Wie is er wel eens 'betrapt' door een partner, en hoe?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5 weken bij haar ouders in Vietnam. Al es op nen bus gezeten in de Matonge? Zo ruikt Afrika.
Wat die zwarte betreft, ik hoop het voor haar.
Nee, op die bus heb ik nog nooit gezeten. Wel op een paar donkere meiden en ik heb er zeker van genoten.
Ik kan niet zeggen dat ze naar Afrika roken, ik rook meer geilheid, nat kutje en nadat ik afgespoten had de geur van sperma. ;)
 
Nee, op die bus heb ik nog nooit gezeten. Wel op een paar donkere meiden en ik heb er zeker van genoten.
Ik kan niet zeggen dat ze naar Afrika roken, ik rook meer geilheid, nat kutje en nadat ik afgespoten had de geur van sperma. ;)
Zwarten ruiken anders dat is geen geheim en ook geen racisme. (Het gebruik van het woord "neger" is dat wel).
Dat is wat mijn vrouw bedoelde met ik ruik Afrika. Zo drukt ze het uit door haar beperkte kennis van het Nederlands. Verschillende keren woonde ik met eentje samen en ook zij vinden dat wij anders ruiken. Aziaten hebben ook een geur.
Hoe ze roken nadat jij ze had "afgespoten" interesseert me allerminst.
 
Uitkijken voor nagelafdrukken op je rug, zuigzoenen in je nek. Heb een keer na een Gb met Mariska X door het vele rukken tijdens de Gb een opgezwollen pik gehad, ik schrok me lam en heb hem een paar dagen moeten verbergen voor m'n partner. Ook een keer het afgescheurd stukje van een condoomverpakking op m'n bil nietsvermoedend mee naar huis genomen. Had tijdens de date met een lekkere DVP op die verpakking gelegen en dus zo mee naar huis genomen. Bij het omkleden om naar bed te gaan, vroeg mijn partner: hee wat plakt er daar op je bil? Dat lijkt wel een stukje van een.....zie je daar maar eens uit te lullen. Dus wijze raad: pas op en check alles maar dan ook alles voordat je thuis komt en laat niks aan het toeval over!!
 
Uitkijken voor nagelafdrukken op je rug, zuigzoenen in je nek. Heb een keer na een Gb met Mariska X door het vele rukken tijdens de Gb een opgezwollen pik gehad, ik schrok me lam en heb hem een paar dagen moeten verbergen voor m'n partner. Ook een keer het afgescheurd stukje van een condoomverpakking op m'n bil nietsvermoedend mee naar huis genomen. Had tijdens de date met een lekkere DVP op die verpakking gelegen en dus zo mee naar huis genomen. Bij het omkleden om naar bed te gaan, vroeg mijn partner: hee wat plakt er daar op je bil? Dat lijkt wel een stukje van een.....zie je daar maar eens uit te lullen. Dus wijze raad: pas op en check alles maar dan ook alles voordat je thuis komt en laat niks aan het toeval over!!
Gelukkig maar dat het slechts een stukkie van de verpakking was i.t.t. het condoom zelf 😄😄.
 
ikzelf niet..kan ook niet..
maar ooit een jongen uit mijn beunploeg wel..Tony was eigenlijk ook metselaar /voeger ,maar net als ondergetekende all round
hij werkte overdag bij een andere baas ..en dan s'avonds ging hij met mij mee..
Tony was een goede gast en kon hard werken..en ik zorgde dat hij goed geld kon pakken ,werk in overvloed..als je maar je voet op de gas hield
hij had echter wel 1 zwakte..en dat was vrouwen..
nou was er 3 huizen van hem vandaan een dametje komen wonen ,gescheiden en met een tienerdochtertje ,en dat had op zich niks uitgemaakt ,maar Tony was al 4 jaar getrouwd toen ,,
bleek al snel dat Tony de buurvrouw wel zag zitten en andersom ook..
hoe de aanloop daar naartoe was geweest weet ik ook niet..maar maanden later begon sport en spel..
op een dinsdagavond toen we terugreden van een karwei vroeg hij.. ' kun je het morgenavond alleen af?,het is enkel nog dit en dat nog ,dat lukt toch wel?'..
waarop ik antwoordde dat dat wel ging lukken..en dacht er verder niks over..de zaterdag erop hadden we een nieuwe put..dus dat sprak ik nog wel af met hem..
ben ik die woensdag avond dus bij die mensen bezig met wat dingen op te ruimen en afwerken..belt Tony mij op..
maar dat was hem dus niet..was zijn vrouw..die belde met zijn GSM..gelukkig kon je toen nog niet beeldbellen in 1998..anders had ik haar nog moeten aankijken ook..
had die lul gezegd dat hij met mij op karwei was..en natuurlijk expres zijn telefoon vergeten..zodat ze hem niet kon bellen zogenaamd
immers zat hij bleek later 3 huizen verder bij (of op) de buurvrouw..
nou pikte ik Tony altijd op de hoek van de straat op ,en daarom liep hij dan altijd te voet die kant uit..maar waarschijnlijk vermoedde zijn vrouw al langere tijd iets..
en had ze dus gekeken ofdat hij in een zwarte Mercedes met aanhanger was gestapt (de mijne dus)..maar ik was recht vanuit huis naar karwei gereden ..dus om 18.00u ..no Benz..
vraagt ze me dus ofdat ik mijn telefoon even aan Tony kon geven..het kwartje viel bij mij niet meteen..dus ik zei..'zit hij niet bij jou op de bank dan?'..
ze drukte meteen af..was volgens mij het duurste gesprek ooit wat ik heb gevoerd..
dat was meteen afgelopen toen...
zijn vrouw is toen bij de buurvrouw via de achterdeur binnen gerend..en daar zat meneer..
is nooit meer goedgekomen..scheiding en ellende..
en ik was mijn collega kwijt toen..die had er geen zin meer in..heb hem ook nooit echt meer gesproken naderhand..hij zat meer in het cafe en ergens alleen op een flatje..
natuurlijk varkenslomp om te denken dat je 'even' de buurvrouw kunt neuken en naderhand vrolijk verder..
was niet best toen
 
Uitkijken voor nagelafdrukken op je rug, zuigzoenen in je nek. Heb een keer na een Gb met Mariska X door het vele rukken tijdens de Gb een opgezwollen pik gehad, ik schrok me lam en heb hem een paar dagen moeten verbergen voor m'n partner. Ook een keer het afgescheurd stukje van een condoomverpakking op m'n bil nietsvermoedend mee naar huis genomen. Had tijdens de date met een lekkere DVP op die verpakking gelegen en dus zo mee naar huis genomen. Bij het omkleden om naar bed te gaan, vroeg mijn partner: hee wat plakt er daar op je bil? Dat lijkt wel een stukje van een.....zie je daar maar eens uit te lullen. Dus wijze raad: pas op en check alles maar dan ook alles voordat je thuis komt en laat niks aan het toeval over!!
oeps... goed advies.
gelukkig geen condoomverpakking aan mijn bil, wel lippenstift in mijn nek, krassen op mijn rug, en sterk ruikend naar parfum inclusief glitters op mijn huid. Meestal liep dat net goed af... soms twijfelt de dame thuis wel eens aan mijn verhaal, maar doet er niet te moeilijk over. Ik twijfel namelijk ook wel eens aan haar verhaal :sneaky:
 
ikzelf niet..kan ook niet..
maar ooit een jongen uit mijn beunploeg wel..Tony was eigenlijk ook metselaar /voeger ,maar net als ondergetekende all round
hij werkte overdag bij een andere baas ..en dan s'avonds ging hij met mij mee..
Tony was een goede gast en kon hard werken..en ik zorgde dat hij goed geld kon pakken ,werk in overvloed..als je maar je voet op de gas hield
hij had echter wel 1 zwakte..en dat was vrouwen..
nou was er 3 huizen van hem vandaan een dametje komen wonen ,gescheiden en met een tienerdochtertje ,en dat had op zich niks uitgemaakt ,maar Tony was al 4 jaar getrouwd toen ,,
bleek al snel dat Tony de buurvrouw wel zag zitten en andersom ook..
hoe de aanloop daar naartoe was geweest weet ik ook niet..maar maanden later begon sport en spel..
op een dinsdagavond toen we terugreden van een karwei vroeg hij.. ' kun je het morgenavond alleen af?,het is enkel nog dit en dat nog ,dat lukt toch wel?'..
waarop ik antwoordde dat dat wel ging lukken..en dacht er verder niks over..de zaterdag erop hadden we een nieuwe put..dus dat sprak ik nog wel af met hem..
ben ik die woensdag avond dus bij die mensen bezig met wat dingen op te ruimen en afwerken..belt Tony mij op..
maar dat was hem dus niet..was zijn vrouw..die belde met zijn GSM..gelukkig kon je toen nog niet beeldbellen in 1998..anders had ik haar nog moeten aankijken ook..
had die lul gezegd dat hij met mij op karwei was..en natuurlijk expres zijn telefoon vergeten..zodat ze hem niet kon bellen zogenaamd
immers zat hij bleek later 3 huizen verder bij (of op) de buurvrouw..
nou pikte ik Tony altijd op de hoek van de straat op ,en daarom liep hij dan altijd te voet die kant uit..maar waarschijnlijk vermoedde zijn vrouw al langere tijd iets..
en had ze dus gekeken ofdat hij in een zwarte Mercedes met aanhanger was gestapt (de mijne dus)..maar ik was recht vanuit huis naar karwei gereden ..dus om 18.00u ..no Benz..
vraagt ze me dus ofdat ik mijn telefoon even aan Tony kon geven..het kwartje viel bij mij niet meteen..dus ik zei..'zit hij niet bij jou op de bank dan?'..
ze drukte meteen af..was volgens mij het duurste gesprek ooit wat ik heb gevoerd..
dat was meteen afgelopen toen...
zijn vrouw is toen bij de buurvrouw via de achterdeur binnen gerend..en daar zat meneer..
is nooit meer goedgekomen..scheiding en ellende..
en ik was mijn collega kwijt toen..die had er geen zin meer in..heb hem ook nooit echt meer gesproken naderhand..hij zat meer in het cafe en ergens alleen op een flatje..
natuurlijk varkenslomp om te denken dat je 'even' de buurvrouw kunt neuken en naderhand vrolijk verder..
was niet best toen
En toch gebeuren dit soort dingen best vaak.
 
Hoe was ze erachter gekomen? De "Find my friends" app van apple?
Ik mag wandelen van mijn vrouw en met medeweten van haar was ik gisteren naar Sixsens.

Zij geeft me zelfs het geld om te kunnen wandelen. En toen ik vertelde dat ik gisteren alles verbruikt had wilde ze weten hoe dat kwam (nee ik vertel haar geen details)
 
Even off-topic maar misschien wel interessant. Door de jaren heen heb ik vaak dates gehad die enkele zaken meehadden om alles zo goed mogelijk te verdoezelen.
- een wandel mail of telefoonnummer
- eigen zeep van thuis uit
- eigen handdoek met hun wastverzachter
- hun deo/ parfum
- mondwater

Enkelen ook een extra hemd in de auto, want je weet nooit dat de dame make-up sporen achterlaat.

Beste advies dat ik kan geven is wandel op momenten dat je anders ook weg bent en neem achteraf uitgebreid de tijd om je te wassen. (Zeker jouw gezicht!)
Eigenlijk zou dat beste advies moeten zijn; praat er met jullie partner over. Is er echt geen ruimte voor je drang naar eens iets nieuws?
Jullie hart en loyaliteit ligt thuis. Zolang jullie thuis komen is in mijn ogen alles oké.

Bij het swingen zeggen mijn man en ik dat ook tegen elkaar. 'Jij hebt en bent mijn hartje.'
Ben ik weer met mijn melige praat.
 
Lisa, ik denk dat veel vrouwen wel weten en stilzwijgend gedogen dat manlief regelmatig een maaltijd buiten de deur nuttigt. Vrouwen zijn over het algemeen niet achterlijk.
Maar wat je zegt, de dames bezoeken op momenten dat je anders ook weg bent is wel verstandig. Beter het zekere voor het onzekere nemen.
 
Lisa, ik denk dat veel vrouwen wel weten en stilzwijgend gedogen dat manlief regelmatig een maaltijd buiten de deur nuttigt. Vrouwen zijn over het algemeen niet achterlijk.
Maar wat je zegt, de dames bezoeken op momenten dat je anders ook weg bent is wel verstandig. Beter het zekere voor het onzekere nemen.
Zal hem dat sebiet is gaan vragen si?!?! 🤨🤨🤨
 
Even off-topic maar misschien wel interessant. Door de jaren heen heb ik vaak dates gehad die enkele zaken meehadden om alles zo goed mogelijk te verdoezelen.
- een wandel mail of telefoonnummer
- eigen zeep van thuis uit
- eigen handdoek met hun wastverzachter
- hun deo/ parfum
- mondwater
Dank voor je tips. Check 1, 2, 4......3 is me te omslachtig en 5 valt op :ROFLMAO:
 
Ik heb één keer ferm geluk gehad, jaren geleden, na een leuke cardate... in mijn (nu ex) vriendin haar wagen.
Ik weet het: compleet onbezonnen.
Maar ik ging enkele dagen weg op hotel voor het werk, de date was reeds geregeld en... mijn wagen viel in panne.
Dus vertrok ik met de wagen van mijn partner...
En zoals hierboven gezegd: haren, verpakking condoom, lippenbalsem... gelukkig zag ik het op tijd en ik heb wel een uur panisch naar andere sporen gezocht. Tenslotte naar carwash gereden: haar wagen binnen en buiten onder handen laten nemen. Daar achteraf nog complimentjes voor gekregen van de partner dat ik zo attent was geweest om haar wagen zo netjes te laten poetsen.
Veel uit geleerd!
 
oeps... goed advies.
gelukkig geen condoomverpakking aan mijn bil, wel lippenstift in mijn nek, krassen op mijn rug, en sterk ruikend naar parfum inclusief glitters op mijn huid. Meestal liep dat net goed af... soms twijfelt de dame thuis wel eens aan mijn verhaal, maar doet er niet te moeilijk over. Ik twijfel namelijk ook wel eens aan haar verhaal :sneaky:
Glitter, lippenstift etc. verklaren als je van een bouwplaats/fabriek zou moeten komen. Denk niet dat me dat zou lukken.

Wandel idd ook enkel onder werktijd en heb een apart e-mailadres.

Het enige waar ik wel eens mee te maken heb gehad was een dvp die mij omdat de tijd nog niet om was wel een massage wou geven. Pakte ze toch de zeer lekker ruikende olie 😬, kon net op tijd vragen of ze geen neutrale had.
 
dat masseren met olie is ook nogal een dingetje..
ik douche altijd meerdere keren per dag..maar een tijd terug nadat ik eigenlijk min of meer binnen 10 minuten een lading geschoten had tijdens pijpen
en voor een vol uur had betaald
toch ingegaan op het 'do you want masssage?'..normaal ga ik gewoon lekker met de dame aan de slag ,desnoods lik ik haar 20/25 minuten..
totdat ik weer ready to go ben..
nu dus niet..gevolg dat zelfs na 2x douchen en een keer in bad ik nog gewoon plakte of vettig aanvoelde ..
hoe doet de rest dat?
jezelf afwassen met Euro95 ,Dasty..wasbenzine?..
er zullen best echtgenote zijn die dat doorhebben toch?..dat je als zo'n vliegenvanger plakt als je thuiskomt?..met de geur bij je net de Rituals store
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan