Wie gebruikt zijn eigen voornaam bij afspraak en wie niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wissel elke 2 jaar van naam. Daarbij dan ook een nieuw email adres en nieuwe sim kaart. Mijn privacy is mij heilig en op deze manier werkt het voor mij prettig.
Lijkt me in de praktijk ook nogal lastig, want wat doe je dan als je al meer dan 2 jaar bij een dame komt; ga je dan ineens een nieuwe naam gebruiken? En wat als je een dame al 2 jaar niet hebt gezien en je weer eens bij haar komt en je weer een andere naam hebt? Moeten de dames toch ook een beetje raar van opkijken.
Ieder zijn eigen ding hoor, maar het zou niks voor mij zijn, want ik denk dat ik gek word van mijn eigen geswitch van namen.
 
Voor het merendeel van mijn wandelcarriere heb ik een alias gebruikt, maar de laatste jaren gebruik ik gewoon mijn eigen voornaam. Wat voor voldoende hilariteit zorgt daar niemand buiten West- en Noord-Europa deze naam fatsoenlijk kan uitspreken.
 
Ik heb standaard een andere voornaam en achternaam in gedachten. Verder gebruik ik een tweede sim en daarvoor ook WhatsApp business.
Als ze vragen vanwaar ik ben, woon, geboren ben enz. noem ik een stad waar ik affiniteit mee heb. Maar niet de echte.
Mijn auto staat nooit voor de deur, altijd verder weg.
Ik haal ook een groot deel uit mijn portefeuille en laat dat in de wagen (zoals bv een hospitalisatiekaart enz.).
 
Eigen naam en nummer om afspraak te maken bij salons/privéhuizen (alleen de gastvrouw ziet deze combi en heeft geen belang bij indiscretie) en voor privéontvangst prepaidnummer en alias in Whatsapp (want risico op chantagetoestanden).
 
Vorige week voor de eerste keer bij een Dame geweest. Aangezien dat op deze site vaak aangeraden werd, heb ik toen andere voornaam gebruikt. Maar ik vond het een beetje vreemd om met een dame waar je zo intiem mee bent, verstoppertje te spelen met je voornaam. En al helemaal vreemd is het als ze je bij die andere naam noemt. Dus vanaf nu gebruik ik alleen mijn echte voornaam.
 
Wat een geluk dat niemand weet dat ik Repelsteeltje heet.:LOL:
Niet Tepelstreeltje?

@Funloving Tenzij je een uitzonderlijk unieke voornaam hebt, ben je er eentje uit duizenden met die voornaam en weet de dame niet of dat je echte is, dus zie zelf het probleem niet zo met je echte voornaam te gebruiken.
 
Eigen naam en nummer om afspraak te maken bij salons/privéhuizen (alleen de gastvrouw ziet deze combi en heeft geen belang bij indiscretie)
Bij sommige privehuizen, helpen de DVPs met het regelen van afspraakjes. Dus je moet echt zeker zijn dat niemand anders behalve de baas/bazin/gastvrouw aan de agenda komt.
 
Bij sommige privehuizen, helpen de DVPs met het regelen van afspraakjes.
Huize Sandra in Breda is er zo één. Heb ik verder geen probleem mee en zo'n beetje iedereen (her)kent me daar tegenwoordig wel, maar als je er niet van gediend bent, dan moet je een beetje oppassen.

Misschien ben ik naïef, maar bij een vergund privehuis acht ik de kans erg klein dat ze misbruik van je gegevens maken, want dan heeft niet alleen de dame, maar ook het huis een probleem en dat is wel het laatste wat ze willen ... denk ik ... hoop ik.
 
Als het eenmalig is maakt t me niet zoveel uit. Maar als ik met iemamd vaker afspreek zou ik toch wel graag willen weten met wie.
Bedoel je daarmee de echte (voor)naam van de dame waar je mee afspreekt? Als dat zo is snap ik wat je bedoelt. Het geeft wel iets extra's als je dat weet. Aan de andere kant is iemands echte naam, ietwat cynisch gezegd, maar een labeltje waar ze ook niet zelf voor gekozen heeft. Dus zegt ook weer niet zoveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan