Wie is er wel eens 'betrapt' door een partner, en hoe?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even off-topic maar misschien wel interessant. Door de jaren heen heb ik vaak dates gehad die enkele zaken meehadden om alles zo goed mogelijk te verdoezelen.
- een wandel mail of telefoonnummer
- eigen zeep van thuis uit
- eigen handdoek met hun wasverzachter
- hun deo/ parfum
- mondwater
In die opsomming van productjes.... Deodorant.. ik vroeg ooit een een dvp of ze even wat deo voor me had en werd bespoten met haarlak met van die metallic flakes of whatever er in die bus zat.. :( Inderdaad best zelf meenemen... ;)
 
In die opsomming van productjes.... Deodorant.. ik vroeg ooit een een dvp of ze even wat deo voor me had en werd bespoten met haarlak met van die metallic flakes of whatever er in die bus zat.. :( Inderdaad best zelf meenemen... ;)
Soms denk ik, nu heb ik alles al gezien/ gehoord… blijkbaar niet 😳😨
 
In die opsomming van productjes.... Deodorant.. ik vroeg ooit een een dvp of ze even wat deo voor me had en werd bespoten met haarlak met van die metallic flakes of whatever er in die bus zat.. :( Inderdaad best zelf meenemen... ;)
Deo van een ander? Dat gaat sowieso niet werken, wordt direct opgemerkt. Heb altijd mijn eigen bus bij mij.
 
Ik heb wel eens gehad dat ik met een nieuw vriendinnetje bezig was en er een appje binnenkomt van een dame id trend van "hi -naam- ik ben dan en dan weer beschikbaar"...met een foto van een paar lekkere billen; lul je daar maar eens uit hehe maar gezegd dat ik voorheen wel eens erotische massages deed, vond ze niet zo leuk...

Gelukkig had ik iets daarvoor de chat verwijderd, want dat was er eentje op basis waarvan het lastig zou worden te verkopen dat we alleen een zakelijke relatie hadden anywaysss nooit daadwerkelijk vreemdgegaan ofzo met haar, maar dit was voldoende om mij sws niet echt te vertrouwen dus achteraf alsnog begin van het einde van dat verhaal ;)
 
Mijn partner tolereert het maar weet er liefst niet teveel over. Maar mij uit alles uitlullen hoeft dus niet. Ruik ik naar pussy, so be it. Heb ik nailmarks op men rug staan, ok. Als ik me daar allemaal nog moet mee bezig houden blijf ik wel liever single.
Als de partner jouw wandelen tolereert, lijkt het me maar vanzelfsprekend dat je uit respect voor haar nadien niet ruikt naar 'pussy' en niet teveel loopt te showen met nagelmarkeringen op de rug. 🙂
 
Als de partner jouw wandelen tolereert, lijkt het me maar vanzelfsprekend dat je uit respect voor haar nadien niet ruikt naar 'pussy' en niet teveel loopt te showen met nagelmarkeringen op de rug. 🙂
Zal er aan denken de volgende keer 😁 ik spreek trouwens niet over showen. Ik hoef gewoon geen verhaaltjes te verzinnen thuis. Trouwens ze is de moeder van mijn dochter. Respect met hopen. Niet alle mannen in een relatie disrespecten hun vrouw als ze wandelen. En in mijn geval is het dan nog heel occasionneel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens gehad dat ik met een nieuw vriendinnetje bezig was en er een appje binnenkomt van een dame id trend van "hi -naam- ik ben dan en dan weer beschikbaar"...met een foto van een paar lekkere billen; lul je daar maar eens uit hehe maar gezegd dat ik voorheen wel eens erotische massages deed, vond ze niet zo leuk...

Gelukkig had ik iets daarvoor de chat verwijderd, want dat was er eentje op basis waarvan het lastig zou worden te verkopen dat we alleen een zakelijke relatie hadden anywaysss nooit daadwerkelijk vreemdgegaan ofzo met haar, maar dit was voldoende om mij sws niet echt te vertrouwen dus achteraf alsnog begin van het einde van dat verhaal ;)
Daarom heb ik bij mijn wandel whatsapp en telegram gewoon alle meldingen uit staan.
Wanneer ik iets kan verwachten kijk ik gewoon wat vaker.
 
dat masseren met olie is ook nogal een dingetje..

gevolg dat zelfs na 2x douchen en een keer in bad ik nog gewoon plakte of vettig aanvoelde
Haha, precies dat dus…
Had hetzelfde redelijk recent meegemaakt, binnen het half uur mn kruit verschoten en voordat ik aan een tweede ronde kon beginnen, werd er een massage voorgesteld. Ik dacht; waarom ook niet?

Maar idd, het werd me toch een vettige bende, zelfs mn haren zaten onder 😳
Ook zelfs na het douchen, het leek wel of ze er 10W40 in had gesmeerd 😅
 
ik gelukkig ook niet..
maar dat plakken van die massageolie..dat hoeft van mij niet meer..
bovendien als die troep op je rug zit..krijg je dat zo maar niet eraf..armen zijn te kort..
 
Ik heb in een privehuis massage gehad gevolgd door een heerlijke pijpsessie. na de massage werd de olie een beetje afgeveegd , maar afsluitend lekker samen kunnen douchen. Is toch ook fijn nagenieten als de dame je lekker doet wassen (inclusief kleine japie en checkt of er nog iets inzit wat er uit moet) .
En als je niet wil dat je haren nat worden weet de dame wel genoeg , en zorgde in mijn geval voor dat de olie echt goed weg was..
 
Ik heb in een privehuis massage gehad gevolgd door een heerlijke pijpsessie. na de massage werd de olie een beetje afgeveegd , maar afsluitend lekker samen kunnen douchen. Is toch ook fijn nagenieten als de dame je lekker doet wassen (inclusief kleine japie en checkt of er nog iets inzit wat er uit moet) .
En als je niet wil dat je haren nat worden weet de dame wel genoeg , en zorgde in mijn geval voor dat de olie echt goed weg was..
Maar niet betrapt dus.
 
ik denk dat veel vrouwen wel weten en stilzwijgend gedogen dat manlief regelmatig een maaltijd buiten de deur nuttigt. Vrouwen zijn over het algemeen niet achterlijk.
☝ Dit. The force is strong with them.

Lukt het jullie om 'net als altijd' binnen te lopen thuis, alsof het een dag is als altijd, onderwijl denkend: Ik moet NIET aan die laatste paar geile doggy neuk-pomps denken! Niet aan denken! ...maar het was wel lekker NEE niet! 🤣
 
In de periodes dat ik zelf in een relatie zit, zoek ik eigenlijk geen sex-professionals meer op; niet zozeer uit principe, maar meer omdat ik het logistiek een gedoe vind om het geheim te houden, en ik niet houd van de stress om 'betrapt' te worden. Maar ik vraag me wel eens af - hoe worden mensen betrapt? Op andere fora zijn er duizenden posts van vrouwen die erachter zijn gekomen dat hun partner wel eens een betaalde scheve schaats rijdt. Iemand hier die verhalen heeft over hoe zoiets aan het licht kan komen?
In tijden van een relatie heb ik weleens een kaartje laten slingeren van een bordeel. Me daar toen uit weten te lullen dat dat was uit een vrijgezelle periode.

Verder misschien niet meer dan vage vermoedens. Maar ik heb dan ook nooit vriendinnen toegang gegeven tot bankrekeningen, telefoons, mailboxen, laptops etc.
 
een keer betrapt door onze vaste kinderoppas (toen meisje van 16) bij een sexcamper op een carpoolplaats. 's avonds ging zij mee zwemmen. vraagt zij mij, waar mijn vrouw bij was doodleuk wat ik daar op die parkeerplaats deed.
maar geprobeerd een verhaal van te maken, dat ik op een collega wachtte. maar of dat nu echt geloofd werd ......
een paar jaar later tijdlang de oppas nog wel bijna wekelijks "bijles" gegeven , als mijn vrouw niet thuis was en de kids in bed.
nooit betrapt daarbij. de lange zwarte haren heb ik nooit uit hoeven te leggen😇 (thuis alleen rood-harigen)
 
Vaak betrapt, maar nooit door een partner, alhoewel sommige partners er gewoon voor open stonden.
Een keer in het zwembad betrapt door schoonmaakster. Met hetzelfde meisje In de trein door conducteur betrapt.
Op een camping door voorbijgangers, terwijl we voor de tent lagen om 1 uur snachts ivm de warmte.
Maar oke.. Dit is niet helemaal on topic.
 
een keer betrapt door onze vaste kinderoppas (toen meisje van 16) bij een sexcamper op een carpoolplaats. 's avonds ging zij mee zwemmen. vraagt zij mij, waar mijn vrouw bij was doodleuk wat ik daar op die parkeerplaats deed.
maar geprobeerd een verhaal van te maken, dat ik op een collega wachtte. maar of dat nu echt geloofd werd ......
een paar jaar later tijdlang de oppas nog wel bijna wekelijks "bijles" gegeven , als mijn vrouw niet thuis was en de kids in bed.
nooit betrapt daarbij. de lange zwarte haren heb ik nooit uit hoeven te leggen😇 (thuis alleen rood-harigen)

Even voor de juist beelvorming: dezelfde oppas??? :LOL:
 
Toen ik 16 jaar was door mijn moeder. Behoorlijk gênant. Wat het nog ongemakkelijker maakte was dat het meisje een vage kennis was van mijn moeder en op dat moment verkering had (wat ik niet wist).
Bovendien had ik een condoom van mijn vader 'geleend', terwijl mijn moeder dacht dat pa geen condooms had. Die ouwe had zich eruit gelult, hoe heb ik nooit durven te vragen.
Daarnaast mijn huidige partner met haar vriendin in een 'compromitterende' situatie aangetroffen. Ik was bekend met hun amoureuze relatie, maar was toch best confronterend. De uitnoding om aan te schuiven was goed bedoeld, maar toch minder opwindend dan het lijkt. Ik voelde me toch een soort 5e wiel aan de wagen. Temeer omdat ik eerder al had gezegd 'not into' polyamory te zijn. Die vriendin was door de schepper overigens toebedeeld met weelderige vormen.
Is later wel (bijna helemaal) goedgekomen.
 
Wat is bijna helemaal?
Ik en mijn partner zijn nog steeds samen, mijn vriendin heeft nog steeds een relatie met haar vriendin, en ik heb een manier gevonden om er mee om te gaan. De vriendin van mijn vriendin accepteert dat ik geen amoureuze gevoelens koester voor haar, en ik begrijp dat ik niet een 'liefdesrelatie' hoef te hebben met een dame om er zo nu en dan sex mee te hebben.
Maar gedrieën gevolg geven aan de oerdriften, waarbij een ieder aan z'n trekken komt blijft (voor mij) lastig.
Maar we blijven oefenen.
Dat de vriendin van mijn vriendin haar inkomen op peil houdt door o.m het verlenen van sexuele diensten een aantal vermogende sponsoren speelt geen rol.
 
vriendin van mijn vriendin
Ik krijg een beeld van een vrouw met (dus) weelderige vormen. Die zakelijk/intiem omgaat met vermogenden, dus de nodige ervaring heeft in bed. Op het eerste gezicht denk je dan, Dat kan toch geen probleem zijn? Dat is toch iedere man's droom als die aanhaakt aan jouw vrouw? Maar zo simpel ligt het idd zeker niet. Als je je een beetje verdiept in polyamorie, of beter nog, er ervaring mee op doet. Da's echt niet simpel! Gelukkig zijn er veel bronnen om je te verdiepen. Vooral in polyamorie-podcasts worden (problemen in) dergelijke verhoudingen besproken. Bottom line is dat het veel praten - praten - praten is. Er was ook een uitzending over van Ik durf het bijna niet te vragen (over poly, swingen en open relatie).
 
Ik krijg een beeld van een vrouw met (dus) weelderige vormen. Die zakelijk/intiem omgaat met vermogenden, dus de nodige ervaring heeft in bed. Op het eerste gezicht denk je dan, Dat kan toch geen probleem zijn? Dat is toch iedere man's droom als die aanhaakt aan jouw vrouw? Maar zo simpel ligt het idd zeker niet. Als je je een beetje verdiept in polyamorie, of beter nog, er ervaring mee op doet. Da's echt niet simpel! Gelukkig zijn er veel bronnen om je te verdiepen. Vooral in polyamorie-podcasts worden (problemen in) dergelijke verhoudingen besproken. Bottom line is dat het veel praten - praten - praten is. Er was ook een uitzending over van Ik durf het bijna niet te vragen (over poly, swingen en open relatie).
Klopt. Veel, heel veel praten en op de juiste momenten. Bij ons is het extra complex omdat:
1. Beide dames bisexueel zijn en ik 'gewoon' hetro;
2. Beide dames aziatisch zijn en op extra veel onbegrip stuiten;
3. We alle drie erg vaak, en vaak apart van elkaar, in het buitenland zijn. En ook nog op onmogelijke momenten.

Positief is wel dat ik geleerd heb niet altijd rücksichtslos mijn piemel achterna te lopen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan