Wie gebruikt zijn eigen voornaam bij afspraak en wie niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Altijd grappig als men in een mail met een pseudoniem ondertekend, maar dat ik dan alsnog de echte naam in mijn inbox krijg.
Ik stuur dan altijd terug met vraag welke naam ik nu eigenlijk in de agenda moet plaatsen.
[Hoi Tom/Simon....]
Wat maakt het ons uit. Ik verkies alvast de echte voornaam, want ik spreek jou daar wel degelijk mee aan.
Maar dat vertrouwen komt ook terug na enkele dates en dan vertel ik meestal ook mijn echte voornaam als ik voel dat het goed zit. 😊
dit is leuk toeval als mijn pseudoniem en 2de telefoon noem ik me tom maar mijn echte naam is simon en ik weet zeker dat ik belle nog nooit gesproken of gemaild heb ik woon in de kop van nh
gewoon een leuk dingetje niets meer
 
Ik gebruik niet mijn eigen naam. De herkomst van mijn naam is Russisch. Ik moest toen al aan de telefoon uitleggen dat ik gewoon Nederlands ben. Het werd niet altijd geloofd, dus geen afspraak. Hierdoor gebruik ik een andere naam.
Dit geldt ook voor mannen van Arabische, Noord-Afrikaanse of Turkse afkomst. Ze zouden hun echte voornaam nooit willen gebruiken omdat veel dames bepaalde afkomsten afkeuren.
 
Laatst bewerkt:
@Luna Het is wel opvallend hoe vaak ik gehoord heb dat deze heren niet gewild zijn. Ik kan heel slecht tegen generaliseren, maar ergens moet er toch iets in zitten als het zoooo vaak verteld en vermeld wordt.
 
Steeds mijn eigen naam, voornaam, geen problemen mee. Wat mij betreft ook adres, schoenmaat, ... gewoon zie n dat er vertrouwen is. Dus mss niet vanaf de eerste date, hoewel ik dat vertrouwen wel al gehad heb na een eerste date. Misschien wat naïef, Maar dan is het maar zo.
 
Laatst bewerkt:
@ForumLurker
Ikzelf kan niet oordelen hoe vaak slechte ervaringen met deze heren zich voordoen. Ik heb goede en slechte ervaringen gehad met elke afkomst waarvan ik genoeg klanten heb gehad. Het zal wel kunnen dat sommige dames mannen van dezelfde afkomst niet willen ontvangen te bescherming van hun privacy m.a.w. deze dames niet herkend willen worden. Een Oekraïense DVP bijvoorbeeld zou wellicht geen Oost-Europeanen willen ontvangen.
 
@Luna
Lijkt mij idd ook dat het niet aan de afkomst zou moeten liggen. Zoals gezegd ben ik niet van het generaliseren, maar ik kan niet eens meer op twee handen tellen hoeveel (vooral blanke dames) geen mannen met een kleurtje willen en allerlei verhalen vertellen over hygiëne en niet respectvol zijn.

Ik neem dat maar ter kennisgeving aan. Misschien simpelweg racistische motieven, of lui die je type echt niet zijn op deze manier uitsluiten, misschien ook werkelijk te vaak negatieve ervaringen met bepaalde groepen. Het valt iig mij heel erg op.
 
Steeds mijn eigen naam, voornaam, geen problemen mee. Wat mij betreft ook adres, schoenmaat, ... gewoon zie n dat er vertrouwen is. Dus mss niet vanaf de eerste date, hoewel ik dat vertrouwen wel al gehad heb na een eerste date. Misschien wat naïef, Maar dan is het maar zo.

Ik ken dat @Viecie . Ik ben ook zo een beetje
Als je het hebt voor iemand ben je heel open. Daar is niks mis mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan