Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dant weet ik ook. Ik ga ook geen mee brengen van de jaar don't worry. Maar heb je dat nog nooit gehad dat je dacht van. Man ooit zet ik jullie eens met jullie mond vol tanden?
Goh, ik hoop dat ik dat ooit ook kan doen en ze verwachten het misschien ook wel.
Hetzelfde met de vaste vriendengroep.

Ik ben de jongste van mijn familie (kom 6 jaar achter op de vorige) maar ik ben al op date geweest met vrouwen die even oud zijn als mijn zussen maar ook wel met de "2000-kindjes".
Alleen jammer dat er geen blijft plakken.

De fetish blijft wel catgirls though, dus misschien breng ik een even grote weeb mee naar huis.
 
Goh, ik hoop dat ik dat ooit ook kan doen en ze verwachten het misschien ook wel.
Hetzelfde met de vaste vriendengroep.

Ik ben de jongste van mijn familie (kom 6 jaar achter op de vorige) maar ik ben al op date geweest met vrouwen die even oud zijn als mijn zussen maar ook wel met de "2000-kindjes".
Alleen jammer dat er geen blijft plakken.

De fetish blijft wel catgirls though, dus misschien breng ik een even grote weeb mee naar huis.
Catgirls kunnen ook leuk zijn met staart enz. 2000 kindjes vind heb ik het moeilijk mee. Oudere dames liggen mij beter.
 
1. Tantra massage.
2. Klaar gepijpt worden.
3. Een jong sterretje likken.
4.weten dat ze geen slipje draagt. onder haar rokje.
5. Handjobs.
6. Trio mvv.
7. Puur strelen van elkaars lichaam.
8. Spuiten voor haar.

En zo zijn er nog wel meer om die Slappe stijf te maken😜
 
1. Tantra massage.
2. Klaar gepijpt worden.
3. Een jong sterretje likken.
4.weten dat ze geen slipje draagt. onder haar rokje.
5. Handjobs.
6. Trio mvv.
7. Puur strelen van elkaars lichaam.
8. Spuiten voor haar.

En zo zijn er nog wel meer om die Slappe stijf te maken😜
Dat is geen fetish maar dat zijn wensen. Begrijpt nou niemand hier wat een fetish is 😤
 
Voor mij zonder twijfel lederen laarzen. Maakt niet uit welke lengte, kleur of hak, een vrouw met laarzen krijgt me, hoe ze er ook uitziet, onmiddellijk in the mood … Vaak vraag ik dan ook vooraf om laarzen aan te doen, en blijkt dat ze er geen heeft of ter plaatse blijkt dat ze er geen aanheeft, durf ik gerust gewoon annuleren op dat moment … Koop zelf trouwens soms 2dehands laarzen van vrouwen, om mijn handwerk in te deponeren …
 
Ladyboys, maar wel diegenen die er supervrouwelijk uit zien. Beetje over de top neptieten vind ik dan bij hen wel leuk. Beetje "goed gereedschap" ook wel.

Ik val niet op femboys of ladyboys met overduidelijke mannelijke trekken (los van wat ze tussen de benen hebben, daar kick ik wel op..)

Maar ik heb nog wel een paar fetish-dingetjes :)
 
Ik draag vrouwen kleertjes en beetje vernedering door dames met verschillende toys, beetje poppers erbij en ik kom in een roes dat ik even nergens aan denk.

Ik ben verder hetero en niet vrouwelijk of heel onderdanig.

Ik snap ook niet waarom dit mijn fetish is.
 
Als je bijna spuit en ze zo voor je zit op haar knietjes. Mond wijd open en de tong ver uitgestoken.

En dan diep in dat keeltje en over haar tong spuiten 💦💦IMG_4380.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of de mannen er wel eens van gehoord hebben, maar ik ben er door mijn sekswerk sinds jaren geleden achter gekomen dat mijn hele lichaam 1 grote erogene zone is. Dus alleen al een aanraking van de klant waar dan ook, zet mij in vuur en vlam. Er zullen veel mannen zijn (nieuwe klanten, want mijn vaste weten het wel) die denken dat ik acteer als ze mij aanraken en ik al begin te kreunen. Maar het is dus echt en ik verberg mijn gevoel dan echt niet.
Hoe kan ik een klant van jou worden?
 
Melk rechtstreeks van de bron drinken. Heb het ooit weleens mogen proeven (als volwassene 😅), maar nog nooit direct van de borst, nog lekker op temperatuur. Het is niet dat het een vurige wens is, maar zo nu en dan denk je er weleens aan. Lekker in een ontspannen sfeer doet me dat wel wat om de één of andere reden. Dat is dan ook de enige fetish die ik me kan verzinnen waar ik op zich wat mee heb
 
Een kwartet met 3 mooie dames, en dan ieder gaatje naar believen helemaal uitwonen. Dan met z'n vieren in slaap vallen, en de volgende dag weer overnieuw beginnen 😍🤪
Dit heb ik een keer mogen ervaren, dat was echt niet te doen zeker niet omdat ze allemaal met mij bezig waren en ik met hun.
Had het niet willen missen, maar als je denkt ze allemaal wel even te doen…. dat was nog niet zo makkelijk 😉
 
Rokersfetisj: Mijn leraar Frans op de middelbare school zei altijd dat roken een verkapte verwijzing is naar orale seks. De manier waarop iemand zijn mond opent om zijn sigaret in te steken, de golvende rook die door samengeknepen lippen wordt geblazen… Deze fetisjisten worden seksueel opgewonden van het kijken naar anderen die roken. Dit kan heel specifiek zijn, bijvoorbeeld het roken van en sigaar, een filtersigaret, of een pijp.

Je ziet het tegenwoordig niet veel meer, maar zo'n 20-25 jaar geleden nog leek het wel of de halve wereld een rokersfetisj had. :oops: Knappe dames werden veelal afgebeeld met een smerige sigaret in de mond of tussen de vingers, meiden die veel moeite deden om mooi te ogen, waren bijna allemaal rooksters. 🤮
 
Zelf heb ik een voeten en voetenkietel fetish. Mijn voorkeur gaat uit naar kleine getinte voetjes tot maat 37 maar liever minder.

En mocht je mijn fetish een beetje vreemd vinden dan heb ik hier een lijst met meer dan 100 verschillende fetishes en wat ze in houden

Geen zorgen er zijn er veel met een voetfetish waar onder ik. Er is niets mis met iemand die weet wat hij/ zij leuk vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan