Wie is weleens bedreigd na het schrijven van een recensie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Elke betrouwbare dame die hier meerdere recensies krijgt heeft natuurlijk zowel positieve als minder positieve want recensies zijn persoonlijke ervaringen die sterk afhangen van een onderlinge klik, hoe de klant de dame behandeled en visa versa...it takes two to tango en zowel jullie heren als de dames hebben met sommige een top tijd en goed klik en bij de ander wat minder.....
inderdaad elke betrouwbare dame.
 
Uiteraard schrijf ik dit vanuit m'n eigen persoonlijke ervaring, zonder twijfel!
Maar... heb toch ook al meerdere positieve reacties gekregen van m'n 'partners in crime', dus ergens moet het (vaak) toch wel goed zitten, neem ik aan...
.....Verklaar je nader....bedoel je dat dvp's die je bezoekt zeggen na de afspraak dat ze het leuk hebben gehad of lekker? Of...?

Wat voor soort dames bezoek je meestal?
 
.....Verklaar je nader....bedoel je dat dvp's die je bezoekt zeggen na de afspraak dat ze het leuk hebben gehad of lekker? Of...?

Wat voor soort dames bezoek je meestal?
Ja, precies! Dat bedoel ik! En sommigen vonden het zelfs leuk én lekker! Haha!
Hoe meer je geeft... hoe meer je terug krijgt, weet je. Doe trouwens altijd dates van 90 min of 2 uur... Dat maakt natuurlijk ook een verschil.

Welke soort dames ik bezoek? Boeiende!
Klik op m'n recensies. Krijg je meteen het hele verhaal!
 
Ja, precies! Dat bedoel ik! En sommigen vonden het zelfs leuk én lekker! Haha!
Hoe meer je geeft... hoe meer je terug krijgt, weet je. Doe trouwens altijd dates van 90 min of 2 uur... Dat maakt natuurlijk ook een verschil.

Welke soort dames ik bezoek? Boeiende!
Klik op m'n recensies. Krijg je meteen het hele ververhaal
Meteen helder inderdaad ;-)
 
Zelfs dat kan. Vindt een middel tegen Alzheimer. Plaats dat op facebook. 100 miljoen likes maar eentje die moppert " had je dat 2 jaar geleden niet kunnen doen" en zo is het met dvp's ook. Ik zou juist argwanend worden als er alleen maar hossana recensies over een dvp zijn.
Leden lezen die top ervaringen en gaan ook. Het valt toch tegen. Kan dus ook een nieuw lid zijn die deze site net ontdekt heeft en die veel mindere ervaring heeft. En dat hier wil delen. Er zijn hier leden die 2 x per week gaan en die 1 x per maand gaan of nog minder ( daar val ik onder) die nieuw zijn en weinig gaan zijn gelijk verdacht als ze een afwijkende recensie schrijven?

Idd,
Ik ken toevallig zo iemand die nog maar een grote maand, neem kleine 2 maand, deze site heeft ontdekt. Een "newbie".

Maar hij bezoekt wekelijks, tot meerdere keren per week dames van plezier (oa bij mij), al van voor hij deze site kende natuurlijk. Zo 'newbie' is ie nu ook niet.

Hij werd reeds aangesproken op zijn recencies, terwijl ik er van overtuigd ben dat hij die heel oprecht schrijft. OK, hij schreef er meerdere op korte tijd, maar hij had dan ook wat schrijven in te halen 😊.

Niet elke newbie is dus een 'kwakzalver' 😁.
 
Een héle positieve, of een héle negatieve recensie zegt weinig. Als er maar genoeg anderen de moeite nemen recensies te schrijven, vallen de "extremen" gewoon weg in het gemiddelde. Snap niet dat sommige leden hier anderen aanvallen bij één zeer goede recensie. Snap net zo min dat dames hier vallen over één slechte recensie. Laat doen, schrijf zelf je recensies, en support de anderen die dit ook doen!
 
Bedreigd ben ik niet, maar ik heb onlangs wel last gekregen met een recensie. Ik had 'm een kleine week na m'n bezoek geplaatst maar was blijkbaar toch te specifiek geweest in m'n beschrijving. Dat werd me niet in dank afgenomen op de kamer. Ondanks dat de recensie heel genuanceerd was, met een balans van vooral pluspunten en wat kleine minpuntjes, en zeker niet slecht aangezien ik haar weer heb bezocht. Toch was de dvp in kwestie - ik ga geen namen noemen - erdoor gepikeerd. Dat heeft de sfeer in de kamer wel bedorven.

Je kunt dus beter helemaal niks schrijven of zo algemeen blijven dat het nietszeggend wordt. Is trouwens de eerste keer in 11 jaar dat een dvp mij heeft aangesproken op zo'n recensie.
 
Nu... bedreigingen nog niet...
Maar had recent wel een onaangename ervaring met een DVP die, toen ik na een behoorlijk lange rit aankwam op de plaats van de afspraak... er niet meer bleek te zijn... en het ook niet de moeite had gevonden om me hiervan op de hoogte te brengen.

Nadat ik hierover m'n beklag had gedaan... kreeg ik een aantal verwensingen naar m'n hoofd geslingerd. En... haar conlusie was dat ik "maar niet zo stom had moeten zijn om naar haar te komen".

En daarin moet ik haar dus wel gelijk geven! Zal bij deze dus ook NIET meer gebeuren!
 
Niet bedreigd en ook nooit problemen gehad met een dame over een recensie. Wel heb ik een keer een vervelende ervaring met een moderator van het Hookers forum naar aanleiding van een ongepaste discussie over een dame in een recensietopic. Ik had die moderator (via een pm) op een heel nette manier gevraagd om daar iets aan te doen, maar de reactie van die moderator was niet echt zoals het hoort. (Ik ben zelf moderator op een forum over een heel ander onderwerp, dus ik weet waarover ik het heb als het gaat om forumregels voor moderators).
 
Dit onderwerp maakt wel wat los zeg 😉

Ik noemde al een echt foute moderator van vroeger op Hookers. Maar ik had nou niet gelijk verwacht dat dat veel vaker voorkomt, juist bij moderators eerlijk gezegd.

Zelf probeer ik altijd netjes te communiceren, maar ik geloof ook wel dat sommige leden heel agressief kunnen zijn richting moderators. Dus ja, dat lijkt me ook niet altijd makkelijk.
Pluim voor de moderators, soieso 👍
 
Ik ben wel eens bedreigd door een klant die na een eerdere afspraak een hele mooie recensie geschreven had. Ik wilde niet meer komen omdat ik me niet prettig voelde met zijn expliciete verlangens. Hij heeft de recensie overigens ook direct daarna verwijderd. Surprise, surprise..
 
Ik heb het wel eens gehad dat de dame in kwestie dacht dat ik iets negatiefs over haar had geschreven.
Kreeg een heel kruisverhoor met als toppunt dat ze mijn browsergeschiedenis wou zien.
Dit heb ik uiteraard geweigerd en ook meteen duidelijk gemaakt dat ze de date ook op haar buik kan schrijven, eerst nadenken voordat je zomaar van alles 'eist'.

Toen kreeg ik wel diverse bedreigingen omdat ik haar tijd zou hebben verspilt, en een vriend van haar zou wel achter me aan komen en het geld wel komen ophalen en als het nodig was met geweld.

Toen heb ik de beste dame duidelijk gemaakt als ze dit echt voorplan was ik wel de politie zou inlichten, toen krabbelde ze terug en was het allemaal oke, echter werd ik wel geblokkeerd.
Dame werkt inmiddels niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan