Welke leeftijdscategorie dames bezoeken julllie het meest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Welke leeftijdscategorie dames bezoeken julllie het vaakst?

  • dames in de 20.

    Stemmen: 102 34,0%
  • dames in de 30.

    Stemmen: 112 37,3%
  • Dames in de 40.

    Stemmen: 36 12,0%
  • Dames in de 50 of ouder.

    Stemmen: 13 4,3%
  • Leeftijd maakt me niets uit.

    Stemmen: 37 12,3%

  • Totaal aantal stemmers
    300
Naar de leeftijd kijk ik niet als wandelaar, jonge meisjes types vallen wel meteen af daar voel ik me te oud voe had hun opa wel kunnen zijn.
Zo geschat rond de 30 begint het interessant te worden en dan nog miet elke dame die er zit.
Het verschilt per keer dat ik wandel. De ene keer vind ik ze niks en de volgende keer zitten dezelfde dames er en dan zit er soms wel eentje tussen die ik wil bespringen nog even verder kijken en snel terug voordat ze bezet is.
Voor mij is de leeftijd dan niet relevant dus.
 
Bij voorkeur mature maar in de praktijk maakt het mij niet zo uit..

Leeftijd, afkomst, groot, klein, enz.. Als de dame fantastisch geile service geeft dan maakt me dat allemaal niet zo uit..

Klopt!
Het zijn vooral inzet en zin in geile sex die voor mij de doorslag geven! Als het dan ook nog een leuke sexy meid is... zoveel te beter!
 
Laatst bewerkt:
De beste ervaringen maak ik mee in de leeftijd eind 20 tot eind 30. Leeftijd is voor mij slechts een getal en zegt helemaal niks over de service. Een paar van mijn vaste toppers zijn de 40 gepasseerd en zien er 10 jaar jonger uit; daar kunnen de 20-ers vwb service nog een hoop van leren! 😜
 
Nooit begrepen waarom je als jonge man een zoveel oudere vrouw zou willen als je het ook kunt doen met leeftijdsgenoten op de piek van hun fysieke schoonheid. Leek mij altijd 'zonde'/verspilde tijd. Oude vrouwen kun je nog genoeg doen als je zelf oud bent.
 
Ben zelf 56 dus het moet altijd wel een beetje in de buurt zitten. Ik ga er van uit dat de dames standaard zo'n 5-10 jaar liegen over hun eigen leeftijd dus vanaf een jaar of 35-40. Jonger vind ik ethisch niet verantwoord....
 
Terug
Bovenaan Onderaan