Wie is er wel eens 'betrapt' door een partner, en hoe?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even voor de juist beelvorming: dezelfde oppas??? :LOL:
ja was inderdaad dezelfde oppas. die had op een gegeven moment wel door dat ik weleens met andere dames rommelde.
toen zij een jaartje later of zo er naar vroeg, heb ik gezegd dat ik ook wel zin had om met haar het bed te delen. na een eerste keer alleen zoenen is het allemaal een beetje uit de hand gelopen 😇 . door een verhuizing naar de andere kant van het land, zijn we elkaar uit het oog verloren
 
Niet door de partner maar wel bijna door mijn ouders. Ik stond op het punt om af te stappen van mijn fiets bij een privehuis toen ik mijn ouders aan zag komen fietsen. Nog een draai aan kunnen geven en de vaart er in kunnen houden en via een omweggetje alsnog naar binnen gegaan. .
Beter om deze hobby (of noodzaak) buiten je eigen omgeving te beoefenen dus...
 
Er zijn zat manieren waarop je dit kan doen zonder dat je partner het ooit ontdekt.
Helaas zijn meeste vreemdgangers lui en/of roekeloos. Soms denk ik ook dat ze maar al te graag willen dat ze gesnapt worden.
Ik ga niet precies vertellen hoe het kan. Anders delen vrouwen dit soort informatie weer door met elkaar.

Als je toch besluit vreemd te gaan denk dan na over de volgende vragen:
Waar haal ik mijn streken uit en waar absoluut niet?
Waar wonen familieleden, gemeenschappelijke vrienden en beste maatjes van je partner?
Hoe kan ik betrapt worden en hoe voorkom ik dat?
Hoe opvallend is mijn uiterlijk?

Het is goed om na te denken over je gedragspatroon. Ik denk dat de meeste mensen betrapt worden omdat zij
zich opeens heel anders gedragen. Je kan dan denken aan laat thuis komen, afstandelijk zijn, opeens vaker zonder je partner op pad zijn, minder sex met partner of juist opeens heel veel, heel beschermend zijn over je mobiel etc.

Let vooral op je gedrag. Dat is meestal het eerste wat vragen doet oproepen.
Het beste is om niet vreemd te gaan maar als je het niet kan laten doe het dan gewoon goed want betrapt worden levert je alleen maar ellende op.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan