Voormalig lid 15844
Meubelstuk
Gaat over shemale Crystal. Die met die enorme lul van 24cm.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGaat over shemale Crystal. Die met die enorme lul van 24cm.
Dat is wel een beetje het algemene beeld wat ik van shemales heb...Vandaag geweest. Resumé;
-Chagrijnig kereltje met een pruik op, geen tieten, wel een grote leuter.
Laat zich passief een beetje pijpen en wil daarna te snel te enthousiast zijn pik in je hol douwen en als je er wat van zegt dan moet je je maar klaartrekken terwijl het ongeïnteresseerd op de telefoon gaat zitten tikken
Ik was met een kwartier weer buiten, een illusie en €200 armer.
Geef je poen elders maar uit, dit is gewoon jammer geld.
Ga ik vandaag naartoe! Stay tunedhttps://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/3468264-naomy
Deze lijkt een behoorlijk flinke te hebben. Zal geen 26cm zijn natuurlijk maar ziet er behoorlijk uit. Iemand al bij haar geweest?
Paloma uit de gordijnensteeg op de wallen heeft een behoorlijk apparaat
Ben vooral benieuwd of er nog een stuk vrouwelijkheid over blijft of dat ze alleen een grote lul heeft maar verder meer een kerel isGa ik vandaag naartoe! Stay tuned
52 om precies te zijn. Maar inderdaad een grote lul.Die Paloma is toch al 105 jaar oud?
Ik ben ook heel benieuwd!Ga ik vandaag naartoe! Stay tuned
Nog aan het bijkomen?Ga ik vandaag naartoe! Stay tuned
Volgens mij wel iets in die richting jaDie Paloma is toch al 105 jaar oud?
Ben ook benieuwd naar z'n ervaring hahaNog aan het bijkomen?
Ik wacht met smart op een recensie!Ga ik vandaag naartoe! Stay tuned
Laat het ons even weten, wil die grote zwarte pik ook diep in mijGa ik vandaag naartoe! Stay tuned
Nog steeds geen 55 jaar, hoor, Ze zit nu met haar man in het érg warme Ecuadorrrr, trouwens.Die Paloma is toch al 105 jaar oud?
Ben je er geweest? Geen succesverhaal?@Patrick Was Hierbij nog een voor jouw te mijden collectie:
Prive ontvangst met de geilste shemales in Den Haag
Grootste aanbod van geile shemales in Den Haag die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Nou wel een leuk gezicht en ze doet geen bare@Patrick Was Hierbij nog een voor jouw te mijden collectie:
Prive ontvangst met de geilste shemales in Den Haag
Grootste aanbod van geile shemales in Den Haag die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
Zo te zien weer een type met weinig voorgevel, maar wel met een grote kromme lul.Prive ontvangst en sex afspraakjes met shemales
Prive ontvangst en sex afspraakjes met shemales. Een complete lijst met shemale sex advertenties. De telefoonnummers zijn allemaal 100% gecontroleerd.www.kinky.nl
, sorry ik ga nu de recensie schrijven. Was het een beetje vergetenIk denk dat chrisjohnson1110 de anaconda van Naomy niet heeft overleefd. RIP chrisjohnson1110.
Advertentie alweer weg...Prive ontvangst en sex afspraakjes met shemales
Prive ontvangst en sex afspraakjes met shemales. Een complete lijst met shemale sex advertenties. De telefoonnummers zijn allemaal 100% gecontroleerd.www.kinky.nl