Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik loop bij gelegenheid (dus onregelmatig) in een pak en herken dit wel:
Ik vind het altijd wel heel opwindend als mannen zakelijk gekleed zijn. Mooi overhemd, leuke pantalon en natuurlijk geen sneakers. Weet niet echt of dit een fetish is, maar ik vind van wel haha.

Maar bij een bezoek aan een dame kies ik voor iets makkelijks, want voordat je alles uit- of aangetrokken hebt...
 
Ik loop bij gelegenheid (dus onregelmatig) in een pak en herken dit wel:

Maar bij een bezoek aan een dame kies ik voor iets makkelijks, want voordat je alles uit- of aangetrokken hebt...
Haha! Dat laat je haar dus doen! Zoveel leuker!

Mag ze één-voor-een de knoopjes van je hemd losmaken... en met haar hand over je borsthaar strelen... Dan trekt ze je hemd van je schouders... en likt je tepels! Grrrrrrr!

Krijg je gegarandeerd een erectie van... dus broeksriem los... en haar hand gaat op verkenning... Lekker man!
 
Haha! Dat laat je haar dus doen! Zoveel leuker!

Mag ze één-voor-een de knoopjes van je hemd losmaken... en met haar hand over je borsthaar strelen... Dan trekt ze je hemd van je schouders... en likt je tepels! Grrrrrrr!

Krijg je gegarandeerd een erectie van... dus broeksriem los... en haar hand gaat op verkenning... Lekker man!
Ik zou het inderdaad leuk vinden als een DvP dat doet, maar het komt zelden voor.
Mijn vroegere buurmeisje deed het ooit wel, dat met die hand in de broek..
 
Een relatief nieuwe fetish van me is kont likken en laten likken.

Gewoon geil. Je gezicht in zo'n lekker strak kontje drukken 🍑

36480581.gif
 
1. Ballbusting, dus schoppen en knietjes in m'n ballen krijgen van een (dominante) vrouw.

Met de meeste heb ik ondertussen ervaring, maar het valt me op dat er niet heel veel vrouwen te porren zijn om een knietje of schop in de ballen te geven.
Mij valt juist op dat bijna iedere domina CBT en BB wel op haar lijstje heeft staan. Het is ook een fetish van mij, niet zozeer schoppen maar wel een dominante vrouw die er plezier aan beleeft om mijn ballen te pijnigen. En dan niet met kaarsvet of wasknijpers, want dat pijnigt alleen de huid. Het gaat juist om de ballen, die zij niet heeft maar ze weet dat ze heel gevoelig zijn. En dan met een knuppeltje, crusher of de hakken erin prikken. Ik had ooit een dame die werd er zelf echt geil van om dit bij mij te doen. Gaf haar een gevoel van macht en dominantie, en bevrediging van sadistische gevoelens.
 
Een relatief nieuwe fetish van me is kont likken en laten likken.
Gelikt worden hoeft niet, maar andersom heb ik het wel eens gedaan bij een DvP toen we in 69 positie lagen.
Een fetish ga ik het niet noemen, want ik zal het niet bij elke dame doen, maar die keer was het effect duidelijk merkbaar, afgaande op haar bewegingen.
Nog leuker zou het zijn als de/ een dame zodanig de controle verliest dat het echt een natte boel wordt.
 
Gelikt worden hoeft niet, maar andersom heb ik het wel eens gedaan bij een DvP toen we in 69 positie lagen.
Een fetish ga ik het niet noemen, want ik zal het niet bij elke dame doen, maar die keer was het effect duidelijk merkbaar, afgaande op haar bewegingen.
Nog leuker zou het zijn als de/ een dame zodanig de controle verliest dat het echt een natte boel wordt.
Bij de meisjes die ik bezoek vind ik het altijd geil. Vraag ze om een rokje te dragen en dan op hun knieën te gaan zitten met hun kont omhoog.

30812241.gif
 
Gelikt worden hoeft niet, maar andersom heb ik het wel eens gedaan bij een DvP toen we in 69 positie lagen.
Een fetish ga ik het niet noemen, want ik zal het niet bij elke dame doen, maar die keer was het effect duidelijk merkbaar, afgaande op haar bewegingen.
Nog leuker zou het zijn als de/ een dame zodanig de controle verliest dat het echt een natte boel wordt.
Is toch leuk!
En... elke vrouw is anders. Gewoon haar 'lekkere plekjes' zoeken... en haar lekker geil maken! Man! Feest in bed!
 
Terug
Bovenaan Onderaan