Welke nationaliteit heeft jouw voorkeur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In principe zijn Aziatische vrouwen idd ongeschoren...
Sommige mijn ervaring is dat bijvoorbeeld de Thaise bijvoorbeeld 80% geschoren is zelfde geld voor dames in de P6 in bijvoorbeeld Bali,Filipijnen etc. misschien in Japan en Korea nog een stuk minder en bij 50+ dames. Maar goed die tref je maar zelden he.

Nee niks d'r van! 🤪
Nee, dat zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd.
BIJgeschoren, graag... kaal is prima maar een mooi streepje of driehoekje sla ik ook niet over
Maar ONgeschoren? Dat weet ik niet hoor. Als ze dan hitsig en vochtig wordt, krijg je volgens mij het effect van een langharige bouvier die yoghurt heeft gegeten.

Ik denk dat ik dan afhaak!

Sommige mijn ervaring is dat bijvoorbeeld de Thaise bijvoorbeeld 80% geschoren is zelfde geld voor dames in de P6 in bijvoorbeeld Bali,Filipijnen etc. misschien in Japan en Korea nog een stuk minder en bij 50+ dames. Maar goed die tref je maar zelden he.
Ze passen zich natuurlijk aan... aan de wensen van de Westerse klant!

Nee, dat zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd.
BIJgeschoren, graag... kaal is prima maar een mooi streepje of driehoekje sla ik ook niet over
Maar ONgeschoren? Dat weet ik niet hoor. Als ze dan hitsig en vochtig wordt, krijg je volgens mij het effect van een langharige bouvier die yoghurt heeft gegeten.

Ik denk dat ik dan afhaak!
Compleet geschoren of mooi streepje. Anders niks 😍

Ik heb geen uitgebreide ervaring met buitenlandse dames.De afgelopen week was echter helemaal top!
Dinsdag bij de Chinese lichtgewicht Lala geweest in Groesbeek.Ze was heel lief en aantrekkelijk .Van alles gedaan en heerlijk geneukt.Communicatie was wel een probleem.Ze sprak heel slecht Engels en via een translater werd een en ander vertaald.Toch jammer.

Hoe dan ook behield ik een bepaalde geilheid de dagen erna door dit bezoek.Het was me toch een beetje te gortig om 2 dagen later weer 150,- neer te tellen.
Ik besloot om Le Baron in Heerewaarden te bezoeken.Daar kun je terecht met 40,- entree en de "amateur" dames betaal je ook 40 voor een half uur.Prima dus.
In de garderobe ontmoette ik een net binnengekomen dame met een licht accent.We raakten snel aan de praat en hebben dat in de zon op het terras voortgezet.De hele wereldpolitiek kwam voorbij.Ze bleek van Russische komaf. Dit hele voorspel was voor mij al opwindend.Je weet : zo meteen kleed ik je uit en ga ik je neuken!
Het was ook werkelijk geweldig .Ze pijpte me fantastisch en tijdens het beffen kwam ze heerlijk klaar.

De Chinese was aantrekkelijker dan de veel oudere Russische.
Maar In mijn geval komt de Russische duidelijk op De veel betere communicatie breng alles op een veel hoger nivo.
Het bracht me wel op t idee om eens naar meer culturen te kijken.
Heeft iemand een tip voor een dvp omgeving Nijmegen uit de Arabische wereld?
Mag 40+ zijn

Ik vind dames van Slavische afkomst weergaloos mooi. Mijn favoriete dame is dat ook. Die hoge jukbeenderen maken dat ze altijd iets mysterieus in hun blik hebben. Ik vind het fantastisch.
Ik bezoek bijna alleen maar Oost-Europese dames. De mooiste vrouwen ter wereld :love:
Door het imo matige privé ontvangst aanbod in Rotterdam/Den Haag, is er wel wat verschuiving van (Bela)Russisch en Oekraïens naar Roemeens en Bulgaars. Nog steeds Oost-Europees, maar wel weer tikje anders. Heerlijke vrouwen ❤️

Terug
Bovenaan Onderaan