Wie gebruikt zijn eigen voornaam bij afspraak en wie niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedoel je daarmee de echte (voor)naam van de dame waar je mee afspreekt? Als dat zo is snap ik wat je bedoelt. Het geeft wel iets extra's als je dat weet. Aan de andere kant is iemands echte naam, ietwat cynisch gezegd, maar een labeltje waar ze ook niet zelf voor gekozen heeft. Dus zegt ook weer niet zoveel.
Klopt. Maar dat is voor mij wel een voorwaarde om mijn eigen naam ook te gebeuiken
 
Ik gebruik niet mijn echte voornaam. Mijn voornaam komt niet gigantisch veel voor. Oftewel met een beetje extra informatie, zoals mijn beroep heb je mijn social media met een enkele Google-opdracht gevonden. En ik vind het makkelijker / prettiger om een alias te gebruiken dan bepaalde onderwerpen af te kappen wanneer er naar gevraagd wordt.
 
Ik gebruik niet mijn echte voornaam. Mijn voornaam komt niet gigantisch veel voor. Oftewel met een beetje extra informatie, zoals mijn beroep heb je mijn social media met een enkele Google-opdracht gevonden. En ik vind het makkelijker / prettiger om een alias te gebruiken dan bepaalde onderwerpen af te kappen wanneer er naar gevraagd wordt.
Is het Sywert wellicht :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Toen ik nog in een firma voor poetsmaterialen als magazijnier werkte en ik met een collega in een parenclub aanwezig was, gaven wij ons uit als vertegenwoordigers van de in Antwerpen gekende firma XXXX. Wij gebruikten de echte namen van twee vertegenwoordigers bij het bedrijf en de dame (nympho) die die we genomen hadden was een poetsvrouw. Géén privé ontvangst, maar grappig om deze hier mee te posten.
 
Ik ben wel benieuwd wat de motivaties zijn om niet de eigen roepnaam te gebruiken.

Ik heb een zeldzame roepnaam, maar gebruik hem wel gewoon bij de dames. Vind het simpelweg het fijnste als ze mij daarmee aanspreken tijdens de date. Een zeldzame naam heeft als voordeel dat als ik in de agenda sta bij een dame en ik heb haar al eens eerder bezocht, zij direct weet dat het om mij gaat en niet om iemand die toevallig dezelfde naam heeft. Het nadeel is dat als een dame mijn naam zou googlen mijn naam ook direct op de eerste pagina met zoekresultaten verschijnt. Ik geef indirect dus wel een groot deel van mijn privacy prijs. Misschien heel naief van mij hoor, maar ik vertrouw op de discretie van de dames die ik bezoek.
Voor mij geldt dat ook. Maar de dames zijn ook gebaat bij discretie, denk ik dan maar.
 
Aangezien je meestal toch per telefoon of Whatsapp afspreekt, hebben ze je telefoonnummer toch.. Zelf gebruik ik alleen mijn voornaam.
De dames zijn zelf ook gebaat bij discretie en ik spreek alleen af met dames die meerdere goede reviews hebben. Dan blijft het risico beperkt lijkt me!
 
Terug
Bovenaan Onderaan