WHEM Wendy, Sint-Truiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ook benieuwd
Mijn ervaring is dat ik wilde afspreken, maar communicatie liep wat moeizaam... Vooral lange tijd tussen reageren... Ze liet me dan zelf weten dat ze ziek was en ook even haar berichten uit het oog verloren was...
Ik ga dus binnenkort wel met haar een moment vastleggen!
Ik denk wel dat je met dit soort dames (Vlaams, lokaal, normale prijzen, persoonlijke touche) altijd waar voor je geld krijgt. Als je een beetje verstand hebt, herken je wel op RL wat ok is en wat niet....

Je wilt niet weten hoeveel sms'en deze dames per dag/uur krijgen. . maar ook zij scheiden het "kaf" van het "koren"....
Deze week lukte niet voor haar en mij maar absoluut ben ik ervan overtuigd dat ze de moeite is...

Ik post als we ons moment gehad hebben (kort dag) ;-)

Zelfs haar f2f antw ze nie terwijl ze met fans neukt toch maar raar als je stuurt zie je beschibare uren masr persoonlijk stuurt ze nie blokt mij ook raar is ze dan toch
Vandaag gestuurd voor een afspraak, ik kreeg dadelijk de lijst met beschikbare momenten en de prijzen. Men keuze gemaakt en ik kreeg dadelijk bevestiging van onze afspraak morgen. Ging allemaal erg vlot en snel dit keer... Recensie volgt ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan