Wie is weleens bedreigd na het schrijven van een recensie?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het wel eens gehad dat de dame in kwestie dacht dat ik iets negatiefs over haar had geschreven.
Kreeg een heel kruisverhoor met als toppunt dat ze mijn browsergeschiedenis wou zien.
Dit heb ik uiteraard geweigerd en ook meteen duidelijk gemaakt dat ze de date ook op haar buik kan schrijven, eerst nadenken voordat je zomaar van alles 'eist'.

Toen kreeg ik wel diverse bedreigingen omdat ik haar tijd zou hebben verspilt, en een vriend van haar zou wel achter me aan komen en het geld wel komen ophalen en als het nodig was met geweld.

Toen heb ik de beste dame duidelijk gemaakt als ze dit echt voorplan was ik wel de politie zou inlichten, toen krabbelde ze terug en was het allemaal oke, echter werd ik wel geblokkeerd.
Dame werkt inmiddels niet meer.
Ik heb het zelfs gehad dat het vriendje van de dame het niet leuk vond dat ik niet zo positief was over zijn vriendin. Want vergis je niet ook die hebben een account en lezen mee. En dan wordt je uitgescholden ed. Wat moet je ermee? Ja zeggen dat zijn vriendin wat beter haar best moet doen zodat ze een betere feedback krijgt. Was ook niet de enige die niet positief was. Ze zijn natuurlijk als de dood dat de verdiensten teruglopen. Iedereen weet wel dat Youp van het Hek Buckley persoonlijk de nek heeft omgedraaid. Nu zit niet elke klant van elke dvp op een forum als dit.
 
Klopt, ik was ook zeker niet voorplan nog met haar af te spreken.
Anders had ik nu wel wat negatiefs hier op het forum geplaatst, maar gelukkig voor haar dat ze dan gestopt is (niet dat ik erop uit ben wat negatiefs over een dame te plaatsen, maar na zo'n bizar iets als dit ben ik daar wel eerlijk over).
 
Ik heb het zelfs gehad dat het vriendje van de dame het niet leuk vond dat ik niet zo positief was over zijn vriendin. Want vergis je niet ook die hebben een account en lezen mee. En dan wordt je uitgescholden ed. Wat moet je ermee?
Ze zitten hier zeker ook en beweren dat hun vriendin weinig geld verdient.
 
Wat een ramp en via hier zien ze natuurlijk wie waar en wanneer naar een bepaalde dame gaat. Het viel me op dat er de laatste tijd veel gasten rondhangen bij de Bloedstraat en Ouwerkerk plein op de wallen
 
Ik zie idd steeds meer niet wandelaars hier. Komen dan vaak met positieve recensie. Om daarna nooit meer te zien. Of lezen als gast mee met alles.
Beste is om te zorgen hier dat je niet te herleiden bent.
Je mag hier ook geen reactie zetten als je iemand verdenkt van een valse recensie terwijl het soms overduidelijk is. Zo worden forumleden toch gemanipuleerd door zo'n gast en komen bedrogen uit.
 
Je mag hier ook geen reactie zetten als je iemand verdenkt van een valse recensie terwijl het soms overduidelijk is. Zo worden forumleden toch gemanipuleerd door zo'n gast en komen bedrogen uit.
Die moet je rapporteren. Dan kan Admin ernaar kijken.

Ja het wordt er niet leuker op. Spontaan een recensie schrijven wordt lastig. Werd hier al aangeraden omdat niet gelijk na het bezoek te doen.
Moet eerlijk zeggen. Mij is het nog nooit gebeurd.
 
Ja het wordt er niet leuker op. Spontaan een recensie schrijven wordt lastig
Maar toch blijven doen Jerom. daar is deze site juist voor bedoeld
Recensies en ervaringen over dvp delen.
Zowel om de toppers onder de aandacht te brengen alsmede je mede wandelaars attent te maken op dames die een slechte dienstverlening geven.
 
Maar toch blijven doen Jerom. daar is deze site juist voor bedoeld
Recensies en ervaringen over dvp delen.
Zowel om de toppers onder de aandacht te brengen alsmede je mede wandelaars attent te maken op dames die een slechte dienstverlening geven.
Ook dat ben ik met je eens. Had er eentje geschreven over Anna van afgelopen week omdat ik zo vol van haar was. Ze zit wel op een straat waar je die gekkigheid (nog) niet hebt.
 
Ja het wordt er niet leuker op. Spontaan een recensie schrijven wordt lastig. Werd hier al aangeraden omdat niet gelijk na het bezoek te doen.
Beter wacht je daar een paar weken mee want ze hebben een goed geheugen. En niet alles in details vertellen wat je allemaal met haar hebt gedaan want dan weten ze precies wie je bent, en linken ze je account hier met je telefoonnummer en word je geblokkeerd door de bookers en op de zwarte lijst gezet.
 
Beter wacht je daar een paar weken mee want ze hebben een goed geheugen. En niet alles in details zitten te wat je allemaal met haar hebt gedaan want dan weten ze precies wie je bent. En linken ze je account hier met je telefoonnummer en word je geblokkeerd door de bookers en op de zwarte lijst gezet.
Dat is een goede tip Rimon. Zeker als je app contact hebt gehad met dames.
 
Dat kun je zelf vast wel bedenken.....
Je moet nooit een vraag stellen als je zelf het antwoord al weet. Dat valt dan onder de categorie "domme vragen".
Ohja?? Dus jij beweert dat alle heren dezelfde wensen en verwachtingen hebben?

Heren die een GFE DvP bezoeken voor een gezellige langere date heeft hele andere service verwachtingen dan heren die 30min Oost blok dame bezoeken voor puur sex.
 
Ohja?? Dus jij beweert dat alle heren dezelfde wensen en verwachtingen hebben?

Heren die een GFE DvP bezoeken voor een gezellige langere date heeft hele andere service verwachtingen dan heren die 30min Oost blok dame bezoeken voor puur sex.
Dat beweer ik niet. Wat voor de één een slechte ervaring is kan voor de ander geweldig zijn. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ook een Oostblokdame kan overigens een geweldige service verlenen.
 
Ja, wel eens bedreigd door een pooier. Was zogenaamd niet respectvol geweest naar zijn dame, die een negatieve recensie kreeg. Hoe gaan we dit oplossen vriend? Nou vriend ik ben niet onder de indruk van jouw bedreiging, ik kan ook de hermandad langsturen op haar adres. Niks meer van gehoord.
 
Dat beweer ik niet. Wat voor de één een slechte ervaring is kan voor de ander geweldig zijn. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ook een Oostblokdame kan overigens een geweldige service verlenen.
Lees even je domme reactie terug op mijn dus blijkt nu alles behalve domme vraag.....
Dat kun je zelf vast wel bedenken.....
Je moet nooit een vraag stellen als je zelf het antwoord al weet. Dat valt dan onder de categorie "domme vragen".
Dus wat voor de één minder goede dienstverlening was kan voor de ander de beste ever zijn
 
Lees even je domme reactie terug op mijn dus blijkt nu alles behalve domme vraag.....

Dus wat voor de één minder goede dienstverlening was kan voor de ander de beste ever zijn
Ff bij de les blijven jochie. Je redenering en taalgebruik zijn niet helder. Neem nog een borrel. Mijn standpunt is duidelijk. Wat mij betreft discussie gesloten en ga weer over tot de orde van de dag.
 
Als ik een recensie schrijf dan schrijf ik hem een tijd later. 2 weken ofzo. Waarom. Je kan dan niet gekoppeld worden aan het bezoek. Ook als je niet specifieke dingen benoemd waaraan je herkent kan worden. Ik zet ook altijd een andere dag en tijdstip neer.

Het voordeel van een tijd later schrijven is ook dat de euforie van het moment weg is en je een eerlijkere recensie krijgt. Als je het op deze manier doet krijg je nooit problemen.
 
De euforie is misschien wel weg als je ze later schrijft maar of ze dan eerlijker is,
is een andere zaak.

Ik schrijf ze vrijwel altijd de dag zelf of de dag erna. Dan herinner ik me alles nog het best.
Kunnen de meisjes me in de recensie herkennen ? Soms wel natuurlijk. Is al voorgevallen. Maar ach, ik heb daar echt geen last van.
Onverschilligheid is misschien geen deugd voor velen, maar in mijn ervaringswereld in deze, is ze dat meer dan ooit .

Sommigen bedanken me, anderen gunnen me geen blik meer, weer anderen negeerden me maar probeerden me zoetgevooisd enkel maanden later weer binnen te krijgen voor de vredespijp.

En last van pooiers. Zo paranoïde ben ik niet . Het gebeurt misschien soms, maar volgens mij toch eerder uitzonderlijk.
 
Soms wacht ik even en/of laat expres details weg.
Maar soms schrijf ik al de dag erna. Dan zijn m'n gedachten er nog bij, dan is zo'n recensie ook een soort afsluiting.

De kans lijkt me groot dat van uitstel afstel komt, dat je na weken die recensie niet meer gaat schrijven.

Bang voor de dame of een pooier ben ik niet. Maar ik heb op het forum al van 2 mensen gelezen dat ze na een kritische recensie een privéhuis waar ze vaak kwamen niet meer in mochten. Dat zou ik toch willen voorkomen.
 
Ik heb in het verleden wel eens een resensie geschreven op hookers.
Het ging over en trio wat ik meegemaakt had in privehuis mevar welke niet meer bestaat. Kom ik daar enige tijd later voor mijn afspraak met Lara , zegt zij "dus jij ben diegene die over ons schijft op hookers" bood gelijk mijn excuus aan" welnee zegt ze was hardstikke leuk stukje. Er was nm een andere klant geweest die mijn resensie had gelezen en ook een afspraak voor een trio had gemaakt. Hij vertelde details van wat de dames tegen mij haden gezegd en daardoor wist Lara dat het bij vandaan was gekomen. Later had ik een stukje over een andere dame geschreven (Nicole) dat ik haar gefist had met 8 vingers . Lara vertelde dat ze dat samen bij Mevar haddden gelezen en de gastvrouw had verbaast gereageerd " hoe kan dat nou met 8 vingers?" De andere dames lagen toen in een deuk.
 
Ik heb in het verleden wel eens een resensie geschreven op hookers.
Het ging over en trio wat ik meegemaakt had in privehuis mevar welke niet meer bestaat. Kom ik daar enige tijd later voor mijn afspraak met Lara , zegt zij "dus jij ben diegene die over ons schijft op hookers" bood gelijk mijn excuus aan" welnee zegt ze was hardstikke leuk stukje. Er was nm een andere klant geweest die mijn resensie had gelezen en ook een afspraak voor een trio had gemaakt. Hij vertelde details van wat de dames tegen mij haden gezegd en daardoor wist Lara dat het bij vandaan was gekomen. Later had ik een stukje over een andere dame geschreven (Nicole) dat ik haar gefist had met 8 vingers . Lara vertelde dat ze dat samen bij Mevar haddden gelezen en de gastvrouw had verbaast gereageerd " hoe kan dat nou met 8 vingers?" De andere dames lagen toen in een deuk.
Het kan dus ook positief uitpakken wat mooi is voor beide partijen.
 
Ik zie dat ook anders. Zij herkennen mij niet en ik hun niet .
Soms wacht ik even en/of laat expres details weg.
Maar soms schrijf ik al de dag erna. Dan zijn m'n gedachten er nog bij, dan is zo'n recensie ook een soort afsluiting.

De kans lijkt me groot dat van uitstel afstel komt, dat je na weken die recensie niet meer gaat schrijven.

Bang voor de dame of een pooier ben ik niet. Maar ik heb op het forum al van 2 mensen gelezen dat ze na een kritische recensie een privéhuis waar ze vaak kwamen niet meer in mochten. Dat zou ik toch willen voorkomen.
ik had een keer verschrikkelijk genoten met een jonge geile meid bij wie alles kon en schreef er een uitgebreide recensie over. een gedeelte van de leden noemden me een leugenaar , de moderator noemde mij een pooier en veel leden wilden haar gegevens
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan