WHEM WHEM Milla Putana, Diest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John_S

Wandelaar
Forumpionier
68
05/07/21
29
Hoi ,

ik zag al even een advertentie van dit knap transmeisje . Ik wil met haar afspreken in Diest maar ik zie nergens een ervaring . Dus om zeker te zijn stel ik even de vraag . Wie kent haar en heeft ervaring ?

Milla Putana
 
Ik ben er geweest.
Vriendelijk, knap foto's zijn waarheidsgetrouw. Is volgens mij wel enkel passief. Pijpt geweldig en diep vol overgave. Heb haar op haar rug gelegd en 10 min lang in haar keeltje geneukt vol overgave. Mijn lid was te groot voor intiem. Ze zij me ze zich volgende keer beter zou voorbereiden aangezien ze dit nog niet vaak was tegengekomen. Was een top ervaring
 
Hoi ,

ik zag al even een advertentie van dit knap transmeisje . Ik wil met haar afspreken in Diest maar ik zie nergens een ervaring . Dus om zeker te zijn stel ik even de vraag . Wie kent haar en heeft ervaring ?

Milla Putana
En john ? Een bezoekje gedaan naar aanleiding van de info ? Ik wil zeker ook wel eens passeeen daar.ziet er in elk geval lekker geil uit...
 
heb even gevraagd voor de prijs en die zou €200 zijn voor een uur.
Dit klopt ik vraag 200e per uur. Maar als u proficioniteit en properheid wilt betaald u dit ook :)

Fijne avond hopelijk tot snel!
En john ? Een bezoekje gedaan naar aanleiding van de info ? Ik wil zeker ook wel eens passeeen daar.ziet er in elk geval lekker geil uit...
Altijd welkom! :)
Ik ben er geweest.
Vriendelijk, knap foto's zijn waarheidsgetrouw. Is volgens mij wel enkel passief. Pijpt geweldig en diep vol overgave. Heb haar op haar rug gelegd en 10 min lang in haar keeltje geneukt vol overgave. Mijn lid was te groot voor intiem. Ze zij me ze zich volgende keer beter zou voorbereiden aangezien ze dit nog niet vaak was tegengekomen. Was een top ervaring
Dankuwel! Had nooit verwacht dat ik z'n goede revieuw ging krijgen! Ik kan niet wachten om je terug te zien.😍
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan