Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een paar vaste dames die niet meer adverteren en ook wel goede ervaringen gehad via kinky maar dat zijn vaak dames die na een tijdje weer verdwenen zijn
Ok jammer, zoek een leuke dame met heerlijke billen om heel lang in alle standen te rimmen. Maar .oet wel vertrouwen zijn dat ze hygiënisch is en gezondheid serieus neemt. Daarom moeilijk te vinden.... wil ook langdurig beffen.
 
Ik heb niet echt een fetish.

Waar ik warm van loop zijn Roemeense dames met die donkerder huidstint en gladde huid. Die dames kunnen ook gerust 45 tot 50 jaar zijn , dan zien ze er beter uit dan de gemiddelde Nederlandse/West Europese dame van 35.
 
Met een dame van rond de 45 jaar, blond, slanke taille, stevige borsten en brede heupen.
Het lijkt me heerlijk als de dame op haar knieën boven mijn gezicht komt zitten zodat ik tegen de onderkant van haar borsten aankijk. Als ik haar dan lekker kan likken en haar billen kan vasthouden. Eventueel een vinger bij haar kontje naar binnen.
En als ze dan spuitend over mijn gezicht kan klaarkomen zou het helemaal geweldig zijn.
 
Oeps, was ik daarnet vergeten. Mooie volle mondlippen die ik zou kussen als vermoord. Een voorbeeld. Die mevrouw Mintjes die Antwerp voorzitter Gheysen momenteel niks gunt bij voetbalclub Antwerp. Er bestaat daar maar één enkele foto van. Maar ze heeft lippen om werkelijk van te snoepen.
 
Ai, ik moet dan weer denken aan mijn cystoscopie.
Met sounds moet je wel voorzichtig zijn. Zo'n dame kan zomaar iets beschadigen en dat wil je niet. Maar er zijn zelfs vibrerende sounds… en verschillende maten. Spannend. Het past goed in een dokterspel. Terwijl je met je benen wijd in een gynaecologische stoel ligt bijvoorbeeld. Met stethoscoop (fetisj) erbij wordt het een geil avontuur.
 
bij fetish denk ik altijd aan 3 aspecten:

1 Uiterlijk
2 Kleding
3 Sexuele handelingen

Wat voor mij van toepassing is

1
BBW en/of extreem grote borsten (marcomastia - ik kan hier overigens nog geen topic over vinden)

2
strakke kleding (dit kan van spijkerbroek tot latex jurk zijn zolang de vrouwelijke vormen maar goed zichtbaar zijn. Sowieso leer (laarsen) latex en zeer strakke leggings.

3
Goede sex (en dus mijn fetish top 7 vwb sex. handelingen) bestaat voor mij uit tongzoenen, gepijpt worden zonder condoom (69), op (mijn) gezicht zitten, kontlikken (bij haar), plassex, van achteren/anaal en in mond klaarkomen/slikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan