Wie gebruikt zijn eigen voornaam bij afspraak en wie niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon voornaam. Ja hoe ver wil je gaan? En als je een dame zou tegenkomen ergens in het wild gaat ze je toch herkennen met een adere naam.. of zou ik ook een pruik en snor etc moeten aanschaffen :D :D
 
Ik gebruik ook altijd mijn eigen (voor)naam. Ik heb ooit een dame leren kennen die haar naam ( en dus identiteit) aan mij bekend maakte. Ik was er al vaak geweest en dat klikte wel. Ik vind het wel wat hebben dat je elkaar beter kent. Het was ook haar echte naam, want ze had fb account.
 
Ik gebruik ook altijd mijn eigen (voor)naam. Ik heb ooit een dame leren kennen die haar naam ( en dus identiteit) aan mij bekend maakte. Ik was er al vaak geweest en dat klikte wel. Ik vind het wel wat hebben dat je elkaar beter kent. Het was ook haar echte naam, want ze had fb account.
Ja idem hier. Deze dame staat ook in mijn 'prive' telefoon. Het is een kwestie van vertrouwen.
 
Degenen die het beste mijn voornaam onthouden zijn niet de dames zelf maar de gastvrouwen die mij regelmatig aan de lijn krijgen als ik weer eens bel voor een afspraak. Heb al regelmatig meegemaakt dat dat een gastvrouw bij ontvangst tegen mij zei: "oh, dus jij bent (mijn voornaam)". De dames zelf doen ook een stuk minder moeite mijn voornaam te onthouden heb ik het idee.
 
Vind het wel grappig dat de meesten hier aangeven hun echte namen te melden bij de dames, maar op GR toch weer een nickname gebruiken. Ik geef mijn echte naam in principe niet. Dat heeft meer te maken met het feit dat ik als half Turk een Turkse naam heb en dat is vaak al genoeg reden om me te blokken voor sommige dames. Dus gebruik ik iets neutralers.
 
Laatst bewerkt:
Vind het wel grappig dat de meesten hier aangeven hun echte namen te melden bij de dames, maar op GR toch weer een nickname gebruiken.

Een handvol DVP's die je voornaam kennen....of een vrij toegankelijk internetforum met 2500+ leden.
Toch een redelijk groot verschil denk ik.

Wel erg jammer dat er nog steeds mensen zijn die mensen met een Turkse of buitenlandse naam blokken.
Is dezelfde reden dat een vriendin van me haar naam afkort naar iets meer Nederlands bij sollicitaties.

Ik had mezelf voorgenomen om onder een alias dames te bezoeken, maar letterlijk de eerste keer versprak ik me meteen. Bij het voorstellen.
 
Een handvol DVP's die je voornaam kennen....of een vrij toegankelijk internetforum met 2500+ leden.
Toch een redelijk groot verschil denk ik.

Wel erg jammer dat er nog steeds mensen zijn die mensen met een Turkse of buitenlandse naam blokken.
Is dezelfde reden dat een vriendin van me haar naam afkort naar iets meer Nederlands bij sollicitaties.

Ik had mezelf voorgenomen om onder een alias dames te bezoeken, maar letterlijk de eerste keer versprak ik me meteen. Bij het voorstellen.
Ja daar heb je ook wel een punt inderdaad. En er kunnen hier ook nog eens niet-leden meelezen dus groot verschil.

Ik ben kennelijk niet de enige die het doet; verkocht ooit eens iets op Marktplaats aan ene Bram. Toen aangebeld werd zag ik ineens 2 Marokkanen door de camera. Nou ben ik niet gelijk bang aangelegd en ik was niet alleen dus deed ik open. Dus ik vroeg de koper 'joh hebben je ouders je de verkeerde naam gegeven ofzo?. Bleek dat ie Brahim heette 'maar je weet toch bro, anders willen mensen niet verkopen'. Stond ik wel even van te kijken.

Maar ga me niet in een slachtofferrol plaatsen hoor maar een iPhone kopen kun je overal, maar van die zorgvuldig uitgekozen DVP is er maar 1 van. Als ik m'n oog op een specifieke DVP heb laten vallen dan is daar veel kritisch (denk)werk aan vooraf gegaan en dan wil ik ook niet het risico nemen dat door een naam de deur dicht wordt gedaan (bij Natascha overkomen en die vond en vind ik uberlekker.). En het voelt gewoon kut.
 
Ik had het woensdag. Dat ze vroegen om m'n afkomst en of ik white dutch was. Dat ben ik niet en toen was het "sorry bebe".

En dat voelt inderdaad niet leuk. Uiteindelijk werd het een "okay bebe" toen ik een selfie stuurde met een "too bad for me..". Nu weet ik dat ik er best okay, fris en jong uit zie, maar ik snap ook dat een dvp een smaak heeft en risico's wilt afdichten.
Als ik te snel heel concreet word in wat ik zoek op whatsapp, merk ik soms, dat het lijkt of dames in de weerstand schieten en dat het zorgt op te leveren voor extreem hoge (afwimpel) prijzen of de "ik reageer niet modus".
 
Net als alle dames .
Niet helemaal waar ben ik achtergekomen. Vast meisje waar ik bij kom in de Geleenstraat in Den Haag zat toen corona even aan de gang best even in de financiele shit. Heb toen wat geld overgemaakt naar haar Roemeense bankrekeningnummer. Zie ik op bankafschift haar voor en achternaam staan en voornaam is dezelfde als die ze aan het raam gebruikt. Naar gevraagd en ze zag geen reden om niet haar eigen (13 in een dozijn) voornaam te gebruiken.

Gebruik zelf ook altijd mijn eigen naam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan