Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leeftijd vind ik onbelangrijk en uiterlijk ook
Ik hou van: Facesitting, plassen in mond of over pik , prostaatmassage, geneukt worden met een voorbinddildo, een vinger of pen in mijn pisgaatje , pijntjes zoals tepelklemmen, mijn ballen in haar mond , Terug knijpen van mijn orgasme zodat ik geil blijf
 
bij fetish denk ik altijd aan 3 aspecten:

1 Uiterlijk
2 Kleding
3 Sexuele handelingen

Wat voor mij van toepassing is

1
BBW en/of extreem grote borsten (marcomastia - ik kan hier overigens nog geen topic over vinden)

2
strakke kleding (dit kan van spijkerbroek tot latex jurk zijn zolang de vrouwelijke vormen maar goed zichtbaar zijn. Sowieso leer (laarsen) latex en zeer strakke leggings.

3
Goede sex (en dus mijn fetish top 7 vwb sex. handelingen) bestaat voor mij uit tongzoenen, gepijpt worden zonder condoom (69), op (mijn) gezicht zitten, kontlikken (bij haar), plassex, van achteren/anaal en in mond klaarkomen/slikken.
Waarom maak je dan geen nieuw topic Macromastia aan, als je daar behoefte aan hebt?
Er zijn wel topic's voor grote natuurlijke en siliconen borsten.

Wat betekend de afkorting vwb sex?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb heel wat fetishen. Een poging er een aantal te noemen:

- Dames in zwarte naveltruitjes met spaghettibandjes, waarbij ook het paar bandjes van hun beha goed zichtbaar is.
- Over-de-knielaarzen vind ik lelijk, maar laarzen tot iets onder de knie, vooral witte en met naaldhakken, kan ik zeer aantrekkelijk vinden.
- Navelpiercings. Alle andere piercings behalve oorbellen (tong, lip, neus, wenkbrauw, tepel,...) zijn een zware afknapper.
- Dames met een welgevormde derrière in een strakke broek. Vooral gladde zwarte leren broeken.
- Visnetkousen. Vooral die met geen heel grote mazen.
- Dames die hun benen epileren met een elektrisch epileerapparaat.
- "Koffie-met-melkvrouwen". Zoals Kim Sasabone.
- Sommige soorten nagellak kunnen vrouwenhanden heel mooi maken. Vooral zwarte en hemelsblauwe nagellak.
 
Ik heb niet de 19 pagina's bekeken maar mijn fetish is jeans . En niet zozeer skinny jeans maar als ze rond de poep wat strakker zit vindt ik super sexy. Emma van het skw zie ik wel is in jeansbroek rondlopen dan is mijn dag al goed. Spijtig dat de meeste dames een jogging aan doen. Ik heb ook graag dat ze met mijn tepels spelen maar is dat een fetish eerder kinky ?
 
Ik heb niet de 19 pagina's bekeken maar mijn fetish is jeans . En niet zozeer skinny jeans maar als ze rond de poep wat strakker zit vindt ik super sexy. Emma van het skw zie ik wel is in jeansbroek rondlopen dan is mijn dag al goed. Spijtig dat de meeste dames een jogging aan doen. Ik heb ook graag dat ze met mijn tepels spelen maar is dat een fetish eerder kinky ?
Ja! The Rolling Stones wisten dat ook al...
"Baby makes a blue jeans talk"!
 
Klinkt meer als een fetisj voor euro's
Weet niet of je op het eerste of tweede doelt, maar en man mag ook wel een beetje moeite doen om er goed uit te zien. Vaak gehad dat ze met een joggingsbroek en slippers komen. Dat is best een behoorlijke afknapper.

Voor het tweede reken ik niets extra's. Wel voor een bdsm sessie met mij als onderdanig. Vrij logisch wat daarna heb je ook tijd nodig om bij te komen en kan je niet gelijk door.
 
Weet niet of je op het eerste of tweede doelt, maar en man mag ook wel een beetje moeite doen om er goed uit te zien. Vaak gehad dat ze met een joggingsbroek en slippers komen. Dat is best een behoorlijke afknapper.

Voor het tweede reken ik niets extra's. Wel voor een bdsm sessie met mij als onderdanig. Vrij logisch wat daarna heb je ook tijd nodig om bij te komen en kan je niet gelijk door.
Tsja... pummels heb je natuurlijk overal!
Maar... naar een eerste afspraak in jogging en slippers... is NOT done!
 
Terug
Bovenaan Onderaan