf eens een uitzonderlijke lichte kwetsuur. Ik heb voldoende. vertrouwen in mijn dames dat ik de klok niet in het oog moet houden.
Dus voor de actie de horloge uit en na de actie weer aan. En als ik dan toch eens wil weten wat de tijd gebracht heeft dan kan ik dat vlug even zien.
Idem dito hier. Vanmiddag nog bij Private Dreamgirls in Hasselt gekamerd met de ravissante Margo. Ze hebben daar een klok aan de muur hangen in elke kamer. Zo zou het overal moeten zijn, mijn gedacht!🤩

Mijn automatische skeleton sportshorloge natuurlijk, even opwinden als ik aan het wippen ben.

maar serieus, als ik een duur horloge draag en naar een nieuwe of onbekende dvp ga, laat ik die wel even in de auto. Ik hoor dat je ze niet hoeft te impressen want het is een "sure thing".

De man met centjes 👍
Toevallig had ik laatst zo'n soort gesprek met mn vader.

Als iemand een Rolex, Patek Phillipe ofzo als horloge wil helemaal prima.

Maar op een persoonlijke noot:
Mijn horloge is een Tissot van 300 euro(verjaardagscadeau aan mezelf destijds). Behalve een nieuw bandje tzt doet ie t nog steeds.
En het belangrijkste: zowel Rolex als Patek Phillipe en Tissot en andere merken geven de tijd en datum aan.

Mijn horloge heeft bijvoorbeeld een tachometer om de afstand tussen 2 punten te zien. Heb die functie nog nooit gebruikt.

Uiteindelijk gaat het erom wat wil ik om mn pols om de tijd te bekijken. Ja we hebben smartphones, maar iedere keer op je telefoon kijken voor de tijd is imo anders dan kijken op een horloge.

Bedenk me nu net een interessante stelling:
Horloge in het schap of echt bij een juwelier (mijne is gekocht bij een juwelier waar ik ook naartoe ga voor onderhoud)

Toevallig had ik laatst zo'n soort gesprek met mn vader.

Als iemand een Rolex, Patek Phillipe ofzo als horloge wil helemaal prima.

Maar op een persoonlijke noot:
Mijn horloge is een Tissot van 300 euro(verjaardagscadeau aan mezelf destijds). Behalve een nieuw bandje tzt doet ie t nog steeds.
En het belangrijkste: zowel Rolex als Patek Phillipe en Tissot en andere merken geven de tijd en datum aan.

Mijn horloge heeft bijvoorbeeld een tachometer om de afstand tussen 2 punten te zien. Heb die functie nog nooit gebruikt.

Uiteindelijk gaat het erom wat wil ik om mn pols om de tijd te bekijken. Ja we hebben smartphones, maar iedere keer op je telefoon kijken voor de tijd is imo anders dan kijken op een horloge.

Bedenk me nu net een interessante stelling:
Horloge in het schap of echt bij een juwelier (mijne is gekocht bij een juwelier waar ik ook naartoe ga voor onderhoud)
Het is een sieraad. Duurdere zijn over het algemeen mooier (afgewerkt).

Terug
Bovenaan Onderaan