Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee plassen plassen plassen.
Rustig gedoseerd lekker op mijn tong spuiten waarbij ik af en toe dat plasgaatje dichthoud en dan voel hoe ze perst.
Slokje voor slokje leegdrinken en dan bewaart ze het laatste beetje om over mijn gezicht uit te plassen waarbij ze me goed laat zien hoe alles bij haar in zijn werk gaat, ik hou haar schaamlippen desgewenst wel open.

Laatst bewerkt:
Een sexbar binnengaan. Een drankje aan de toog drinken. Een dame die erbij komt zitten. Haar een drankje aanbieden. Zij begint lekker met mij te spelen. Op het einde plast ze mij helemaal onder. En dit alles onder het toezicht van alle andere bezoekers.

Idem voor het feit dat sommigen het geen fijn idee vinden dat de DVP voor hen al sex gehad heeft. Ik kick juist op de gedachte dat ik die dag nummer zoveel ben die eroverheen gaat.
Idem. Vaak gedaan vroeger. En vandaag nog steeds met mijn eigen partner. Met dat verschil dat ik er niet meer over kan/mag gaan na vorige neuker(s)....
Laarzen, laarzen, laarzen en nog eens laarzen 😉...en liefst met hoge naaldhakken.
Yes! Akkoord!!!! Liefst pleaser boots. Een vrouw is zoveel geiler met boots aan...

Ja! En die dan één-voor-één langzaam uitdoen... en haar benen en voeten kussen!
Dat is een, en dat is niet erg, meningsverschil. Ik heb niks (nada, nothing, rien) met voeten. Die horen in laarzen of zelfs sneakers. Heerlijke sexboots of fuck-witte-sneakers houdt een vrouw aan tijdens de sex 😆

PS: idem voor Britney. Ze zal u rap een saflet op uw kaak geven als je aan haar voeten begint te kietelen of kussen 🤣

Ik denk dat de risk vs reward het niet waard is.
Ik heb wel eens in een vaag hotelletje in Sluis (was daar aan het werk) een condoom met een briefje 20:00uur op mijn kussen gelegd.
'sAvonds klopt het beslist leuke kamermeisje netjes aan en hebben we nogal wat lol gehad.
Stilzwijgend heb ik haar een enveloppe met inhoud gegeven.
De avond er op was ze er weer, met het andere kamermeisje van het hotel.

Ik heb slechtere nachten gehad hihihi

edit:
In die enveloppe zaten guldenbiljetten, 't was in 1990
maar om nooit te vergeten.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens in een vaag hotelletje in Sluis (was daar aan het werk) een condoom met een briefje 20:00uur op mijn kussen gelegd.
'sAvonds klopt het beslist leuke kamermeisje netjes aan en hebben we nogal wat lol gehad.
Stilzwijgend heb ik haar een enveloppe met inhoud gegeven.
De avond er op was ze er weer, met het andere kamermeisje van het hotel.

Ik heb slechtere nachten gehad hihihi
Sluis is niet ver van hier. Me mzat vraagt welk hotel dat was. 😜

Terug
Bovenaan Onderaan