Ik heb altijd een horloge aan, echt altijd. Ik heb er genoeg om elke dag van de week een andere te dragen. Allemaal mechanisch, maar dat terzijde. Geen Ali Express troep, gewoon fatsoenlijke, degelijke horloges maar niks extravagants. Naar een DvP draag ik gewoon het horloge dat ik die dag toevallig om heb. Ik kies er 's morgens één uit mijn collectie en denk er verder niet over na. Wat zal ik me druk maken wat een dame van mijn horloge vindt, ik ben er nog nooit één tegengekomen die ook maar het flauwste benul had van wat je om je pols hebt.
Ik vind de keuzes uit de poll trouwens een beetje raar en zinloos. Een chronograaf, quartz, skeleton of automaat kunnen allemaal analoog zijn. Ik heb nu een automaat om. Moet ik nou automaat of analoog aan klikken? En als je een automatische chronograaf hebt?
Ik vind de keuzes uit de poll trouwens een beetje raar en zinloos. Een chronograaf, quartz, skeleton of automaat kunnen allemaal analoog zijn. Ik heb nu een automaat om. Moet ik nou automaat of analoog aan klikken? En als je een automatische chronograaf hebt?
Laatst bewerkt: