De_bilnaad-acrobaat
Stamgast
- 466
- 27/05/22
- 542
Ik denk vrouwen die knalharde scheten laten nadat je ze keihard in hun poeperd heb liggen pompenHeb jij eigenlijk fetishes, Gunther?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk vrouwen die knalharde scheten laten nadat je ze keihard in hun poeperd heb liggen pompenHeb jij eigenlijk fetishes, Gunther?
Te veel lucht in hun darmen gepompt.Ik denk vrouwen die knalharde scheten laten nadat je ze keihard in hun poeperd heb liggen pompen![]()
Al mee gemaaktDit is trouwens ook een leuke om mee te (mogen) maken:
Kom maar door met dat verhaal, super geil.Al mee gemaakt
Ik bedoelde of dat @Il Commendatore dat al mee gemaakt heeft?Kom maar door met dat verhaal, super geil.
Helaas niet. Zo vaak zit ik nu ook weer niet in een hotel en daarnaast moet je nog aan de weet zien te komen wanneer het personeel de kamers gaat doen.Al mee gemaakt?
Ik denk dat de risk vs reward het niet waard is.Helaas niet. Zo vaak zit ik nu ook weer niet in een hotel en daarnaast moet je nog aan de weet zien te komen wanneer het personeel de kamers gaat doen.
Waarom zou je dat doenNog iets gevonden op insta
Iedereen zijn fetisch maar het gaat erover dat iemand openstaat om uw fetisch werkelijkheid te laten wordenWaarom zou je dat doen
Zo is dat dus: de juiste persoon vinden... om jou stoutste fantasieën waar te maken!Iedereen zijn fetisch maar het gaat erover dat iemand openstaat om uw fetisch werkelijkheid te laten worden
Idem. Vaak gedaan vroeger. En vandaag nog steeds met mijn eigen partner. Met dat verschil dat ik er niet meer over kan/mag gaan na vorige neuker(s)....Idem voor het feit dat sommigen het geen fijn idee vinden dat de DVP voor hen al sex gehad heeft. Ik kick juist op de gedachte dat ik die dag nummer zoveel ben die eroverheen gaat.
Yes! Akkoord!!!! Liefst pleaser boots. Een vrouw is zoveel geiler met boots aan...Laarzen, laarzen, laarzen en nog eens laarzen...en liefst met hoge naaldhakken.
Ja! En die dan één-voor-één langzaam uitdoen... en haar benen en voeten kussen!Yes! Akkoord!!!! Liefst pleaser boots. Een vrouw is zoveel geiler met boots aan...
Dat is een, en dat is niet erg, meningsverschil. Ik heb niks (nada, nothing, rien) met voeten. Die horen in laarzen of zelfs sneakers. Heerlijke sexboots of fuck-witte-sneakers houdt een vrouw aan tijdens de sexJa! En die dan één-voor-één langzaam uitdoen... en haar benen en voeten kussen!
De wereld heeft vreemde kostgangers...Waarom zou je dat doen?
Mee eens maar dat is wel een heel specialeIedereen zijn fetisch maar het gaat erover dat iemand openstaat om uw fetisch werkelijkheid te laten worden
Dat is wel zo. En no shame in that.De wereld heeft vreemde kostgangers...
Ik heb wel eens in een vaag hotelletje in Sluis (was daar aan het werk) een condoom met een briefje 20:00uur op mijn kussen gelegd.Ik denk dat de risk vs reward het niet waard is.
Sluis is niet ver van hier. Me mzat vraagt welk hotel dat was.Ik heb wel eens in een vaag hotelletje in Sluis (was daar aan het werk) een condoom met een briefje 20:00uur op mijn kussen gelegd.
'sAvonds klopt het beslist leuke kamermeisje netjes aan en hebben we nogal wat lol gehad.
Stilzwijgend heb ik haar een enveloppe met inhoud gegeven.
De avond er op was ze er weer, met het andere kamermeisje van het hotel.
Ik heb slechtere nachten gehad hihihi
Sorry dat weet ik absoluut niet meer, het was in 1990 en het bedrijf waarvoor ik werkte bestaat zelfs niet meer.Sluis is niet ver van hier. Me mzat vraagt welk hotel dat was.![]()
Hier is een langere versie:Dit is trouwens ook een leuke om mee te (mogen) maken: