Wie is er wel eens 'betrapt' door een partner, en hoe?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1. Ik heb niets tegen mannen die een kick van vrouwen lingerie hebben, (om zelf aan te doen), maar als je geitenwollen sokken over een stel kousen aandoet en eerst je buik verschijnt door een deur en dan pas de rest in een bodystocking.. dan is het serieus lastig om niet te gaan lachen
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Ik probeer me hier een beeld van te vormen, maar vrees dat dit te shockerend is :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
We hadden afgesproken om het alleen bij sex te houden, niks meer.
We hebben idd een tiental keer fantastische sex gehad waarbij ik 1x echt huilend ben klaar gekomen, ik trad gewoon buiten mezelf. Nooit eerder voorgekomen en daarna ook nooit meer meegemaakt haha.
Niks was te dol bij haar, mocht in haar kont klaarkomen, deeptroath klaarkomen, heb haar gefist enz.
Helaas begon ze me steeds meer te claimen en wilde ze een relatie met mij. Aangezien ik op de hoogte was van haar persoonlijke problemen, had ik daar geen trek in. Zijn uiteindelijk helaas toen met ruzie uit elkaar gegaan.

Lees dit berichtje nu pas. My man, my man :cool:
 
Beetje schuin af van de topic.
In mijn mavo tijd een vriendinnetje gehad voor korte duur. Alleen beetje gezoend. Jaren later kwam ik haar tegen als sexy paaldanseres op een feest van een software leverancier. Niet veel later hoorde ik dat ze achter de ramen zat in Amsterdam en daar waren ook foto's van. Nu tegenwoordig is ze een bekende televisie presentatrice bij de EO mocht je naar die zender kijken.
 
Ik kan niet betrapt worden, mijn partner weet ervan, krijg er zelfs zakgeld voor, dus dat is ook makkelijk, enige voorwaarde is dat ze er niet mee geconfronteerd wil worden, verder de vrije hand erin.
Zelfde situatie hier. Die van mij weet wanneer ik ga en wenst me een fijne dag en veel plezier als ik naar een saunaclub ga.
 
Ik kan niet betrapt worden, mijn partner weet ervan, krijg er zelfs zakgeld voor, dus dat is ook makkelijk, enige voorwaarde is dat ze er niet mee geconfronteerd wil worden, verder de vrije hand erin.
Wat een luxe. Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Kennelijk door maandelijks zijn gehele salaris af te geven aan moeder de vrouw en genoegen te nemen met vijf euro per zondag....... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ik ben heel voorzichtig en laat sowieso geen dames thuis komen. Daarnaast zoek ik het meestal wat verder weg en spreek alleen af als mijn wederhelft elders is en niet thuis zal komen. Verder reken ik alles contant af en heb ik een apart telefoonnummer voor afspraakjes. Kost allemaal vrij weinig, ook niet zoveel moeite, zeker vergeleken met de ontzettende zooi die je moet opruimen als je wordt betrapt. Af en toe een betaald slippertje, zeker, spannend, maar niet ten koste van alles.

Heb ooit een bijna-dood-ervaring gehad toen ik door mijn vrouw werd gebeld en net Massagewereld Soest uit liep, een salon met een vrij 'landelijke' ligging. Er stonden schapen in het landje waar ik langs liep. Gelukkig waren ze op dat moment stil; het was lastig geweest om te pretenderen dat ik belde in mijn stadse achtertuin met geblaat op de achtergrond. 🙈
 
Ik ben heel voorzichtig en laat sowieso geen dames thuis komen. Daarnaast zoek ik het meestal wat verder weg en spreek alleen af als mijn wederhelft elders is en niet thuis zal komen. Verder reken ik alles contant af en heb ik een apart telefoonnummer voor afspraakjes. Kost allemaal vrij weinig, ook niet zoveel moeite, zeker vergeleken met de ontzettende zooi die je moet opruimen als je wordt betrapt. Af en toe een betaald slippertje, zeker, spannend, maar niet ten koste van alles.

Heb ooit een bijna-dood-ervaring gehad toen ik door mijn vrouw werd gebeld en net Massagewereld Soest uit liep, een salon met een vrij 'landelijke' ligging. Er stonden schapen in het landje waar ik langs liep. Gelukkig waren ze op dat moment stil; het was lastig geweest om te pretenderen dat ik belde in mijn stadse achtertuin met geblaat op de achtergrond. 🙈
Je hoeft een telefoon natuurlijk niet op te nemen. Je kan ook zeggen dat je het gemist hebt. In de auto zat of later terug bellen. Je had je zelf een hartverzakking kunnen besparen. :D
 
Betrapt niet... maar laatst kwam er hier bij het schoonmaken een lange blonde haar van de vloer... laat ik nou net een dag er voor een dame met lang blond haar in de Hunsestraat bezocht hebben.

Zelfde verhaal ooit met een lange donkere haar, van een heerlijke Hindoestaanse uit Zoetermeer, welke aan m'n t-shirt hing. Gelukkig op tijd opgemerkt! Valt niet echt te verklaren als je wederhelft een kort kapsel heeft 😆
Idem maar met haren in mijn wagen en een achtergelaten blikje van een drankje die ik nooit drink van de Chineeswinkel. Vrouwlief is openminded maar de afspraak is : niet in ons bed of andere privé toestanden. Uitgeluld met excuses die ze denk ik niet echt geloofde. Maar goed, ze tilt er allemaal niet zwaar aan.
Een andere keer was ze 5 weken weg op vakantie en ontmoette ik een leuk zwartje in Gent. Ik nam haar mee naar huis en ze verbleef een week in ons huis. Moet je niet vertellen dat we echt overal geneukt hebben.
Toen ik ze weer naar huis bracht heb ik het huis grondig gepoetst met het oog op het verwijderen van alle sporen. Ik was vrij zeker dat ik alles meehad en zelfs trots op mezelf. Toen moeder de vrouw binnenkwam nadat ik haar van de luchthaven thuisbracht was het eerste wat ze zei: "het ruikt hier naar Africa!"
🌍
Ik heb nog weken aan tafel gezeten, in de badkamer, het bed, salon, met beelden in mijn hoofd wat we daarop allemaal uitgespookt hadden.
 
Laatst bewerkt:
Ghoh "betrapt" is veel gezegd omdat mijn vriendin jarenlang mijn "wandelen" heeft getolereerd. Althans weet ze niet dat ik het heel frequent deed.
Maar heb ooit eens gonnoroe opgelopen, en als je dan verplicht samen met je partner een spuit moet laten zetten bij de arts, ja dan voel je je wel wat "betrapt".
 
Ghoh "betrapt" is veel gezegd omdat mijn vriendin jarenlang mijn "wandelen" heeft getolereerd. Althans weet ze niet dat ik het heel frequent deed.
Maar heb ooit eens gonnoroe opgelopen, en als je dan verplicht samen met je partner een spuit moet laten zetten bij de arts, ja dan voel je je wel wat "betrapt".
Idd, zulke cadeautjes zijn geen fun in een relatie 😅
 
Toen moeder de vrouw binnenkwam nadat ik haar van de luchthaven thuisbracht was het eerste wat ze zei: "het ruikt hier naar Africa!"
🌍
Ze was vijf weken op vakantie geweest in een nonnenklooster? Of was ze naar Afrika? Want hoe weet ze anders hoe Afrika ruikt?
Misschien omdat ze net vijf weken lang was uitgewoond door een neger met een knots van een lul? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ze was vijf weken op vakantie geweest in een nonnenklooster? Of was ze naar Afrika? Want hoe weet ze anders hoe Afrika ruikt?
Misschien omdat ze net vijf weken lang was uitgewoond door een neger met een knots van een lul? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
5 weken bij haar ouders in Vietnam. Al es op nen bus gezeten in de Matonge? Zo ruikt Afrika.
Wat die zwarte betreft, ik hoop het voor haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan