Ik kom deze afspraak helaas te laat tegen. Wie zijn deze dames? Doen ze dit vaker?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat je altijd moet balen als je niet in de gelegenheid bent.Nu baal ik echt dat ik vandaag niet kon ...... ik ben een paar keer geweest en inderdaad GEWELDIG. Ik hoop snel weer mee te kunnen genieten.
Ja hoor deze zijn zeker nog actief maar hebben net als velen een "zomerstop" gehad. Het laatste feestje was eind juli.Zijn deze dames nog actief? Ik heb het genoegen gehad om een keer aanwezig te zijn bij de lunch en zou er graag nog eens bij willen zijn.
Hierboven staan ook ervaringen van anderen en in dit topic ook. Toen gebruikte ze nog andere namen maar zijn dezelfde dames. Ik ben er vaker geweest. Mocht je vragen hebben stuur me gerust een persoonlijk berichtjeik heb ze dit jaar nog regelmatig op SJ gezien met een advertentie, sinds de zomer weer even stil maar dat is met meer feestjes.
heb er ook eens aan gedacht, wat waren de ervaringen? waarschijnlijk goed aangezien je nog eens terug wilt...